Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רשמית: טסלה בישראל


PriceDevil

פוסטים מומלצים

אגב, טסלה מתכננת להוציא מודל חדש בשנים הקרובות בתג מחיר של 25K$. אני כבר רואה איך הוא תופס את תפקיד ה-hot-hatch החדש במקום הגולף...

עריכה - כמובן שמדובר ברינדור הישר מהדימיון של מחבר הכתבה שממנה התמונה לקוחה, אמנם העיצוב די מוצלח לדעתי...

 

481740780_.png.1d1d6beadc336f06bafb99f8843bc078.png

עריכה אחרונה על ידי eitanuch
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 6.2 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

לפני 8 דקות, eladts כתב:

 

עוד יתרון שיש ל-LR הוא טעינה מהירה יותר. פחות חשוב בישראל אבל למי שעושה טיולים ארוכים זה משמעותי לא פחות מהטווח המוגדל.

 

הפנסים האחוריים החדשים בינתיים הופיעו רק במודל Y, אבל אולי עד יוני הם יופיעו גם במודל 3. בניגוד ליצרנים אחרים שעושים שינויים רק בהחלפת שנת דגם, טסלה מכניסה שינויים באמצע השנה בלי הודעה מוקמת. הנה רשימה של השינויים שהוכנסו במודל 3 מאז 2018:

  • אוטופילוט בסיסי כלול במחיר (היה בעבר בתשלום)
  • שקעי טעינה USB-C במקום USB-A
  • חימום תא הנוסעים ע"י משאבת חום (כמו שמזגן ביתי מחמם)
  • פתיחה חשמלית של תא המטען
  • זכוכית כפולה בחלונות הקדמיים
  • טעינה אלחוטית לטלפונים
  • שינוי בעיצוב הקונסולה הקדמית
  • שקע USB בתא הכפפות
  • גימור שחור לידיות הדלתות ומסגרות החלונות במקום כרום
  • הגה מחומם

לך תדע מה יתווסף לרשימה עד יוני.
 

 

את הדבר הכי חשוב שכחת - הגדילו את הסוללה..

לפני 1 דקה, eitanuch כתב:

אגב, טסלה מתכננת להוציא מודל חדש בשנים הקרובות בתג מחיר של 25K$. אני כבר רואה איך הוא תופס את תפקיד ה-hot-hatch החדש במקום הגולף...

 

481740780_.png.1d1d6beadc336f06bafb99f8843bc078.png

 

יפייפיה. עם כוח כמו שיש לטסלה - מכוונת ישר אל פסגת הקטגוריה, ה A45s

...CASKA for life

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 5 דקות, nizzan943 כתב:

@Oren75

אני חושב שהסיבה פה היא דיי ברורה, כמה שפחות קונפיגורציה בפס ייצור, נשמע כאילו כל רכיבי החומרה קיימים בכל הרכבים, וה"רמות גימור" שלהם זה בעצם הפעלה של אותה חומרה.

כנראה שיותר משתלם לעשות פס ייצור אחיד נטול תקלות ולשים רכיבי חומרה אחידה לכל הרכבים מאשר לעשות כמה פסי ייצור / פסי ייצור על פי הזמנה.

זה בדיוק העניין, והדוגמאות הנוספות של eladts עוד יותר מחזקות את התמיהה: מה, עלויות הייצור הן כל כך שוליות לעומת עלויות הפיתוח, השיווק וההפצה? ואם כן, למה אנחנו לא רואים את זה אצל יצרנים אחרים?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 4 דקות, skywalker10 כתב:

נכון.

צריך גם לקחת בחשבון שטווח הנסיעה שטסלה מפרסמים הוא בתנאי מעבדה ולסוללה מלאה לריקה.

בהתחשב בכך שאנו לא נוסעים במעבדה,  וההמלצה היא לא למלא מעל 80% ולא לרוקן מתחת ל- 20% כדי לשמור על בריאות הסוללה, הטווח הריאלי הוא כ- 40% פחות.

תדייק. לא מומלץ אם לא חייבים. וליום-יום לא חייבים. אם רוצים זה אפשרי ולגיטימי. עם אחריות ל 8 שנים לכל מערך ההנעה - תרגיש חופשי לנצל גם 90% כטווח ריאלי. גם ברכב מונע בנזין ההמלצה היא למלא ברבע טנק.

לפני 3 דקות, Oren75 כתב:

זה בדיוק העניין, והדוגמאות הנוספות של eladts עוד יותר מחזקות את התמיהה: מה, עלויות הייצור הן כל כך שוליות לעומת עלויות הפיתוח, השיווק וההפצה? ואם כן, למה אנחנו לא רואים את זה אצל יצרנים אחרים?

 

טסלה לא עושה טובות לאף אחד. זו מדיניות של בידול מיצרנים אחרים ואסטרטגיית החדרה של תמחור אגרסיבי עם אבזור מלא.

...CASKA for life

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 4 דקות, Oren75 כתב:

זה בדיוק העניין, והדוגמאות הנוספות של eladts עוד יותר מחזקות את התמיהה: מה, עלויות הייצור הן כל כך שוליות לעומת עלויות הפיתוח, השיווק וההפצה? ואם כן, למה אנחנו לא רואים את זה אצל יצרנים אחרים?

רואים את זה גם אצל יצרנים אחרים.

לדוגמה בפורד הייתי צריך להיכנס לתוכנת פורסקאן כדי להוסיף פונקציות שמגיעות עם הרכב, אבל היבואן הקמצן לא שם אותן.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 1 דקה, skywalker10 כתב:

נכון.

צריך גם לקחת בחשבון שטווח הנסיעה שטסלה מפרסמים הוא בתנאי מעבדה ולסוללה מלאה לריקה.

בהתחשב בכך שאנו לא נוסעים במעבדה,  וההמלצה היא לא למלא מעל 80% ולא לרוקן מתחת ל- 20% כדי לשמור על בריאות הסוללה, הטווח הריאלי הוא כ- 40% פחות.

 

ההמלצה להתרחק ממצבי טעינה קיצוניים נכונה לכל סוללת לתיום-יון, גם לאלו שבטלפונים סלולריים. ההמלצה הרשמית של טסלה היא לא למלא מעל 90% לשימוש יומיומי וזו ברירת המחדל. אם ממלאים ל-100% מומלץ לצאת לדרך מייד אחרי הטעינה ולא לתת לסוללה לעמוד זמן ממושך בטעינה מלאה. ניתן לקבוע דרך המסך או האפליקציה את ההגבלה בין 50% ל-100%. מתחת ל-20% האיקון של הסוללה הופך צהוב ומתחת ל-7% אדום. בשלב הזה ההספק מוגבל כדי למנוע נזק לסוללה. עם זאת, רוב הנהגים לא יסעו יותר מ-300 ק"מ בלי עצירה ממילא אז אם יש פריסה טובה של עמדות טעינה מהירות אין בעיה לגמוא מרחקים למרות כל המגבלות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 1 דקה, nimikipod כתב:

תדייק. לא מומלץ אם לא חייבים. וליום-יום לא חייבים. אם רוצים זה אפשרי ולגיטימי. עם אחריות ל 8 שנים לכל מערך ההנעה - תרגיש חופשי לנצל גם 90% כטווח ריאלי. גם ברכב מונע בנזין ההמלצה היא למלא ברבע טנק.

אז איפה לא דייקתי? כתבתי המלצה, וככזו היא כמובן לא מחייבת. בנוגע לאחריות, היא לא מכסה ירידה בבריאות הסוללה כתוצאה משימוש משום שזו דרכן של סוללות מכל סוג.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 8 דקות, Oren75 כתב:

זה בדיוק העניין, והדוגמאות הנוספות של eladts עוד יותר מחזקות את התמיהה: מה, עלויות הייצור הן כל כך שוליות לעומת עלויות הפיתוח, השיווק וההפצה? ואם כן, למה אנחנו לא רואים את זה אצל יצרנים אחרים?

 

היצרנים האחרים קיימים כבר עשרות שנים, טסלה הרבה פחות. הם הגדילו את יכולת היצור שלהם בקצב אסטרונומי. כדי לעמוד במשימה הם פישטו את מבחר הדגמים עד כמה שאפשר. הם כנראה חישבו שעדיף לשים רכיבים שלא יהיה בשימוש מליצר את מכוניות עם רכיבים שונים בהתאם לרמות הגימור.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 11 דקות, Oren75 כתב:

זה בדיוק העניין, והדוגמאות הנוספות של eladts עוד יותר מחזקות את התמיהה: מה, עלויות הייצור הן כל כך שוליות לעומת עלויות הפיתוח, השיווק וההפצה? ואם כן, למה אנחנו לא רואים את זה אצל יצרנים אחרים?

יש פה עוד חשיבה, שהרי אם לקוח ירצה לשדרג את מערכת השמע, הוא עושה את זה על ידי אקטיבציה מרחוק.

כנראה שטסלה מבינה שהלקוח הממוצע לא אוהב שמפרקים לו את האוטו, והשדרוג דרך האינטרנט הופך את השדרוג לחוויה נעימה ללקוח וכמעט מיידית.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 17 דקות, nimikipod כתב:

יפייפיה. עם כוח כמו שיש לטסלה - מכוונת ישר אל פסגת הקטגוריה, ה A45s

 

זה רנדר הישר מהדמיון של מי שהכין אותו. אף אחד מחוץ לטסלה לא יודע איך המכונית הזו תראה.

  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זאת גישה חכמה. מפתים לקוחות לרכוש את הרכב בזול, אבל תמיד הם יכולים אחרי שהם מתחילים להשתמש בו לרצות לשדרג אותו, וטסלה מאפשרים להם לעשות את זה בקלות בשניה בקליק באינטרנט.

עריכה אחרונה על ידי bobi
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 3 שעות, nizzan943 כתב:

בקבוצות וואטסאפ וטלגרם אנשים שהזמינו ביום ההשקה (2.2) מקבלים הודעות שהמסירה מתקרבת ומבקשים מסמכים להמשך טיפול.

 

image.thumb.png.9107e07ec2cce2eb3338d9cd75d42175.png

התמונה לא שלי, נלקחה מהטלגרם.

 

מה?! איך זה יכול להיות?!?! הרי בעמוד הבית של טמקא כתוב בשלושה מקומות שונים שאין להם מלאי, אין שום רכב בדרך, ואפילו אין להם בכלל אישור ייבוא. 

השקרים של יצרניות הרכב הדורסניות האלה פשוט בלתי נתפסים.

  • אהבתי 4
  • מצחיק 3
  • מעניין 1

הצטרפו לקהילת הרכב של ישראל בפייסבוק ובאינסטגרם

אוהבים את מה שאנחנו עושים? רוצים לתמוך בנו ולקבל הטבות בו זמנית? עשו מנוי לאתר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 45 דקות, Oren75 כתב:

זה בדיוק העניין, והדוגמאות הנוספות של eladts עוד יותר מחזקות את התמיהה: מה, עלויות הייצור הן כל כך שוליות לעומת עלויות הפיתוח, השיווק וההפצה? ואם כן, למה אנחנו לא רואים את זה אצל יצרנים אחרים?

בוקר טוב. 

זה ממש לא תמוה. 

עלויות הייצור כמעט בכל דבר הן זניחות.

תסתכל על מחיר רכב בארץ , אחרי שתוריד מעל חצי מיסים תגלה שיש גם רווח משמעותי ליבואן, ליצרן ורק אחרי כל זה מגיעה העלות האמיתית של ייצור הרכב.

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עלות הייצור של קוניגסג אחת שאת חלקי הקארבון שלה מייצרים בידיים היא עצומה ביחס לעלות החומרים, עלות הקמת פס יצור רובוטי שפולט עשרות (אם לא מאות) [עריכה: בדקתי, טסלה ייצרה ברבעון האחרון של 2020 מעל 1800 מודל 3\Y ביום, בשני מפעלים] רכבים ביום וכמות שעות האדם פר רכב בו זניחה היא אמנם גבוהה, אבל כשאתה מחלק את זה פר רכב במהלך מחזור החיים של אותו פס ייצור (נניח, 7-8 שנים? המודל S כמעט לא השתנתה מאז הושקה לפני כמעט עשור) המחיר יורד לסכום קטן מאד למכונית. עלות חומרים היא תמיד זניחה ברכב. אם הייתי צריך לנחש נכון להיום, מרכיב המחקר+פיתוח הוא לפחות 40% ממחיר הרכב (לפני מיסים ועלויות יבוא לישראל).

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 12 דקות, shellcase כתב:

(נניח, 7-8 שנים? המודל S כמעט לא השתנתה מאז הושקה לפני כמעט עשור)

ונחש למה הדור ה"חדש" נראה כמעט זהה לישן...

 

 

SlowRide כתב:
עם השאלה הזו אתה צריך לפנות לפורום מתאבדים, הבעיה ששם לא תקבל עצות מאנשים עם ניסיון.
Pika007 כתב:
זה כל כך תמים שאני על סף לעניין אותך באופציות למסחר בפורקס.
לפני 1 דקה, יבגניפ כתב:

אני לא פסיכולוג, אבל קראתי את כל הספרים של ג'ורדן פיטרסון חוץ מהאחרון שיצא.

  

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...