Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רשמית: טסלה בישראל


PriceDevil

פוסטים מומלצים

  • תגובות 6.3 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

לפני 2 דקות, Y_u_v_a_l כתב:

תודה. על כבישי הארץ עוד 5 חודשים (במקרה הטוב נראה לי..)

רואה בחזוני יומיים לפני דד ליין אותך מצולם עם הטסלה

Ready To Rock
Ready To Rumble

"Hard times create strong men, strong men create good times, good times create weak men, and weak men create hard times." G. Michael Hopf

 Daihatsu Sirion 2007 1.3 automatic
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בחזרה רגע המיסוי על תוכנה.

יש לו מעט אנשים שעושים קידודים ופותחים אופציות במולטימדיה שהיבואן נעל.

אותו בעל מקצוע, הוריד את הקידודים ואת שאר התוכנות דרך האינטרנט. או ששילם עליהן פעם אחת בשביל להוריד אותן או שזה בכלל חינמי.

בהנחה והוא שילם על התוכנה, כנראה שנרכשה מאתר בחו"ל. יש מס ישראלי על דבר כזה? ההגיון שלי אומר שלא אבל יש לי ידע אפסי במס אז אתן למבינים פה לענות.

השלב הבא זה שימוש בתוכנה.

בעל המקצוע לוקח כסף עבור העבודה ועל זה משלם מע"מ.

למה שיכנס פה בתהליך מס חלפים או כל מס אחר שקשור לרכבים?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אפקט טסלה ? אוריון מוביליטי, יבואנית רכבי GAC תקיים שבוע מכירות במסגרת המבצע, בתוקף בין התאריכים 12-19.2.21, יוצע הקרוסאובר החשמלי GE3 במחיר של 129,900 ₪, מחיר המגלם הנחה של 9,100 ₪ ממחיר המחירון.

אם זו היתה ירידת מחירים קבועה אז אולי, אבל זה בסה״כ שבוע מכירות. דבר מקובל בענף כידוע.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

 
אני מבין את ההקשר שעשית, אבל לדעתי אין לו בסיס בטקסט. סעיף 6, למשל סותר את הפרשנות שלך שתוכנה לרכב ממוסה בדיוק כמו חלקי חילוף לרכב. יש פטור מוחלט מניכוי מס במקור בעיסקאות תוכנה מתחת ל-$2500. אין כזה פטור לטובין כלשהם ובטח שלא לחלקי חילוף לרכב. כיוון שתוספת הביצועים עולה $2000 בארה"ב די ברור שלפי סעיף 6 היא לא תמוסה. בהנחה שטסלה יאפשרו לרכוש מנוי חודשי לשרות האוטופילוט המלא גם השרות הזה לא ימוסה. לקנות כיום את אוטופיילוט המלא זה בכל מקרה בזבוז כסף לדעתי כל עוד חלק גדול מהיכולות שלו עדיין בפיתוח ו/או לא מאושרות לשימוש.
 
בכל מקרה, נדע את המחירים שטסלה תגבה עבור שדרוגי התוכנה ואת מרכיב המיסים בהם ברגע שהמכוניות ימסרו ללקוחות והשדרוגים יהיו זמינים לקניה. דרך אגב, חוץ מתוספת הביצועים למודל 3 LR ואוטופיילוט המלא יש גם אפשרות להפעיל את מחממי המושבים האחוריים במודל 3 +SR תמורת $300. המכונית נמכרת עם מחממים בכל המושבים אבל בדגם +SR ניתן להפעיל את המחממים רק מלפנים. לא נראה לי שיהיו לזה הרבה קונים בישראל.
 
 
ידידי, מבלי לנסות לפגוע, אתה כנראה לא מבין את מערכת המיסוי הישראלית.
ניכוי מס במקור חל רק על חלק מהעסקים והחברות (מעל מחזור מסוים או לפי שיוך מגזרי ) וגם זה כאשר הן בצד הלקוח. ולא קשור בכלום למס קניה שחל על חלקי חילוף. כמו שלא קשור למס ערך מוסף.

תרשה לי להניח שגם במשרד האוצר יושבים אנשים שהם חובבי רכב כמוני וכמוך, וגם הם יחשפו לאפשרות של קניה מאוחרת של התוכנה , הם לא יוותרו על המס הזה. ולא ישאירו כאן פירצה כזאת גדולה , במיוחד שלא מדובר כאן על סכום קטן , כאמור .

Sent from my ...


גם אני מבקר במפגש השפלה... :beerchug:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מהכתבה בכלכליסט. 

את קבלת אישור היבוא מעכבת מערכת האזעקה המקורית המותקנת ברכב, שלפי החוק למניעת מפגעי רעש, יש לנתקה בכל רכב המיועד לשיווק בארץ.

 

טסלה נמצאת במגעים עם משרד התחבורה בנושא, ואמורה להציג לו בימים הבאים עדכון תוכנה שיבטל את פעולת המערכת; כמקובל ביצרנית החשמליות האמריקאית, העדכון יישלח בתקשורת סלולרית אל הרכב, ללא צורך בחיבור פיזי.

 

בכותרת אין אישור יבוא, במציאות בעיה טכנית עם האזעקה, (נראה לי שהרבה מכוניות מגיעות לארץ עם אזעקה ומבוטלות כאן)

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 17 שעות, קרמבו כתב:

הנקודות שהעלית מצוינות, לא התדיינו על נכונות הכתבה, גם אני לא מסכים עם מה שנאמר בה. 

 

הסקת המסקנה שלך (ההסרחה מהאינטרס) היא זו שלא נימקת או הבאת איזה הסבר, ראיה, משהו. 

 

תשמע, אף אחד לא באמת יודע מה הסיבות של הכתב לכתיבת הכתבה הזאת.

 

אבל לפני 3 חודשים אותו פרסם את זה 

https://m.ynet.co.il/articles/58387530

 

תוך כדי ציון 200 אלף שקל למחיר "עסיסי". 

 

אז כשיצרן סיני מפרסם רכב עם נתונים פחות טובים מטסלה ב 200 אלף זה מחיר עסיסי וכשטסלה מפרסמת ב 180 אלף אז זה לא טוב כי לא ידוע על טרייד אין עתידי? 

 

אתה כול כך מחמיא לחברי הפורום ומצפה מהם להיות יותר טובים מטוקבקיסט טמקא ממוצע, אולי תתחיל להתנהג בהתאם ולהפסיק לזלזל באינליגנציה שלהם?

  • אהבתי 5
  • מעניין 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כנראה שהמשיח ממש בדרך.
טסלה מגיעים לסינגפור, שזה המקום הכי הגיוני לרכב כזה.

https://www.straitstimes.com/singapore/transport/tesla-singapore-sales-portal-goes-live?utm_campaign=stfb&utm_medium=social&utm_source=facebook&fbclid=IwAR2kGfFsk_sXpYkX6zM5HZTmRpMzbZIBh7cNn0OaZXrcqLE6RRb6IMwqodM
אם חשבתם שבישראל יקר... תחשבו שוב.
המחיר הוא 113 אלף דולר סינגפורי לפני מס (COE)

113 אלף זה בערך 280 אלף ש"ח ועל זה הCOE (רשיון להחזקת רכב לעשר שנים) שנסחר ע"פ היצע וביקוש ונע היום סביב ה 45 אלף דולר סינגפורי (112 אלף ש"ח)

https://www.motorist.sg/coe-results

 

ככה שטסלה הכי בסיסית פה, בלי טרייד אין, בלי עמדת טעינה ובלי שום תוספת תעלה לכם 400 אלף ש"ח.

 

 

עריכה אחרונה על ידי סולל הדרך
  • אהבתי 1
קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...