Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

יונדאי קונה היברידי 2021, 61,000 ק"מ - תקלת מנוע


avargel

פוסטים מומלצים

שלום

מנסה לעזור לחבר

נדלקה תקלת מנוע כללית, נכנס למואשה היבואן ובחיבור למחשב צפו הקודים הבאים:

e017200, c128381

 

במוסך טוענים לתערובת דלק עשירה ונדרש ניקוי מזרקים או החלפה, עניין של אלפי שקלים, לא באחריות לדבריהם (הסיפור עם האחריות לא ברור לי כי הרכב אמור להיות באחריות מורחבת)

 

אשמח לשמוע חוות דעתכם, והאם יש מכנואי מומלץ סטייל רון/גבע אבל לקיה, באזור המרכז

 

תודה לעונים

 

ציטוט

יבגניפ כתב:

 

אוף. למה אני מגיב פה? 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני מעדכן שהוא הוציא את הרכב מהמוסך ללא טיפול בתקלה, וממתין לעצה ממני כיצד לנהוג

 

מי שיוכל לסייע בהפניה לאיש דיאגנוסטיקה טוב ליונדאי, אשמח

ציטוט

יבגניפ כתב:

 

אוף. למה אני מגיב פה? 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

צריך לפתוח את תעודת האחריות ולבדוק אותיות קטנות. יש מצב שהם ידחפו את זה תחת בלאי שוטף או תנאי שימוש חריגים.

האם טופל במורשה יבואן כל הזמן? ליסינג?

 

מנסיון ביונדאי צריך למצוא את המוסך הנכון ,  איש השירות הנכון ואם כל זה לא עוזר, כנראה שבנוסף להתקשר לשירות לקוחות של היבואן ולאיים ולהאשים אותם. להקליט הכל. לי זה עזר בזמנו עם יצירת "ריקול לעצמי" על ההגה כח שהם התעקשו לא ליצור לו ריקול. עדיין שילמתי מעט. פחות מאשר בכל מוסך אחר. אבל הייתי מחוץ לאחריות.

 

לצערי אין לי מוסך מומלץ שלהם. אחד הוציא לי הגה לא מכוון, מוסך אחר בקושי הצליח להחליף מודול חלונות חשמל+מראות באחריות יצרן. החזירו לי רכב מלא בדבק. אחד הכפתורים בקושי זז. מה שהכי חמור בכל העסק הזה, המוסך של יונדאי האשים את הנהג (אותי) בשבירה של הגויסטיק מראות. החלק הגיע כבר תקול וקשה לתפעול מ5קמ במסירה של הרכב, התלוננתי כבר אחרי שבוע, והחלק כשל אחרי 8 חודשים. יש מצב שחייבו את החברת ליסינג על זה, לא יודע, לליסינג היה ברור שלא מתעסקים איתי על זה כי הקצין רכב יפול עליהם בענק.

 

בנוסף, אם מדובר ברכב אמריקאי, וגם אם לא, אולי יהיה מידע מועיל באתר של מנהל הבטיחות האמריקאי

https://www.nhtsa.gov/vehicle/2021/HYUNDAI/KONA/SUV/FWD#manufacturerCommunications

תוודא שזה שנתון 2021 באמת (שנת ייצור אמיתית ולא שנת מכירה) , אחרת צריך לשנות שנתון בקישור.

בהצלחה. בניגוד לתדמית, מהנסיון שלי מצטיירת תמונה של יבואן לחלוטין לא נחמד וקשה עורף, שבטיחות לקוחות לא בראש מעייניו ( כשיש ריקול בארהב לא תמיד יש ריקול פה, שלא לדבר על הארכת אחריות על חלקים ספציפים אם יש בארהב) ובגלל שאין בעל בית נורמלי במשרד התחבורה כבר שנים, ככה הם עובדים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אכן היבואן כלמוביל לוקה ברמת שרות נמוכה

גם במיצובישי, הם ומתנערים מתקלות בזמן האחריות ותקלות גורפות כמו כשל מערכת ה FCM בכל דגמי מיצובישי.

אם לפני 25 נמנעתי מצמפיון  עכשיו גם מכלמוביל 

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...