Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2131 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מאד פשוט. רכב ששרד 400000 ק"מ היו לו הרבה תיקונים וטיפולים, אבל הם נמרחו לאורך זמן, וכללו הרבה נסיעות בינעירוניות. בנסיעות עירוניות עם עצירות תכופות הבלאי גדול פי הרבה מאד, ומהר מאד אתה תגלה שאת כל מה שתרוויח תוציא בנבלה שתרכוש.

 

הדרך היחידה (שאולי) זה ישתלם לך זה לרכוש יונדאי איוניק במקום הסיוויק שמתאימה מאד לנסיעות עירוניות, תהיה חסכונית בהרבה מכל אופציה אחרת, ותשרוד את ההתעללות המתוכננת.

 

תבדוק אם זה משתלם כלכלית (לא בטוח בכלל)

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

  • תגובות 33
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

לגבי המשרה ה"משתלמת", אם אתה יכול למצוא משהו שמשלם מינימום אבל אפשר להגיע ולחזור באוטובוס יהיה לך כנראה משתלם יותר כלכלית (כי ההפרש של ה-3000 ש"ח האלו כנראה ילכו על הנסיעות), וגם תהיה הרבה פחות על הכביש. נשמע לי מאוד לא משתלם.

 

גם לדעתי, הסיכוי שתצליח להחזיק רכב ב-8,000 ש"ח שעושה 6,000 ק"מ בחודש הוא לא מאוד גבוה, אם להיות מאוד עדינים. יכול להיות שאפשר למצוא מיני ידנית לא מבוקשת (פנדה / 107 / C1) בת 5 ב-15-20 שאולי תחזיק מעמד בצורה סבירה יותר (וגם תהיה הרבה יותר חסכונית, בק"מ כזה זה גם מאוד חשוב). גם פה, זה לא יעבור חלק (אבל יותר חלק מיפנית בת 15 שכבר 5 שנים מתוחזקת בתחזוקת שבר). זה שיש רכבים שמגיעים ל-400,000 ק"מ, לא אומר שכל רכב מגיע לשם בלי תקלות מהותיות, בטח לא אחד שאין לך מושג איך תחזקו אותו.

  • אהבתי 1

For I am a bear of very little brain, and long words bother me

 

לפני 25 דקות, m3x7r3m3 כתב:

אני מסכים איתך

פורסם

אם מדובר על קו חלוקת חבילות - אני מניח שלא מדובר על 300 ק"מ רצופים, אלא על הרבה ניסעות קצרות
במקרה זה - וככל שאין מגבלה לרכב ידני ן/או דרישה לרכב בגודל מסויים/יכולת העמסה.

תחפש לך איזה C1/107 תוכל למצוא אחת בת 7-8 ב10,000 לפני מיקוח.

פורסם

ואיפה הוא ישים את החבילות ב-107?

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

חשבתי בהתחלה שהנסיעה היא רק בשביל להגיע לעבודה. אם העבודה עצמה היא נסיעה, זה אחרת. 
 
מי משלם על הדלק והוצאות רכב? 
 
אם זה אתה, תעזוב את זה. עדיף לעבוד בשכר מינימום לדי הבית. 
 
 
 
עריכה:

לפני 5 שעות, colauti 9 כתב:

משרה שווה לא ממש אבל מכניס כ 3000 מעל המינימום-מדובר בקו חלוקת חבילות באזור מגוריי.
 

 
 
עצה שלי, אל תלך לעבודה הזו. לא נראה משתלם בכלל.
 
אם אתה רוצה להתפרנס מנהיגה, תהיה נהג מקצועי.
 
תעשה רישיון C1, זה כבר מבטיח לך רכב חלוקה של המעסיק עם כל ההוצאות על המעסיק ושכר מעל המינימום. אחרי זה אם תרצה תתקדם לרישיונות גבוהים יותר.

  • אהבתי 2
  • מעניין 1
  • רעיון טוב! 3

 

 

פורסם

ממש לא, אבל לא כולם עושים חשבון נכון לגבי ההוצאות הכרוכות בעבודה כזאת.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

מעלה לי נשכחות על איזה עבודת משלוחים למסעדה כשהייתי צעיר. שילמו פר שעה רק שהייתי צריך לשלם גם דלק. אחרי שעתיים קלטתי שזה לא כדאי.

מצד שני, אחות של חבר עבדה שם כל הקיץ עם איזה רכב חברה של ההורים.

אגב, אני לא בטוח מה לגבי הדין לגבי ביטוח ברכב שמשמש לצורך עסקי.

פורסם
לפני כשעה, KipodYam כתב:

אגב, אני לא בטוח מה לגבי הדין לגבי ביטוח ברכב שמשמש לצורך עסקי.

אם זה הרכב הפרטי שלך, הכל בסדר. הביטוח מכסה. 

 

ברכב ליסינג דרך העבודה הבעיה לא הביטוח אלא מול המעסיק העיקרי שלך שמשלם על הדלק. 

  • אהבתי 1

 

 

פורסם
לפני 9 דקות, Buki כתב:

אם זה הרכב הפרטי שלך, הכל בסדר. הביטוח מכסה. 

ציטוט מהפוליסה : "הביטוח יהא תקף למטרותיו החברתיות,אישיות והפרטיות של המבוטח"- מה עניינם מה אני עושה עם הרכב כל עוד אני הנהג ?
"-

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

פורסם (נערך)

תחשוב מה עלויות החזקת הרכב. בהנחה האופטימית של צריכת דלק 1:15 רק הדלק יעלה לך 2400 ש"ח בחודש. טיפול כל 2.5 חודשים, נהיה אופטימיים, עוד 300 ש"ח לחודש. בלי רישוי, בלי ביטוח, בלי דוחות, בלי נזקים לרכב, בלי שני סטים של צמיגים כל שנה.

 

בקיצור - ניצול לשמו, אתה רק תפסיד כסף.

 

נסה לחשב כמה שעות בחודש תצטרך להשקיע כדי להרויח את אותם 3000 ש"ח בחודש. כנראה שתגיע לשכר של 5-10 ש"ח לשעה ברוטו, בנטו תהיה בהפסד.

 

בקיצור - שבעל העסק יספק לך רכב מורשה ומבוטח ודלק בכמות מספקת. בלי זה עדיף לך לשבת בבית על דמי אבטלה.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

אם החבילות שאתה מחלק הן של חלקים לרכב, אז קנה רכב מהסוג הזה ואתה מסודר 😜

בעבר: טויוטה קורולה 2009 GLI (רובוטית), טויוטה קורולה 2014 GLI

בהווה: BMW 330e 2018

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

לדעתי כמו שכבר נאמר, כדאי למצוא עבודה אחרת גם אם המעסיק משלם את הדלק. חלוקת עיתונים/חבילות ברכב הפרטי זה בלאי רציני בנוסף על הדלק כי אתה מניע ומכבה המון פעמים ונוסע רק בתוך העיר.

הכרתי מישהו שעבד בחלוקת עיתונים עם פיאט אונו ישנה ושבורה. השיטה שלו היתה לקנות רכב נוסע בזול, לא לעשות לו ביטוח ולא לחדש את הטסט. בגלל שמחלקים את העיתונים לפנות בוקר ואין הרבה תנועה הוא לא פחד שיעצרו אותו לבדיקה. משתמש ברכב עד שהיה מפסיק לנסוע, מוכר לפירוק או לברזל ומחליף אותו בגרוטאה אחרת בגרוש וחצי. 

למען הסר ספק, כתבתי את זה כדי לתאר כמה זה עלוב ולא כהמלצה.

 

  • אהבתי 1

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

אני עשיתי קו חלוקת עיתונים לפני 20 שנה פלוס כשהייתי סטודנט. מדובר בקו של משהו כמו 15 קילומטר, לא 300. ומשהו כמו 30 כיבויי/התנעות מנוע. עבדתי בעבדה הזו שנה, לא קרה לאוטו שלי כלום. היה שם צוות של לפחות עשרה עובדים בקווים אחרים, כל יום דיברנו ולא זכור לי שמישהו החליף סטרטרים או מצברים בקצב גדול מהרגיל.

 

 

 

 

 

×
×
  • תוכן חדש...