Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2434 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

ממשיך לעדכן:

כ-1500 ק"מ עם השמן "החדש".

התרגלתי אליו, או שהוא אלי.

נסיעה חלקה ללא שינוי.

בדקתי שמן בפעם הראשונה מאז ההחלפה.

שמתי לב שמלאתי 1-2 מ"מ מעל קוו המקסימום. לפני זה תמיד הייתי מקפיד על 2/3 המדיד.

מפלס לא זז בין בטיפולים.

שמן כהה יחסית.

קסטרול אדג' היה נשאר שקוף בערך 5 אקמ הראשונים ברכה הזה, עד כדי שלא היה ניתן לבדוק מפלס מדויק במדיד.

מנוע מבפנים נקי לגמרי.

שמן מוחלף כל 10, והנסוע 90% בין עירוני.

 

מדידת גזים בטסט היום.

ערך למבדה 1

CO בנמוך 0

CO בגבוה 0

חום 97.6

 

חג שמח

עריכה אחרונה על ידי Jenek
פורסם (נערך)

לא מבין את השרשור. היה גם שרשור דומה על שמן של מוביל . אם לא שולחים את השמן למעבדת חומרים בהתחלה וגם אחרי 10K

אז כל מה שנשאר למדוד זה המפלס וצבע. שני מדדים שוליים למדד איכות .

 

יש סדרה של 6-10 תכונות כימיות עיקריות שמודדים במעבדה. חפשו ביוטיוב. אפשר אפילו לבקש מיוטיובר אחד שיבדוק לכם את השמן המבוקש במעבדה והוא מציג את הניתוח ובהשוואה לשמן מקביל (הוא גם מקבל תרומות ב PayPal , בכל זאת , הבדיקה לא זולה)

לדוגמא

עריכה אחרונה על ידי save
פורסם
לפי מה עשית השוואה ואיך הגעת למסקנה הזאת ?
עיון במפרט הטכני. שים לב ל-TBN למשל.

If you can't go fast with 90hp, 900hp won't help you. © Bob Hall

×
×
  • תוכן חדש...