Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1870 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני כשעה, Night Driver כתב:

הכוונה שתצא לעבוד ועל כל שקל שתרויח ירד לך מהקצבה רק חצי שקל.

 

ואז נשאלת השאלה

למה עובד א' שהוא עובד לא יעיל, והוצא לחל"ת יוחזר ויקבל משכורת + מענק מהמדינה.

ועובד ב' שהוא עובד טוב אז הושאר בעבודה, יקבל רק משכורת.

 

ובכלל, אם הוא הוחזר לעבודה למה להמשיך לתת לו מענקים ?

מי שצריך לדווח על חזל"ש זה המעסיק לא העובד.

 

אם המעסיק רוצה להחזיר אותך לעבודה - אזי נגמרת האבטלה, ותרצה או לא תרצה דמי הבטלה מופסקים.

מכיוון שלמעסיק יש הוצאות שוטפות הדבר האחרון שהוא רוצה זה להישאר במצב הנוכחי.

אם המעסיק עדיין לא יכול לקבל אותך, אז צריך לבדוק לגבי דמי בטלה ובמידה הצורך שינוי מקום עבודה.

  • תגובות 2.7 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם (נערך)

רק אותי זה מעציב שצריך לפרק ולקרוע את התחת כ-180 שעות בשביל 5-6-7 אש"ח בקושי עם כח קנייה אפסי. 

אכן ברגע שיש את האופציה הזו על השולחן, להשאר בחל"ת/אבטלה קורץ להרבה אנשים.

יש אנשים שעבודה בשבילם זה כמו מסגרת , והם ישתגעו אם הם יתקעו בבית. 

 

עריכה אחרונה על ידי Benor
פורסם (נערך)

לביטוח הלאומי חסרים כמיליון חשבונות בנק של ישראלים להעברת המענקים

https://www.calcalist.co.il/local/articles/0,7340,L-3841941,00.html

 

מה הבעיה, מאיפה שלקחתם כל השנים האלו - עכשיו תחזירו בדיוק לאותו מקום, איזה יופי ?

כמו שאני תמיד אומר - כשהם גובים כסף, אז אין צורך בטפסים, הכל בסדר כסף נכנס לקופה הפרטים מינוריים.

כשצריך לשלם חזרה - אווווווווווווו עכשיו בוא נראה, תגיש טפסים, נבדוק, נסתכל, נאשר.

 

וזה במצבי שגרה - בקורונה זה אותו דבר רק שמו על זה וואחד זכוכית מגדלת.

 

מישהו חשב למה צריך בכלל "טופס החזרי מס" ? למה צריך להגיש את זה ?

אתה יודע כמה אני מרוויח. אתה יודע לעשות 1+1 למה אני צריך אקטיבית למלא טופס כדי שיחזירו מה שגבו ?

למה שלא תעשו בדיקה פעם בשנה ואם צריך להחזיר כסף פשוט תחזירו, בלי דרמות בלי מתווכים בלי טופסיאדה.

פשוט בשקט בשקט תחזירו לחשבון בנק.

עריכה אחרונה על ידי stum
  • רעיון טוב! 1
פורסם

חסר להם כי הבת שלי למשל חגגה 18 לפני חודש וחצי ולא היה לה קשר לב"ל. כמוה כל הרווקים/ללא ילדים שלא קיבלו כלום מב"ל עד היום.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם (נערך)

אין להם את חשבון הבנק שלך כי שכירים לא מתנהלים ישירות מול ביטוח לאומי. המעסיק מנכה ביטוח לאומי ומס בריאות במקור ומעביר לביטוח לאומי. 

 

לפני 8 דקות, stum כתב:

מישהו חשב למה צריך בכלל "טופס החזרי מס" ? למה צריך להגיש את זה ?

אתה יודע כמה אני מרוויח. אתה יודע לעשות 1+1 למה אני צריך אקטיבית למלא טופס כדי שיחזירו מה שגבו ?

למה שלא תעשו בדיקה פעם בשנה ואם צריך להחזיר כסף פשוט תחזירו, בלי דרמות בלי מתווכים בלי טופסיאדה.

פשוט בשקט בשקט תחזירו לחשבון בנק.

 

אני במקצוע ואני אומר לך במפורש שמדובר בדרך של המדינה להחזיק כסף שלא מגיע לה ועל הדרך לפרנס כל מיני רואי חשבון ויועצי מס אוכלי חינם.

עריכה אחרונה על ידי ChemGuy85
  • אהבתי 1
פורסם (נערך)
לפני 5 דקות, ChemGuy85 כתב:

אין להם את חשבון הבנק שלך כי שכירים לא מתנהלים ישירות מול ביטוח לאומי. המעסיק מנכה ביטוח לאומי ומס בריאות במקור ומעביר לביטוח לאומי. 

בפעימה הראשונה של דמי האבטלה לאחר שהוצאתי לחל"ת, למיטב זכרוני קבלתי את דמי האבטלה ללא שום מסירת פרטי חשבון מצדי.

(ייתכן והמעסיק כבר דאג לזה או שהפרטים היו מצויים בידיו של הבט"ל).

עריכה אחרונה על ידי Benor
פורסם (נערך)
לפני 16 דקות, Benor כתב:

בפעימה הראשונה של דמי האבטלה לאחר שהוצאתי לחל"ת, למיטב זכרוני קבלתי את דמי האבטלה ללא שום מסירת פרטי חשבון מצדי.

(ייתכן והמעסיק כבר דאג לזה או שהפרטים היו מצויים בידיו של הבט"ל).

 

כאשר טיפלתי במעסיקים שהוציאו עובדים לחל"ת לא מסרתי מספרי חשבונות בנק. אני יודע שהעובדים קיבלו את הכסף אז אולי הם טיפלו בתהליך ישירות מול ביטוח לאומי. במקרה שלך אולי מחלקת שכר העבירה פרטי חשבון. 

עריכה אחרונה על ידי ChemGuy85
פורסם
לפני 4 שעות, halperin96 כתב:

אם הייתי מרוויח 7200 ברוטו,שזה בערך 6500 נטו.

אחרי שיצאתי לאבטלה נכנס לי 5000 בערך.

ללכת לעבוד 186 שעות בשביל עוד 1500 שקל?

ועכשו ה5000 האלה מובטחים לי עד יוני הבא-למה לטרוח לחפש עבודה בכלל?

 

ומתוך ה1500 האלה חצי אפשר להשלים בשחור ועם החצי השני לצמצם עלויות.

 

חברים, החוק למתן קצבת אבטלה עד יוני עדיין לא עבר בכנסת כלומר ביטוח לאומי לא ידוע מזה כלום... 

איזה כייף לי :)

פורסם

אני חושב שזה טרלול לתת לאנשים קצבה דינאמית.

תן לי תאריך סופי,שאני אדע אם להתפשר על מקום עבודה או שכר או שיש לי זמן לחפש.

 

איך אני אמור לתכנן את החיים שלי עם משחקים סטטיסטיים של בט"ל/למ"ס?

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם
לפני 8 דקות, halperin96 כתב:

אני חושב שזה טרלול לתת לאנשים קצבה דינאמית.

תן לי תאריך סופי,שאני אדע אם להתפשר על מקום עבודה או שכר או שיש לי זמן לחפש.

 

איך אני אמור לתכנן את החיים שלי עם משחקים סטטיסטיים של בט"ל/למ"ס?

תתפשר, מקסימום תעבור אחרי זה. הקיצבאות לא נועדו לשלם לך כדי שתייטב את הפוזיציה שלך.

  • רעיון טוב! 1
פורסם
לפני 5 דקות, BarryG כתב:

תתפשר, מקסימום תעבור אחרי זה. הקיצבאות לא נועדו לשלם לך כדי שתייטב את הפוזיציה שלך.

 

הן נועדו לאפשר לי לחפש עבודה במשך תקופה.

לפי התקופה שהקצו לי אדע כמה אני יכול להיות בררן.

אם יש לי 10 חודשי אבטלה אין לי שום סיבה לקחת את העבודה הראשונה שמציעים לי.

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25


×
×
  • תוכן חדש...