Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רשמית: טסלה בישראל


PriceDevil

פוסטים מומלצים

הזלזול בחוק שאוסר על רעש מהרכב הוא אמיתי או ציני?

אני לא רואה שום דבר רע בחוק הזה, להפך. עד שיש לנו רכבים שקטים שאי אפשר לעשות מהם רעש באגזוז הם יתחילו לעשות פלוצים? עדיף שיהיה שקט.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 6.3 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

לפני 6 דקות, DubelBoom כתב:

הזלזול בחוק שאוסר על רעש מהרכב הוא אמיתי או ציני?

אני לא רואה שום דבר רע בחוק הזה, להפך. עד שיש לנו רכבים שקטים שאי אפשר לעשות מהם רעש באגזוז הם יתחילו לעשות פלוצים? עדיף שיהיה שקט.

לא בטוח שזה בגלל הפונקציה הזאת, להערכתי זה משהו שקשור למערכת האזעקה (נגד גנבים), העוצמה וסוג רעש ההתראה שהיא מפיקה.

עריכה אחרונה על ידי bobi
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ברור לי שהחוק הוא בגלל האזעקה, וכמובן שלא מפריע לי סאונד של פלוצים בתוך המכונית (להפך אני בטוח שהייתי משתמש בזה מידי פעם), אבל מחוץ לרכב? שלא יהיה שום רעש, חוץ אולי מזמזום חלש עבור עיוורים שלא יכולים לשמוע רכב חשמלי מתקרב אליהם במעבר חצייה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

טוב, לאחר הרבה התלבטויות בין דגם +SR ל- LR הזמנתי LR.

הסיבות:

1. טווח ארוך יותר

2. שני מנועים, ביצועים טובים יותר

3. מערכת סטריאו איכותית יותר- הבדלים משמעותיים למי שאוהב סאונד (בנוסף ל- 12 רמקולים גם שני מגברים וסאב). ברכבים קודמים גם ככה הייתי משקיע סכומים יפים כדי לשדרג סאונד. אגב, גם ב- +SR מותקנים 12 רמקולים אבל חלקם מושתקים בתוכנה.

עדיין לא ממש שלם עם ההחלטה, אבל ניתן לשנות בקלות אז יש זמן לחשוב.

 

אגב, מקריאה בפורומים שונים בחו"ל, טסלה משנה או מוסיפה פונקציות ברכבים בלי ליידע. למשל, ברכבים שיוצרו בינואר השנה נוסף הגה מחומם ופנסים מעט שונים בחלק האחורי, לעומת דגמי 2021 שיוצרו לפני. אז אולי אספקה ביוני ולא במרץ תהיה לטובה...

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בנושא אחר, שמתם לב להסכם המימון המפלצתי שטסלה מציעים באתר שלהם?

ב36 חודשים הם לוקחים 4579 לחודש ועוד 26 אלף מקדמה, בסך הכל זה יוצא 190 אלף עבור רכב שעולה 179 אלף. בשלוש שנים מי שלוקח הלוואה דרך האתר של טסלה משלם למימון ישיר עוד 11 אלף ש"ח בריבית של 4.99 אחוז. טירוף. בבנקים בקלות אפשר לקבל הלוואה כזאת בפריים+0.6 שזה חצי מהריבית שהם גובים.

דוגמה: https://www.leumi.co.il/Lobby/car_loan/47019/

Screenshot 2021-02-09 161434.jpg

עריכה אחרונה על ידי bobi
  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

טוב נו.. קפצתי על העגלה גם אני. בשעה טובה, הוזמנה M3P. עכשיו לך תחכה עד יוני..

אם מתגבש פה רעיון או דיל לעמדת טעינה לבית - אני אשמח!.

  • אהבתי 1

...CASKA for life

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 9 דקות, bobi כתב:

בנושא אחר, שמתם לב להסכם המימון המפלצתי שטסלה מציעים באתר שלהם?

ב36 חודשים הם לוקחים 4579 לחודש ועוד 26 אלף מקדמה, בסך הכל זה יוצא 190 אלף עבור רכב שעולה 179 אלף. בשלוש שנים מי שלוקח הלוואה דרך האתר של טסלה משלם למימון ישיר עוד 11 אלף ש"ח בריבית של 4.99 אחוז. טירוף. בבנקים בקלות אפשר לקבל הלוואה כזאת בפריים+0.6 שזה חצי מהריבית שהם גובים.

דוגמה: https://www.leumi.co.il/Lobby/car_loan/47019/

Screenshot 2021-02-09 161434.jpg

 

כתוב במפורש שחישוב החזרי ההלוואה הוא דוגמא בלבד והריבית בפועל תקבע ע"י מימון ישיר בזמן מתן ההלואה. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 23 דקות, skywalker10 כתב:

טוב, לאחר הרבה התלבטויות בין דגם +SR ל- LR הזמנתי LR.

הסיבות:

1. טווח ארוך יותר

2. שני מנועים, ביצועים טובים יותר

3. מערכת סטריאו איכותית יותר- הבדלים משמעותיים למי שאוהב סאונד (בנוסף ל- 12 רמקולים גם שני מגברים וסאב). ברכבים קודמים גם ככה הייתי משקיע סכומים יפים כדי לשדרג סאונד. אגב, גם ב- +SR מותקנים 12 רמקולים אבל חלקם מושתקים בתוכנה.

עדיין לא ממש שלם עם ההחלטה, אבל ניתן לשנות בקלות אז יש זמן לחשוב.

 

אגב, מקריאה בפורומים שונים בחו"ל, טסלה משנה או מוסיפה פונקציות ברכבים בלי ליידע. למשל, ברכבים שיוצרו בינואר השנה נוסף הגה מחומם ופנסים מעט שונים בחלק האחורי, לעומת דגמי 2021 שיוצרו לפני. אז אולי אספקה ביוני ולא במרץ תהיה לטובה...

 

 

ב SR+ מותקנים 12 רמקולים מתוך סה"כ 14 (סאב וסנטר). חסר אחד המגברים והסאב, מופעלים רק 8 רמקולים (שני וופרים 8 בדלתות מקדימה, שני וופרים 4 בדלתות מאחורה, ארבע טוויטרים בדלתות בהתאמה).

יש קיטים אפטרמרקט לקניה ברשת שמאפשרים ניצול של כל ה 12 + סאבוופר.

לפני 4 דקות, eladts כתב:

 

כתוב במפורש שחישוב החזרי ההלוואה הוא דוגמא בלבד והריבית בפועל תקבע ע"י מימון ישיר בזמן מתן ההלואה. 

כמי שעובד מול מימון ישיר וחברות שכמותה, סמוך עליי - הסעיף הזה יאפשר להם רק להחמיר את הריבית. הם לא יפחיתו אותה מהנתון באתר.

מקרה קלאסי של שיטת מצליח - אם תפנה ישירות למימון ישיר, סביר להניח שתקבל תנאים יותר טובים. אם אתה למ-לם וקיבלת את התנאים באתר - מה טוב.

...CASKA for life

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 2 דקות, nimikipod כתב:

 

ב SR+ מותקנים 12 רמקולים מתוך סה"כ 14 (סאב וסנטר). חסר אחד המגברים והסאב, מופעלים רק 8 רמקולים (שני וופרים 8 בדלתות מקדימה, שני וופרים 4 בדלתות מאחורה, ארבע טוויטרים בדלתות בהתאמה).

יש קיטים אפטרמרקט לקניה ברשת שמאפשרים ניצול של כל ה 12 + סאבוופר.

אין מצב שידו של מתקין אפטרמרקט ישראלי טיפוסי תיגע ברכב. איך שהוא מגיע כך ישאר. ברכב הנוכחי אני משלם יותר לביטוח משום שלא הסכמתי שיתקינו קודן.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 48 דקות, skywalker10 כתב:

טוב, לאחר הרבה התלבטויות בין דגם +SR ל- LR הזמנתי LR.

הסיבות:

1. טווח ארוך יותר

2. שני מנועים, ביצועים טובים יותר

3. מערכת סטריאו איכותית יותר- הבדלים משמעותיים למי שאוהב סאונד (בנוסף ל- 12 רמקולים גם שני מגברים וסאב). ברכבים קודמים גם ככה הייתי משקיע סכומים יפים כדי לשדרג סאונד. אגב, גם ב- +SR מותקנים 12 רמקולים אבל חלקם מושתקים בתוכנה.

עדיין לא ממש שלם עם ההחלטה, אבל ניתן לשנות בקלות אז יש זמן לחשוב.

 

אגב, מקריאה בפורומים שונים בחו"ל, טסלה משנה או מוסיפה פונקציות ברכבים בלי ליידע. למשל, ברכבים שיוצרו בינואר השנה נוסף הגה מחומם ופנסים מעט שונים בחלק האחורי, לעומת דגמי 2021 שיוצרו לפני. אז אולי אספקה ביוני ולא במרץ תהיה לטובה...

 

 

עוד יתרון שיש ל-LR הוא טעינה מהירה יותר. פחות חשוב בישראל אבל למי שעושה טיולים ארוכים זה משמעותי לא פחות מהטווח המוגדל.

 

הפנסים האחוריים החדשים בינתיים הופיעו רק במודל Y, אבל אולי עד יוני הם יופיעו גם במודל 3. בניגוד ליצרנים אחרים שעושים שינויים רק בהחלפת שנת דגם, טסלה מכניסה שינויים באמצע השנה בלי הודעה מוקמת. הנה רשימה של השינויים שהוכנסו במודל 3 מאז 2018:

  • אוטופילוט בסיסי כלול במחיר (היה בעבר בתשלום)
  • מחשב אוטופילוט מהיר יותר (למי שקונה אוטופילוט מלא ברכב עם המחשב הישן מחליפים את המחשב ללא עלות)
  • שקעי טעינה USB-C במקום USB-A
  • חימום תא הנוסעים ע"י משאבת חום (כמו שמזגן ביתי מחמם)
  • פתיחה חשמלית של תא המטען
  • זכוכית כפולה בחלונות הקדמיים
  • טעינה אלחוטית לטלפונים
  • שינוי בעיצוב הקונסולה הקדמית
  • שקע USB בתא הכפפות
  • גימור שחור לידיות הדלתות ומסגרות החלונות במקום כרום
  • הגה מחומם

לך תדע מה יתווסף לרשימה עד יוני.
 

 

עריכה אחרונה על ידי eladts
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה די מדהים, אני חייב לציין, שיש חומרה קיימת ברכב שלא נעשה בה שימוש אלא אם משלמים תוספת. מילא התקנה של תוכנה חדשה או שדרוג בתשלום, אבל הקונספט של יש 12 רמקולים באוטו אבל רק 8 עובדים עד שתשלם תוספת ואז נפעיל לך אותם מרחוק הוא משהו שעוד צריך להתרגל אליו.

 

אגב עם עין פוזלת לכיוון מודל Y SR שטרם הגיע לכאן אבל נמכר בארה"ב, מעניין לציין ששם מחירו עומד באמצע בין מודל 3 SR למודל 3 LR. אם זה יקרה גם בישראל - לו יהי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 2 דקות, Oren75 כתב:

זה די מדהים, אני חייב לציין, שיש חומרה קיימת ברכב שלא נעשה בה שימוש אלא אם משלמים תוספת. מילא התקנה של תוכנה חדשה או שדרוג בתשלום, אבל הקונספט של יש 12 רמקולים באוטו אבל רק 8 עובדים עד שתשלם תוספת ואז נפעיל לך אותם מרחוק הוא משהו שעוד צריך להתרגל אליו.

 

אגב עם עין פוזלת לכיוון מודל Y SR שטרם הגיע לכאן אבל נמכר בארה"ב, מעניין לציין ששם מחירו עומד באמצע בין מודל 3 SR למודל 3 LR. אם זה יקרה גם בישראל - לו יהי.

לא ניתן להפעיל את הרמקולים הנוספים דרך עדכון תוכנה, לפחות לא כרגע. מניח שזה נובע מכך שאין מגברים כמו ב LR.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

@Oren75

אני חושב שהסיבה פה היא דיי ברורה, כמה שפחות קונפיגורציה בפס ייצור, נשמע כאילו כל רכיבי החומרה קיימים בכל הרכבים, וה"רמות גימור" שלהם זה בעצם הפעלה של אותה חומרה.

כנראה שיותר משתלם לעשות פס ייצור אחיד נטול תקלות ולשים רכיבי חומרה אחידה לכל הרכבים מאשר לעשות כמה פסי ייצור / פסי ייצור על פי הזמנה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 3 דקות, Oren75 כתב:

זה די מדהים, אני חייב לציין, שיש חומרה קיימת ברכב שלא נעשה בה שימוש אלא אם משלמים תוספת. מילא התקנה של תוכנה חדשה או שדרוג בתשלום, אבל הקונספט של יש 12 רמקולים באוטו אבל רק 8 עובדים עד שתשלם תוספת ואז נפעיל לך אותם מרחוק הוא משהו שעוד צריך להתרגל אליו.

 

אגב עם עין פוזלת לכיוון מודל Y SR שטרם הגיע לכאן אבל נמכר בארה"ב, מעניין לציין ששם מחירו עומד באמצע בין מודל 3 SR למודל 3 LR. אם זה יקרה גם בישראל - לו יהי.

 

יש עוד הרבה דוגמאות לכך:

  1. בכל המכוניות יש את החומרה הדרושה לאוטופילוט המלא, אבל היא לא מנוצלת במלואה אם לא משלמים על השדרוג.
  2. במודל 3 SR יש מחממי מושבים אחוריים אבל הם לא פעילים אם לא משלמים על שדרוג.
  3. ניתן להגדיל את ההספק של מודל 3 LR בכ-50 כ"ס ע"י עדכון מרחוק.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 10 דקות, eladts כתב:

 

עוד יתרון שיש ל-LR הוא טעינה מהירה יותר. פחות חשוב בישראל אבל למי שעושה טיולים ארוכים זה משמעותי לא פחות מהטווח המוגדל.

 

נכון.

צריך גם לקחת בחשבון שטווח הנסיעה שטסלה מפרסמים הוא בתנאי מעבדה ולסוללה מלאה לריקה.

בהתחשב בכך שאנו לא נוסעים במעבדה,  וההמלצה היא לא למלא מעל 80% ולא לרוקן מתחת ל- 20% כדי לשמור על בריאות הסוללה, הטווח הריאלי הוא כ- 40% פחות.

עריכה אחרונה על ידי skywalker10
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...