Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2155 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

שלום,

מתכנן לרכוש מחר בבוקר רכב מסוכנות טויוטה. מדובר ברכב כמעט חדש, אשר נמכר כיד ראשונה. לטענת הסוכנות הרוכש המקורי ביצע טרייד אין לרכב זול יותר עקב המצב.

 

יש לי 3 שאולות, אשמח אם תוכלו לעזור ולייעץ:

1. ברשיון המקורי שרשום על בעל הרכב (אדם פרטי), מופיע בעלים קודמים 00.

ברשיון הרכב הרשום על שם המוסך (כסוחר), רשום בעלים קודמים 01.

לטענת הסוכנות, אני אהיה יד שניה של הרכב ולא יד שלישית. האם אכן כך?

 

2. בשאלה תמימה שאלתי האם הרכב, שנמכר כחדש באותה סוכנות, שימש כרכב תצוגה והופתעתי מתשובה חיובית.

לטענתם זו הסיבה שהרכב מגיע עם אבזור נוסף, היה בתצוגה כחודשיים בלבד ונמכר ללא הנחה בגלל העדר המלאי של הרכב.

 

האם ואיך אני צריך להתייחס לכך שהרכב עמד חודשיים בתצוגה? האם היו חייבים לספר על זה (לטענתם לא, כיוון שהרכב כבר לא חדש) והאם יש מכלולים שנפגעים כתוצאה מכך (מצבר למשל?).

 

3. מה התאריך הקובע מבחינת המחירון - תאריך כניסה לעולם תצוגה או תאריך עליה לכביש אשר מופיע ברשיון רכב?

 

אודה לחוות דעתכם בהקדם.

עריכה אחרונה על ידי Random
פורסם

אני לא מומחה, אבל הסיפור נשמע לי קצת מוזר.  במיוחד החלק של טרייד אין לרכב יותר זול.
האם על הרישיון על שם המוסך מופיעות המילים "הפקדת סוחר"?
 

מוטי, מוטי, מוטי - אני לא סתם בחור אידיוטי 

פורסם

מערך טרייד אין של טויוטה שונה מאחרים - במקום מגרש מרוכז, הרכבים מפוזרים בין סוכנויות, ואיש מכירות מתעסק גם עם רכבים משומשים תחת השם "טויוטה סלקט".

ברישיון הרכב על שם סוכנות טויוטה צריך באמת לחפש כיתוב " הפקדה לתו סוחר ". במידה ויש כיתוב כזה , הבעלות של הסוכנות לא מוסיפה יד ( סוחר מורשה ), ואחרי הרכישה תקבל רישיון על שמך עם 01 בעלים קודמים.

רכב תצוגה זה לא רכב הדגמה - לא הייתי חושש מזה.

 

 

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם (נערך)

נשמע חשוד. עם כל הכבוד זה סוחר בסופו של דבר. לא פוסל את הרכב, אבל תבדוק טוב טוב!!! ותבדוק אם הרכב עבר תאונה. 

תראה כאן כתצבה שהייתה עליהם בעבר:

 

עריכה אחרונה על ידי itamarg
פורסם

מה נתוני הרכב ומחירו? 

כמה עולה רכב כזה חדש? 

לשאלותיך: 

1.אתה יד שניה (בעלים קודמים 01).העברת בעלות מהסוחר אליך לא מוסיפה יד. 

2.לא ממש משנה מבחינת מחיר (הקונה הראשון אולי קיבל הנחה קטנה או תוספות חינם) ולא מבחינת איכות הרכב. 

3. מחיר הרכב נקבע לפי מועד עליה לכביש ברישיון. (רכב תצוגה לא מקבל רישוי עד שנמכר). 

בעבר:205 1400 95׳, אקסנט 00׳,לאנסר 04׳,סוזוקי קרוסאובר 14'

kia sportage 2000 top '17

היום corolla cross 2022

פורסם

תודה רבה על התשובות.

 

על הרישיון היה כתוב "הפקדת סוחר".

בסופו של דבר הרכב נרשם על שמי כיד שניה (כלומר ברשיון רכב שקיבלתי על שמי מופיע בעלים קודמים 01).

 

הקונה הראשון קיבל אבזור שהיה מותקן על רכב תצוגה ב- 50% הנחה, לכן הרכב עלה כחדש כ- 220K ש"ח במקום 225K (מדרגות צד שימושיים, ניקלים מיותרים וכו'). היתרון שכל האבזור מקורי של טויוטה והותקן בבונדד.

 

הרכב נרכש במחיר מחירון משוקלל של לוי יצחק, המגלם ירידת ערך ראשונית קטנה יחסית. אבל גם אם הייתי מוסיף עוד קצת לחדש, יש המתנה של כ-3 חודשים והייתי צריך לקחת רכב גישור שעלותו לפחות 2K ש"ח לחודש.

 

×
×
  • תוכן חדש...