Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רשמית: טסלה בישראל


PriceDevil

פוסטים מומלצים

לפני 59 דקות, zaf כתב:

ככל שזה נתון מדהים, מה יקרה עוד שנתיים כשירצה להחליף את הרכב? מי יקנה רכב עם סוללה שהקיבולת שלה יורדת ל 80% או אולי פחות, ונסועה של 400 אלף קילומטר. אמנם אין כאן בלאי מנוע אבל אולי גיר? 

מה יהיה ערך הרכב אז? (וגם היום) 

האם טסלה יחליפו סוללה ואז הכל כמו חדש?

 

ימכור אותה אחרי 400K ב30-50K שקלים את מי זה מעניין?
חוץ מהיילקס/לנדקרוזר, יש לך דוגמא לרכב שנוסע 100K-110K ק"מ בשנה ואחרי 4 שנים ו400K ק"מ לא שווה ברזל?
ביחס לפריוס שזה רכב משעמם כמו בית קברות הוא חסך 50-60K בשנה על טיפולים ודלק. רק זה ב-4 שנים שווה לטסלה מודל 3 חדשה בגירסת LR+ ואפילו נשאר עודף בכיס.
הבחור התפנק ונוסע ברכב עם ביצועים של מכונית על ואבזור של BMW ועדיין יוצא לו יותר זול מפריוס.
מעבר לעובדה שהוא לא ביזבז כמעט זמן על מוסכים, ובנאדם שנוסע ככה כנראה עובד לא מעט, כל יום עבודה שהוא מפסיד זה כסף...
תכפיל 10 ימי עבודה שהוא חסך בכל שנה כפול שכר של 1K יומי (אולי מרוויח פי 3 מי יודע? הימור שלי שהוא עו"ד), זה עוד 10K חסכון בשנה.

עריכה אחרונה על ידי farkash7
  • אהבתי 1

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 6.3 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

  • חברי המעגל הראשון

ובנוסף, לנדקרוזר עם 400 אלף קילומטר לא יתן ביצועים כמו לנדרוזר עם 100 אלף, וגם האחזקה שלו תתייקר בגלל הבלאי. אז בטסלה במקום זה אתה משלם בעיקר בקצת טווח. עדיף בהרבה.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני לא בטוח לגבי הלנדקרוזר. תשמע לנדקרוזר זה רכב שאלוהים נגע בו אחרת אין הסבר איך אחרי 400K ק"מ יש לו ירידת ערך כמו של צרפתיה בת שנה שעלתה שליש ממנו.

עריכה אחרונה על ידי farkash7

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 3 שעות, Igalz כתב:

ועל איזה גיר אתה מדבר

אין בטסלה גיר? אין לו יחסי העברה משתנים אבל גיר=גלגלי שיניים, יש.

image.png.e5d16b5edd9928212c696f2908ef5444.png

 

https://www.tesla.com/blog/engineering-update-powertrain-15

למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) ושום דבר לא השתנה סביבי , עדיין רואה נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת בכל נסיעה . עכשיו גם הכל מתועד מלפנים ומאחור ואפשר לשחזר ולהתעצבן שוב ושוב :twisted:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 20 דקות, zaf כתב:

אין בטסלה גיר? אין לו יחסי העברה משתנים אבל גיר=גלגלי שיניים, יש.

image.png.e5d16b5edd9928212c696f2908ef5444.png

 

https://www.tesla.com/blog/engineering-update-powertrain-15

בוודאי שיש, רק צריך לדייק, זה לא בדיוק גיר (transmission), המושג המדוייק יותר הוא יחס העברה סופי (final drive). הבלאי שלו משמעותית קטן יותר מכל גיר שהוא בגלל שאין שום החלפת הילוכים.. ובהנתן סיכוך מספק 400K ק"מ קטן עליו

  • אהבתי 1

יום טוב גם לך

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעה, farkash7 כתב:

אני לא בטוח לגבי הלנדקרוזר. תשמע לנדקרוזר זה רכב שאלוהים נגע בו אחרת אין הסבר איך אחרי 400K ק"מ יש לו ירידת ערך כמו של צרפתיה בת שנה שעלתה שליש ממנו.

ההשוואה ללנדקרוזר כמובן לא רלוונטית. בטסלה תחסוך יותר מכפול לעומת פריוס רק על דלק, כלומר ב 400 אלף קמ תחסוך יותר ממחיר טסלה חדשההרק על דלק, לא לדבר בחיסכון של הביטוח, טיפולים,אגרות, מחיר קניה ועוד

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 2 דקות, SlowRide כתב:

כמו בהאמר

אתה מדבר על התמסורת שיש להאמר בנאבות על מנת להרים את הציריות?

אם כן, אני לא ממש רואה את הקשר.

יום טוב גם לך

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חברי המעגל הראשון

זה לא רק מרים את הציריות, זה משנה את היחס

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעה, SlowRide כתב:

זה לא רק מרים את הציריות, זה משנה את היחס

אתה מתכוון להפחתה טבורית. יש את זה גם במשאיות. זה מחזיק לכל אורך החיים של הכלי כל עוד שומרים על שגרת טיפולים.

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 8 שעות, zaf כתב:

ככל שזה נתון מדהים, מה יקרה עוד שנתיים כשירצה להחליף את הרכב? מי יקנה רכב עם סוללה שהקיבולת שלה יורדת ל 80% או אולי פחות, ונסועה של 400 אלף קילומטר. אמנם אין כאן בלאי מנוע אבל אולי גיר? 

מה יהיה ערך הרכב אז? (וגם היום) 

האם טסלה יחליפו סוללה ואז הכל כמו חדש?

 

רכש רכב ב-200,000 שקל, נסע 400,000 ק"מ וזרק לפח. יצא לו עלות רכב חצי שקל לקילומטר. זה זיל הזול גם בלי קשר לכל מיני השוואות כאלו או אחרות. 

  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 10 שעות, zaf כתב:

ככל שזה נתון מדהים, מה יקרה עוד שנתיים כשירצה להחליף את הרכב? מי יקנה רכב עם סוללה שהקיבולת שלה יורדת ל 80% או אולי פחות, ונסועה של 400 אלף קילומטר. אמנם אין כאן בלאי מנוע אבל אולי גיר? 

מה יהיה ערך הרכב אז? (וגם היום) 

האם טסלה יחליפו סוללה ואז הכל כמו חדש?

 

 

ענו לך כבר יפה

 

אני אשאל ברשותך:

לו אתה במקומו, ואתה צריך לרכוש רכב באותו תקציב לאותה נסועה

 

מה היית רוכש? ולמה התשובה היא טסלה?

ציטוט

יבגניפ כתב:

 

אוף. למה אני מגיב פה? 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חכה שיבוא להתלונן על בעיות בטסלה שלו על הבלמים הדפוקים שמתחממים 🤦‍♂️

עריכה אחרונה על ידי hwgeek

מוכר מארז נייר טואלט איכותי בייבוא אישי מחו"ל של Kirkland, מוכן להחלפה על רכב ספורטיבי יד ראשונה, לרציניים בלבד!.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...