Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פורד פוקוס חוזרת במגוון גירסאות


PriceDevil
שימו לב! השרשור הזה בן 1442 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

הפוקוס הקודמת חזרה לפה דווקא עם מנוע חזק וגיר פלנטרי אבל רק לתקופה קצרה ולא הצליחה להימכר, אחרי הכוויה הקשה של המותג בעקבות הגיר הרובוטי. אלה שכן קנו, נראה שמרוצים מאוד מהרכב. 

לא מובן לי למה הדגם הבסיסי מגיע רק בתצורת סדאן. למה לא לשווק האצ׳בק (כמובן בכפוף למחיר אטרקטיבי יותר)?  

החזרתי בפוקוס 2.0 GHIA כשלוש שנים ב 2007 וזה היה אחד הרכבים שהכי אהבתי לנהוג בהם, שלא נדבר על האבזור המעולה לתקופה. היום בעידן ה 3 צילינדרים עם טורבו כמובן אין מה להשוות, אבל מעניין אם ההיגוי נשאר טוב. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בארץ אאודי S2 נמכרת עם מנוע 999 סמ"ק עם 116 כ"ס

בחו"ל אאודי A3 סדאן הגדולה נמכרת עם אותו מנוע 999 סמ"ק

המנוע של פורד יותר חזק, אין סיבה שמישהו לא יקנה אותו 

אייל

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לאודי יש מקדם פוזה, אז יקנו את זה גם עם מנוע של מכונת תפירה

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני אזכיר לבעלי הזכרון הקצר שמסקודה אוקטביה, אחת המשפחתיות הפופולריות ביותר בישראל, נמכרו כ-6300 יחידות מונעות במנוע בנפח 999 סמ"ק בין השנים 2016-2020.

  • אהבתי 1

סקודה יטי 2.0 TDI 4x4 (נמכרה)

וולוו XC40 T3 Momentum

טויוטה יאריס קרוס הברידית

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הבור שהפוקוס הרובוטית יצרה, בעיקר מול חברות הליסינג הוא ענק.
לאוקטביה יש יתרונות מובהקים כמו תא מטען ומרווח פנימי, מה גם שהיא משווקת ברצף ונמכרה בכמויות יפות.
הפוקוס נעלמה לכמה שנים וחזרה עם כמות מסירות זעומה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

המנוע 1000 של VW מעולה, חסכוני, ומספיק חזק לכל שימוש שהוא לא ספורטיבי. לא יודע מה תתרום חזרת הפוקוס, קטגוריה שנפגעה קשה מאוד, מותג שסובל ממוניטין לא טוב, והשוק שהיווה את עיקר המכירות, ליסינג, מתחיל לקבל הטיה חריפה לכיוון היברידיות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה הכוונה "מה תתרום"? היא אמורה לתרום לרווח של דלק מוטורס, וגם לגיוון שוק הרכב. זה לא שמחר בבוקר מישהו הולך לשנות את השם "פורד", אז זה מה יש ועם זה צריך לנצח. לגבי היברידיות, הן יקרות יותר במחיר ההתחלתי, והן מתייקרות ככל שהמיסוי עליהן עולה. הן גם חלשות יותר ופחות נעימות לנהיגה למי שזה חשוב לו.

 

למה לאון למשל עדיפה על פוקוס? לשתיהן מנועים דומים (עם עדיפות לגיר של הפוקוס, לפחות מבחינת אמינות), אבזור דומה וגודל דומה.

 

 

עריכה אחרונה על ידי pooh-bear

For I am a bear of very little brain, and long words bother me

 

לפני 25 דקות, m3x7r3m3 כתב:

אני מסכים איתך

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לאון יש לה מוניטין ספורטיבי, ופופולרית בקרב צעירים, הכוונה שלי שלא יהיה לה שוק, כמו האסטרה וה308, רכבים מקטגוריות שהולכות וקטנות ומותגים פחות מבוקשים. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם המחירים שפורסו פה באמת נכונים, אני כעובד המקבל רכב ליסינג - הייתי בוחר בפוקוס המוצעת במחירים אטרקטיביים:

130k₪ לדגם סדאן מאובזר

132k₪ לפוקוס אקטיב האצבק - סוג של ג'יפון.

 

אני מאמין שדלק מוטורס יציעו את הפוקוס דור 4 במחירים אטרקטיביים לחברות הליסינג כדי לרכוש את אמונן מחדש

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

דלק כחברה במצב לא טוב כלכלית ויצטרכו לתת הנחות נדיבות לליסינג עם מעטפת שירות ואחריות הרבה יותר טובה מהתקופה הרובוטית.
אני חושב שהפוקוס נראית מעולה ואמורה להיות מהנה לנהיגה. הצלחה שלה תיתן רכב יד שניה במחיר טוב עוד כשלוש שנים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם ההפרש בין ה-1.5 ליטר האצ'בק אקטיב ל-1 ליטר סדאן הוא באמת 2000 שקלים בלבד, אני צופה שהסדאן הולכת מהר מאוד לרדת מההיצע לחלוטין.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 9 שעות, pooh-bear כתב:

למה לאון למשל עדיפה על פוקוס? לשתיהן מנועים דומים (עם עדיפות לגיר של הפוקוס, לפחות מבחינת אמינות), אבזור דומה וגודל דומה.

 

המחירון היבש של פורד פוקוס 1.5 ליטר טורבו (150 כ"ס), רמת גימור טרנד (הרמה הבסיסית), שנת 2017 (רכב בן 3) הוא 61,000 ש"ח לרכב שמחירו כחדש היה 128,000 ש"ח. ירידת ערך של 52% ב-3 שנים.

 

המחירון היבש של סיאט לאון 1.4 ליטר טורבו (150 כ"ס), רמת גימור סטייל (הרמה הבסיסית), שנת 2017 (רכב בן 3) הוא 84,600 ש"ח לרכב שמחירו כחדש היה 124,000 ש"ח. ירידת ערך של 32% ב-3 שנים.

 

זה מבלי להיכנס עכשיו למחיר שוק (המחיר שתקבל בפועל על הרכב כשתנסה למכור אותו) ולזמן המכירה (כמה זמן ייקח לך למכור מרגע הפרסום).

וכמובן שאסור לשכוח מה יקרה אם תיכנס עם כל אחד מהרכבים האלה לסוכנות רכב ותבקש טרייד-אין.

 

אז נכון שעכשיו מדובר בפוקוס חדשה, אבל אתה חושב שמשהו ישתנה בזכותה?

עריכה אחרונה על ידי GhostBuster

A good drive is measured with G's, not KMH

 

Always go sideways

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בגישה הזו, אפשר לסגור את כל היבואנים שמביאים רכב שהוא לא טויוטה / מאזדה / יונדאי / קיה / פולקסווגן.

 

והנה, אפילו סיטרואן מצליחים למכור משהו.

 

הפוקוס הקודמת לא באמת הצליחה להשתחרר מתדמית הגיר הרובוטי. החדשה כבר נראית אחרת, ואם היא תהיה אמינה מספיק יש סיכוי שהמצב ישתפר. שני הדורות הראשונים של הפוקוס לא היו כל כך גרועים מבחינת ירידת ערך, אפילו שהשני היה כבר קצת מביך מבחינת ביצועים ואבזור.

 

כמובן שיש גם סיכוי שלא. אני באופן אישי לא רץ להזמין אחת כרגע, וברור שמדובר לכל הפחות בהימור. אבל גם dsg7 הוא עדיין קצת הימור, ובכל זאת, לא כולם קונים קורולה.

For I am a bear of very little brain, and long words bother me

 

לפני 25 דקות, m3x7r3m3 כתב:

אני מסכים איתך

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עכשיו אתה סתם מקצין וחבל. יש מקום לכל יצרן ולכל דגם. חלק יצליחו יותר וחלק פחות.

 

נתת שני דגמים, שאלת למה להעדיף אחד על השני, נתתי לך תשובה.

 

סיטרואן מוכרים משהו שאין ללאון וזו הנוחות (לא שהלאון לא נוחה, פשוט הנוחות זו נקודת החוזק של סיטרואן). שוב, נתת שני דגמים, קיבלת תשובה.

אפשר לעשות ים השוואת כאלה, ותמיד תמצא משהו שבו רכב אחד יותר טוב מהשני.

 

אבל בהשוואה שנתת התייחסת למנוע, לאבזור ולגודל, ואמרת שהם יחסית דומים. אז אם אלה הפרמטרים אותם אתה מכניס למשוואה, ושאלת למה להעדיף את הלאון, קיבלת תשובה.

 

אגב, שמירת/ירידת ערך שנתית, הוא פרמטר חשוב מאוד ללקוח הישראלי ואין לזלזל בו.

 

ושוב אני שואל, אתה חושב שהפוקוס החדשה תצליח לשנות את התדמית?

עריכה אחרונה על ידי GhostBuster

A good drive is measured with G's, not KMH

 

Always go sideways

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1442 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...