Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2432 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

החלפתי שמן מנוע ופילטר שמן מקורי, תואם לתקן המוגדר ע"י היצרן.

Champion OEM SPECIFIC 5W30 c3,

 

פילטר שמן הקודם היה מקורי תוצרת KNECHT ועכשיו מקורי תוצרת הודו.

ישר הרגשתי שהמנוע עובד מעט יותר שקט, אבל מגיב פחות טוב וחסר כוח.

לא בוצעו ברכב עבודות נוספות, פרט לבדיקות כחלק מטיפול.

 

שמן מנוע הקודם היה Castrol edge 5W30 ll (C3) והוחלף לאחר 13 אלף.

כרגע 500 ק"מ לאחר הטיפול המצב לא חזר לקדמתו.

 

אשמח לרעיונות או דיס המלצות לשמן Champion מניסיון נוסף

פורסם

אני מאמין שמדובר בפאן פסיכולוגי. גם אם היית שם שמן 10/40 ופילטר שמן חליפי המנוע היה מיתנהג רגיל ורק ההרגשה הייתה כמובן עושה את ההבדל ולטווח הרחוק זה ברור שהיית חווה בלאי למנוע.

פורסם

זה לא מרגיש שיש תקלה או נזק.

זה יותר מרגיש כמו חוסר אוויר בגלגלים, או רכב עמוס כשהוא לא.

 

איזה גרפים אפשר לצרף?

אשמח לפירוט.

פורסם

שטויות פסיכולוגיות ואם לא החלפת מסנן אוויר זה הגורם הסביר יותר להרגשה של חוסר סחיבה. (גם בחצי חיים שלו יש הבדלים מהותיים בהתנגדות לזרימה)

שמן צ'מפיון הוא שמן מצוין ברמת OEM מהיצרן הותיק וולף.

הזול עולה ביוקר

פורסם

עקרונות הההפרדה הפיזיקליים....אין מה לפרט מעבר לזה שככל שמסנן נסתם יש יותר התנגדות לזרימת אוויר, ובהכרח יוצר מזה תגובת מנוע איטית יותר. תחילף מסנן למקורי ואולי תרגיש הבדל - וגם במקרה הזה זה פסיכולוגי כי רק על דינמומטר אפשר אולי לראות הבדלים כאלה - יותר כדאי שתבדוק כמה דברים מיותרים יש לך באוטו שמוסיפים משקל או לחץ אוויר בצמיגים או אולי אפילו צמיגים יבשים / בלויים.

הזול עולה ביוקר

פורסם

אני משתמש בשמני Champion מתוצרת בלגיה לכל הרכבים שלי.

שמן סינטטי מלא איכותי ולא יקר. לפי מפרט הטכני הוא יותר איכותי בהשוואה לשמנים של מוטול וקסטרול מאותו תקן.

כעת גם משתמש ב-C3 OEM Specific. מומלץ ביותר.

If you can't go fast with 90hp, 900hp won't help you. © Bob Hall

פורסם

ה-

C3 OEM Specific

נמכר היום ב 89 ש"ח באתר של אוטודיפו,

אבל בתחילת השבוע היה אפשר לרכוש אותו במסגרת מבצע מוצר שלישי בשקל.

המחיר היה 99 לאחד.. כך שניתן היה לרכוש 3 גלונים ב 199 ש"ח.

https://www.autodepot.co.il/wmnim-vtvspim/wmnim/wmn-mnve/8181983.html

 

חוץ מזה ל - champion יש גלונים בתקנים החדשים API-SN plus ו dexos1 gen2

כרגע ראיתי רק חנות אחת שמוכרת אותו ב 90 ש"ח לגלון

https://www.justmotor.co.il/product/%D7%A9%D7%9E%D7%9F-%D7%9E%D7%A0%D7%95%D7%A2-champion-new-energy-5w30-di-8235603

פורסם

ההבדל היחיד שאתה יכול להרגיש זה הרעש, ה Edge כמו כל קאסטרול שמן רועש,

וכתוצאה מהפחתת רעש נדמה לך שיש פחות כוח במנוע.

זה אותו אפקט כמו של ״אגזוז הלחץ״, ברגע שיש יותר רעש יש הרגשה שמנוע נותן יותר כוח.

בפועל שום דבר לא השתנה.

פורסם
אני משתמש בשמני Champion מתוצרת בלגיה לכל הרכבים שלי.

שמן סינטטי מלא איכותי ולא יקר. לפי מפרט הטכני הוא יותר איכותי בהשוואה לשמנים של מוטול וקסטרול מאותו תקן.

כעת גם משתמש ב-C3 OEM Specific. מומלץ ביותר.

לפי מה עשית השוואה ואיך הגעת למסקנה הזאת ?

פורסם
ההבדל היחיד שאתה יכול להרגיש זה הרעש, ה Edge כמו כל קאסטרול שמן רועש,

וכתוצאה מהפחתת רעש נדמה לך שיש פחות כוח במנוע.

זה אותו אפקט כמו של ״אגזוז הלחץ״, ברגע שיש יותר רעש יש הרגשה שמנוע נותן יותר כוח.

בפועל שום דבר לא השתנה.

 

לא יודע על מה אתה מדבר.

עברתי מ Shell ultra ל Edge והמנוע שקט יותר ובצורה מאוד משמעותית.

אני דווקא ייחסתי את זה להחלפה עצמה (למרות שהיו לי 3 החלפות ואף פעם שמתי לב להבדל כזה).

מה שבטוח, זה לא שמן רועש יותר, לפחות לא בכל מנוע.

פורסם

אחרי הרבה שנים של שימוש ב edge FST, גם לי יש הרגשה שהוא מעט יותר רועש. יחד עם זאת הייתה הרגשה של ביצועים מעט טובים, כאילו מנוע זורם יותר בקלות לסל"ד גבוה.

פעמים בודדות שמלאתי שמנים אחרים מחוסר בררה, תמיד הרגשתי שהם שקטים ופחות זורמים.

×
×
  • תוכן חדש...