Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פורד פוקוס חוזרת במגוון גירסאות


PriceDevil
שימו לב! השרשור הזה בן 1420 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

לפני 20 שעות, PriceDevil כתב:

הפורד פוקוס חוזרת לכבישי ישראל במגון גירסאות:

 

שלושה מנועים: 999 סמ"ק 125 כ"ס

                        1499 סמ"ק דיזל 120 כ"ס

                        1496 סמ"ק 182(!) כ"ס

 

דגם ה"לחם והחמאה" יהיה עם מנוע 999 סמ"ק בתצורת סדאן בלבד, ומחירו צפוי להיות 129900 ש"ח (עם הנחות נדיבות לציי הרכב)

גם דגם הדיזל יגיע בתצורת סדאן בלבד ומחירו צפוי להיות 133900 ש"ח

המנוע החזק יגיע בשתי רמות גימור בתצורת הצ'באק ורמת גימור אחת בסטיישן והמחירים צפויים להיות בין 129900 - 135900 ש"ח

 

לא הבנתי משהו.

 

אם הגירסה החזקה נמכרת באותו מחיר של 129900, מה הטעם לקנות את הגירסה החלשה (שסביר להניח גם תגיע במחיר הזה באותה רמת גימור כמו הגירסה החלשה)?

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כיף שהפוקוס חוזרת. לא מבין את עם ישראל שאם הוא לא קונה קרוסאובר הוא רוצה את הרכב שלו כסדאן. במקרה של הפוקוס במיוחד ההאצ׳בק נראה הרבה יותר טוב (וככה זה גם ברוב המקרים), יותר פרקטי, וגם יותר קל לחנות איתו כי הוא קצר יותר ובלי ״תחת״.

 

לא ברור ההרגל הזה.

  • מעניין 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מחירים מאד אטרקטיביים, בייחוד מול ההיברידיות שהתייקרו מאד ועוד ימשיכו להתייקר בשנה הבאה.

 

אם ניקח את הקורולה שמוצעת בישראל בכל גירסאות המרכב כדוגמה מייצגת, אז תצורת האצ'בק של הפוקוס תימכר במספרים זניחים ללקוחות פרטיים, גירסת הסדאן תימכר במספרים משמעותיים וגירסת הסטיישן במספרים נמוכים, שתי תצורות המרכב ימכרו באופן מכריע  לציי רכב. (ייתכן שאם תהיה גירסת סטיישן לציי רכב באותו מחיר של הסדאן אז המכירות יהיו משמעותיות יותר, אולי אפילו כמו בימי הזוהר של הפוקוס הקודמת שבה גירסת הסטיישן היתה הנמכרת ביותר).

 

לקוחות פרטיים כבר מזמן עברו לג'יפונים ואם הם קונים רכבים משפחתיים אז היברידיים קוריאניים או יפנים ובטח לא פורד ועוד משפחתית לא היברידית. מיעוט זניח של לקוחות פרטיים יקנו את הפוקוס.

 

 

עריכה אחרונה על ידי green
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מי שבונה על פוקוס ST שיקווה שאחד היבואנים המקבילים יחליט להביא את הרכב - אחרי שבדור החדש יש אוטומטית יש לו יותר פוטנציאל למכירות.

וגם על פחות הייתי בונה, כי איילון מוטורס הפסיקו לייבא את דגמי פורד והם מציעים רק את המוסטאנג, במקום שאר דגמי הפורד הם מציעים טויוטה ולאחרונה גם רכבי הונדה מארה"ב.

 

זכור לי פוקוס RS שהגיעה בייבוא אישי לא מזמן ומסקרן מי מחזיק בה היום.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני כשעה, bv12 כתב:

"ניחוש" שלי שהגרסה ה"חלשה" מיועדת מלכתחילה לציי רכב ולא ללקוחות פרטיים ויתקנו אותי אם אני טועה,גם ברמת גימור נמוכה יותר.

 

מה רע במנוע עם 125 כ"ס?

כבר שנים זה המנוע הראשי של פורד באירופה, פה היבואן פחד למכור מנוע קטן אבל כבר התרגלנו מיצרנים אחרים.

  

לפני 2 שעות, Doron_Z כתב:

הוא מתבלבל בין ה RS ל STI למרות שלא אופתע גם אם ה STI לא תחודש לפי איך שדברים נראים היום. 

 

כן, הדגם הספורטיבי הוא ה RS ואותו מפסיקים לייצר בגלל זיהום אוויר גבוה

אייל

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 4 שעות, Nakamichi כתב:

למה?

 

כי מדובר באחד הרכבים המשפחתיים הכי טובים בקטגוריה. שילוב של אחיזה גבוהה עם נוחות מעולה, מנוע בריא ולא פחות חשוב - גיר פלנטארי מעולה. 

בנוסף ובניגוד לפוקוס הקודמת, מדובר כעת ברכב מרווח ועדכני מבחינת מערכות (עקב האכילס של הפוקוס היוצאת).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 2 שעות, LotusElise כתב:

 

מה רע במנוע עם 125 כ"ס?

כבר שנים זה המנוע הראשי של פורד באירופה, פה היבואן פחד למכור מנוע קטן אבל כבר התרגלנו מיצרנים אחרים.

  

לא אמרתי רע או טוב,לא ניסיתי לא את הראשון ולא את השני סה"כ אמרתי איך לדעתי תחולק העוגה.

 

עריכה אחרונה על ידי bv12
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 4 שעות, vadim6385 כתב:

 

לא הבנתי משהו.

 

אם הגירסה החזקה נמכרת באותו מחיר של 129900, מה הטעם לקנות את הגירסה החלשה (שסביר להניח גם תגיע במחיר הזה באותה רמת גימור כמו הגירסה החלשה)?

גם לדעתי זו תהיה גרסת ליסינג בלבד, לכל היותר היא תגיע לאתרי אפס ק"מ ב-115. מכיוון שלא נהגתי מעולם על המנוע הזה (בטח שלא בפוקוס) קצת קשה לי לנחש איך הוא, אבל יכול מאוד להיות שלהרבה אנשים הוא יהיה יותר ממספיק, ועדיף על ה-1.5 בגלל צריכת דלק עדיפה. רוב האנשים רוצים רכב מ-א' ל-ב', לא משהו לנס הרים. לוואג זה עובד לא רע, אין סיבה (אובייקטיבית, סובייקטיבית יש לא מעט) שלפורד זה לא יעבוד.

For I am a bear of very little brain, and long words bother me

 

לפני 25 דקות, m3x7r3m3 כתב:

אני מסכים איתך

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני מניח שהפוקוס החדשה מהנה לנהיגה. לא נהגתי בה, אבל במבחן אולם התצוגה היא די נכשלת. עיצוב הוא כמובן עניין של טעם, אבל לדעתי חיצונית פורד פספסו בגדול. גם מבפנים התחושה די עגומה וזולה. היא לא ממש מרווחת ומעלה את השאלה כיצד פורד הוציאו לשוק מוצר כזה חמש (!) שנים לאחר הגולף דור שבע. לא יודע מה יהיה הסטאפ בארץ אבל בחו"ל פורד כן למדו משהו מהקונצרן והוא לחסוך על המתלה האחורי של הגרסאות החלשות, כך שצפוי שוני בין מנוע ליטר לליטר וחצי.

Sent from my SM-G973F using Tapatalk

פיספסת אה הו, אה הו, פיספסת, אה הו. פיספסת, נפלת על פז'ו.

אתה רוצה להתאבד נסה ליפול על שברולט.

פיספסת, פיספסת אה הו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 5 שעות, vadim6385 כתב:

 

לא הבנתי משהו.

 

אם הגירסה החזקה נמכרת באותו מחיר של 129900, מה הטעם לקנות את הגירסה החלשה (שסביר להניח גם תגיע במחיר הזה באותה רמת גימור כמו הגירסה החלשה)?

 

עד לא מזמן שווקו גירסת ה-1.5 וה-2.0 הבסיסיות של המאזדה 3 באותו מחיר. ה-1.5 לדעתי אפילו לא היתה באולם התצוגה, והיה ברור שהיא מיועדת לציי רכב בלבד.

 

במקרה דנן - זה קצת שונה, כי הגרסה עם מנוע 1.0 היא בתצורת סדאן ברמת גימור טיטניום, ואילו ה-1.5 היא הצ'באק ברמת גימור ST-Line (כנראה) ספורטיבית כך שמדובר על דגמים במחיר זהה הפונים לקהלים שונים לחלוטין.

 

מה שבטוח - יהיה מעניין.

עריכה אחרונה על ידי PriceDevil
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 10 שעות, PriceDevil כתב:

עד לא מזמן שווקו גירסת ה-1.5 וה-2.0 הבסיסיות של המאזדה 3 באותו מחיר. ה-1.5 לדעתי אפילו לא היתה באולם התצוגה, והיה ברור שהיא מיועדת לציי רכב בלבד.

 

דווקא לא, כבר ב-2017 לא היה יותר רמת גימור Active.

באותו מחיר היה לך 1.5 Comfort או 2.0 Sport (כשעיקר ההבדל היה HUD ועוד איזה שקר כלשהו והמנוע), בעוד כמה אלפי שקלים קיבלת 2.0 Comfort, ועבור עוד עשיריה בערך קיבלת 2.0 Premium

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אכן ב-2017 הגירסה בסיסת היתה ה-comfort אבל המחירון של מאזדה -2017 היה מ-א-ד משעמם (כפי שמעיד צילום מסך מאתר icar מ-2017 ותודה לארכיון האינטרנט)

 

image.png.f70e7634f52b4c3268dc9d7486bec1df.png

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה בדיוק מה שכתבתי, ספורט 2 ליטר וקומפורט 1.5 נמכרו באותו מחיר, גם ההאצ'בק והסדאן היו במחירים זהים.

מה שחסר בתצלום זה ה-2 ליטר קומפורט (סדאן והאצ'בק) וסדאן פרימיום שמשלימים את הפאזל

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1420 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...