Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רשמית: טסלה בישראל


PriceDevil

פוסטים מומלצים

  • תגובות 6.3 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

לפני 19 שעות, farkash7 כתב:

מוזר. יש לא מעט רכבים בלוח עם נתונים טובים משתיארת שמפורסמים ב165K.
רכבים עם 30K ק"מ או פחות מיד ראשונה.
שוב אולי כולם רמאים לא בדקתי מעבר ללשלוח להם "הודעה מעליבה".
אף אחד מהם לא הגיב אז כנראה שאני לא בלופ שהם נמצאים בו.
נו טוב, לא אבדה גדולה. נסיעת מבחן קבעתי לתחילת מאי, אני מחכה להכנס לחלון הזמן של שבועיים מנסיעת המבחן ככה אוכל לבטל אם לא ימצא חן בעיני ונזמין רכב חדש (בתקווה שהצד הקמצן באישיות שלי לא ירד מזה ברגע האחרון).
 

 

 

 

היכן? סידרתי לפי מחיר והכי נמוך מזה שבוע ויותר הוא 170000.

Capture.JPG

עריכה אחרונה על ידי huber
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חפש גם 2021
חלק מהרכבים ברשימה הזו עם 25-30K ק"מ.
image.thumb.png.9fdc9b1824238a821acca46567ee7f89.png

עריכה אחרונה על ידי farkash7

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 17.4.2023 בשעה 02:55, Ofriz כתב:

חברים מישהו יודע מתי מתחילים למכור Cybertruck של טסלה או מתי צפי עליה לכביש?


אתמול בהגשת דו"ח רבעוני ומיד לאחר מכן בשיחת משקיעים דיברו על התחלת פרודקשן ברבעון 3 של 2023, עם אירוע Cybertruck ייחודי שיתלווה לזה. הולך להיות מעניין מאוד השנה!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • שבועיים מאוחר יותר ...

80 אלף לכל רביעיית צמיגים זה מאוד יפה ואומר שהוא נוהג מאוד רגוע. אני ב 20 אלף ולפי צמיגאי שאני סומך עליו הוא טוען שהם לא יחגגו אצלי יומולדת 40(אלף קמ), אבל הנהיגה שלי רחוקה מלהיות רגועה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 32 דקות, Uri-G כתב:

80 אלף לכל רביעיית צמיגים זה מאוד יפה ואומר שהוא נוהג מאוד רגוע. אני ב 20 אלף ולפי צמיגאי שאני סומך עליו הוא טוען שהם לא יחגגו אצלי יומולדת 40(אלף קמ), אבל הנהיגה שלי רחוקה מלהיות רגועה.

הוא אמר שהוא רוב הזמן בבינעירוני עם בקרת שיוט דולקת, זה מסביר המון

יום טוב גם לך

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

צמיגים זה לא רק נסועה, זה גם זמן (יובש)

הוא מחליף צמיגים כל כמה חודשים לכן הזמן לא פקטור אצלו וסוחב 80 בלי בעיה

 

לגבי עלות האחזקה, מדהים

 

השאלה אם בכזו נסועה גבוהה הוא לא נתקע עם טעינות פה ושם

 

השאלה היותר מעניינת היא מה מצב הסוללה לאחר כ800 מחזורי פריקה וטעינה

 

מעניין לגלות

ציטוט

יבגניפ כתב:

 

אוף. למה אני מגיב פה? 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 11 דקות, avargel כתב:

השאלה היותר מעניינת היא מה מצב הסוללה לאחר כ800 מחזורי פריקה וטעינה

הוא אמר, 90% קיבולת כרגע

יום טוב גם לך

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 4 שעות, avargel כתב:

השאלה היותר מעניינת היא מה מצב הסוללה לאחר כ800 מחזורי פריקה וטעינה

לפי צריכת האנרגיה שלו, הוא עבר עד עכשיו פחות מ 500 מחזורי טעינה מלאות. כלומר, יש לו לפחות עוד 200 אלף קמ לפני שהוא יגיע לממוצע המחזורים לסוללה שיש לו. 400 אלף זה גם הממוצע ברוב הבלוגים של בעלי טסלות עם סוללות nmc.

עריכה אחרונה על ידי Uri-G
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ככל שזה נתון מדהים, מה יקרה עוד שנתיים כשירצה להחליף את הרכב? מי יקנה רכב עם סוללה שהקיבולת שלה יורדת ל 80% או אולי פחות, ונסועה של 400 אלף קילומטר. אמנם אין כאן בלאי מנוע אבל אולי גיר? 

מה יהיה ערך הרכב אז? (וגם היום) 

האם טסלה יחליפו סוללה ואז הכל כמו חדש?

 

למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) ושום דבר לא השתנה סביבי , עדיין רואה נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת בכל נסיעה . עכשיו גם הכל מתועד מלפנים ומאחור ואפשר לשחזר ולהתעצבן שוב ושוב :twisted:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עד עכשיו בנתונים שלו הוא חסך 70 אלף שח מול רכב היברידי וגם זה רק בגלל ש 40% מהטעינות שלו חיצוניות. מי שלא נוסע בכמויות הנכבדות שלו יטען פחות בחוץ וירוויח יותר. עוד 200 אלף קמ הוא ירוויח עוד 70 אלף שח. עלות החלפת סוללה לדגם ה lr עומד על בערך 70 אלף שח כולל עבודה.

 

הוא יוכל להחליף לסוללה חדשה ועדיין הוא חסך 70 אלף שח ולהמשיך לנסוע. יש כבר כמה טסלות שעברו את המליון קמ עם החלפות סוללה כל 400 אלף קמ. הבלאי  מעבר לסוללה הוא בעיקר במתלים,  בגלל המשקל והתאוצות, אבל נשמע שהוא נוסע רגוע. יש גם עדויות לתקלות במנועים, אבל הם מתחילות בסביבות המליון קמ.

 

מצד שני, הוא יכול להחליף לסוללה מחודשת של טסלה ב 50 אלף שח כולל עבודה. המחודשות מגיעות עם אותה אחריות של החדשות(4 שנים או 75 אלף קמ), אבל לפי נתונים מחו"ל הם מחזיקות חצי , כלומר גג 200k קמ. למי שנוהג הרבה כמוהו זה לא משתלם אבל הוא יכול למכור כך את הרכב למישהו שנוהג טווחים שפויים שיקבל רכב עם סוללה עם אחריות ל 4 שנים.

 

ולמען האמת, בכמה כבר אפשר למכור רכב בנזין עם 400 אלף קמ, אם הוא בכלל ישרוד, ועם כמה תקלות ,שלאדם כמוהו שעובד עם האוטו תקלות משביתות יכולות להיות הרבה יותר מהנזק הכספי שלהם.

עריכה אחרונה על ידי Uri-G
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 56 דקות, zaf כתב:

ככל שזה נתון מדהים, מה יקרה עוד שנתיים כשירצה להחליף את הרכב? מי יקנה רכב עם סוללה שהקיבולת שלה יורדת ל 80% או אולי פחות, ונסועה של 400 אלף קילומטר. אמנם אין כאן בלאי מנוע אבל אולי גיר? 

מה יהיה ערך הרכב אז? (וגם היום) 

האם טסלה יחליפו סוללה ואז הכל כמו חדש?

 

ואם זה היה רכב בנזין, או אפילו דיזל, עם מעל 400K ק"מ, בכמה הוא היה נמכר? אם בכלל הוא היה מגיע לשם, וזה "אם" גדול

 

אישית אני מעדיף טסלה עם 80% טווח סוללה מאשר כל רכב בנזין עם 400K קמ.

 

ועל איזה גיר אתה מדבר?

  • אהבתי 5

יום טוב גם לך

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...