Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2485 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לא הבנתי, אין מועד סופי בו הפיטורין נכנסים לתוקף? בהנתן עבודה בשכר חודשי והיא עובדת שם יותר משנה ההודעה המוקדמת היא חודש לפחות.

בכל אופן, קשה לקרוא לזה פיטורין אם כך, והמעסיק יהיה חייב לתת חודש הודעה מראש של חודש לפחות ברגע שיהיה תאריך סופי.

 

במידה ולא מתאים לעובדת לעבוד בצורה ובאווירה כזו ואין תאריך סופי, בהנחה והיא חתומה על סעיף 14, הפרישו לה 8.33 אחוז מהשכר בכל חודש והיא לא צריכה לחתום אבטלה, היא יכולה להודיע בעצמה שהיא מתפטרת ולעזוב לאחר 30 יום, כן מחליף או לא מחליף.

  • תגובות 36
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם (נערך)
מגיע לה חודש הודעה מוקדמת בחודש הזה היא רשאית להיעדר מהעבודה לצרכי חיפוש עבודה

 

השאלה היא ימי החופשה הנותרים שהצטברו - שבהיי-טק שווים יכול להגיע בקלות ל-5 ספרות.

 

מדוע שמעסיק יתן לעובד הרשאה להיעדר מהעבודה לצרכי חיפוש עבודה אחרת, ולא לחייב אותו בימי חופשה? או במילים אחרות, 'לממן' לעובד את תהליך חיפוש עבודתו החדשה?

 

אני יכול להבין אם באמת העובד נתן מעל ומעבר לחברה והחברה נאלצה לפטרו, אבל ברוב המקרים (כן, יש הרבה יוצאים מהכלל, לא לקחת אישית) עובדים מפוטרים הם לא חוד החנית, בלשון המעטה.

עריכה אחרונה על ידי tzahico

No worries 8)

פורסם
בטח שאפשר להעדר, הסיבה לא חשובה. אם יש ימי חופש אפשר לקחת ימי חופש בתשלום, אם אין ימי חופש אפשר להעדר ללא תשלום.

שהרי ההודעה המוקדמת באה בדיוק בשביל לאפשר לעובד לחפש עבודה אחרת.

ההודעה המוקדמת נועדה לשני הצדדים. מבחינת תנאי התעסוקה, הכל אמור להישאר כשהיה

כלומר, ימי חופש צבוריםבתשלום יכולים להיות מנוצלים או לא, בהתאם לצרכי העבודה. היתרה תשולם בגמר החשבון.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

מנסיון החיים שלי, עובד מפוטר שממשיכים להעסיק אותו עושה או יותר נכון עשה נזק בלתי יתואר.

אני ממליץ למעסיקים שאם החליטו לסיים העסקה- לחתוך במיידית.

באוויס עשו כך. מהרגע להרגע פוטרנו והמחשבים ננעלו.

בשרתון לא עשו כך ורמת הגניבות והפגיעה במלון עלתה פלאים על ידי כולם.

במקום עבודתי הנוכחי, לרוב, העסקה מסתיימת באותו הרגע לאחר התוקף של השימוע.

בפעמים המעטות שהשאירו את העובד הוא פגע בלקוחות ובספקים ובהתנהלות המקום.

וגם חפיפה של עובד חדש, בחיאת, איך אפשר ללמד את המחליף שלך? אתה עצוב שנתת 124% מעצמך ונזרקת כמו גרב. בהנהלת חשבונות ראיתי את זה יופי יופי, החפיפה עשתה רק צרות. לימדו את המחליפה הכל, אבל הפוך. חשבוניות יצאו על תעודות משלוח וכו'.

הבלאגן היה אדיר.

BMW E36 M40 year of 1992

Autobianchi A112 year of 1979

פורסם

אני לא מבין אנשים שמתנהלים ככה - לסיים עבודה צריך לסיים ברוח טובה תמיד, לא בגניבות ולא בנזק למעסיק זה בטוח.

 

ישראל מדינה קטנה והשוק שלנו קטנטן, ברגע השם שלך יכול להתגלגל בין אנשים ותמיד אחד מכיר את השני - תצא ממקום שייצרת נזק? המנהל שלך שמה יכול להיות המנהל שלך מחר או להכיר טוב את מי שמראיין אותך מחר - טלפון קטן אליו והוא מגלה עליך ששברת/הרסת/שיקרת/גנבת, מה זה ייתן לך טוב?.

 

אגב, גם הפוך - היום המעסיק לא צריך אותך/לא מרוצה ממך ופיטר אותך בצורה לא יפה או חמור יותר התנהג אליך לא בסדר אז מחר אתה יכול לעבוד במחלקה/צוות/חברה שבה הוא יבוא להתראיין ואז הוא יעמוד בצד השני, צריך תמיד לסיים יפה.

Honda Civic Si Sedan 1.5 6MT 2019

פורסם (נערך)

המנהל שלי באוויס, פוטר כי נטען כי עבד לא בנקיון כפיים.

העלים הכנסות, הקטין רווחים לחברה בעבור הטבות מהלקוחות.

זה הפריע להמשך?

 

ממש לא. עבר לאלבר ומאז הוא נוסק נוסק נוסק ועולה בתפקיד.

 

ואילו אוויס, סגרו כבר כמה סניפים עקב הפסד.

זה רק דוגמא אחת מהחיים שלי. ויש עוד הרבה. הרבה מעובדי שרתון עשו חיל במלנואות אחרי שרתון ירושלים.

עריכה אחרונה על ידי eladns

BMW E36 M40 year of 1992

Autobianchi A112 year of 1979

פורסם
אני לא מכיר חובה כזו (הטקסט המודגש) מצד המעסיק. תוכל בבקשה להפנות לאסמכתא בנושא?

https://www.lawguide.co.il/forum/%D7%99%D7%97%D7%A1%D7%99-%D7%A2%D7%95%D7%91%D7%93-%D7%9E%D7%A2%D7%91%D7%99%D7%93-%D7%A4%D7%A8%D7%99%D7%9C%D7%A0%D7%A1%D7%A8%D7%99%D7%9D/?m=238588

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

לעשות נזק במזיד למעסיק (גם אם פיטר אותך) מעיד רבות על העובד. טוב שיפוטר שעה אחת קודם.

נדמה לי אתה יכול להביא אותו עם 172 כ"ס, וזה יותר ממה שאתה מבקש ב 22 כ"ס, אז אל תלחץ עד הסוף.
פורסם

תודה ישה. זה די גבולי - אם הבנתי נכון את התשובה, המעסיק לא מחויב על פי חוק לתת לעובד המפוטר חופשה כדי לחפש מקום עבודה חדש, אבל אם הוא מסרב ניתן להאשים אותו בחוסר תום לב. זה אולי נכון אם המעסיק מסרב מתוך רצון להתנכל, אבל מה אם העובד באמת דרוש מאוד במקום העבודה בתקופת ההודעה המוקדמת? הרי על פי חוק המעסיק רשאי לסרב לבקשת העובד לצאת לחופשה מטעמים סבירים והגיוניים. במקרה כזה, אני לא בטוח שניתן להאשים את המעסיק בחוסר תום לב.

פורסם

מצד שני - אם העובד כל כך דרוש למה לפטר אותו? כמובן שאפשר להתפלפל על עובד שדרוש בדיוק לחודש אחד, לא שעה פחות ולא שעה יותר.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

לתקופת ההודעה המוקדמת הניתנת על ידי המעביד שתי מטרות

 

חפיפה עם העובד החדש

 

נתינת זמן לעובד למצוא עבודה חדשה

 

וכאשר העובד הוא שנתן את ההודעה המוקדמת

 

חפיפה עם העובד החדש

 

נתינת זמן למעביד למצוא מחליף לעובד המתפטר ואלי זמן לחפיפה בין העובד החדש למעובד המתפטר.

 

מניעה מצד המעביד מסכלת את הגשמת המטרה של נתינת זמן לעובד המפוטר למצוא עבודה חדשה ולכן למרות שהחוק דורש קבלת אישורו של המעביד ליציאה לחופשה, העובד אינו זקוק לאישור כזה בתקופת ההודעה המוקדמת אם היציאה היא לכמה שעות כדי להתראיין למקום עבודה חדש.

 

אין לי זמן לחפש ( מתנצל) אבל בלא מעט הסכמים קיבוציים זה מוסדר בהסכם.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם
מניעה מצד המעביד מסכלת את הגשמת המטרה של נתינת זמן לעובד המפוטר למצוא עבודה חדשה ולכן למרות שהחוק דורש קבלת אישורו של המעביד ליציאה לחופשה, העובד אינו זקוק לאישור כזה בתקופת ההודעה המוקדמת אם היציאה היא לכמה שעות כדי להתראיין למקום עבודה חדש.

 

זה נשמע כמו פרשנות שבית משפט לא חייב לקבל, אלא אם כן היה כבר תקדים כזה. בכל מקרה עדיף להיות חכם ולא צודק, שולחים פניה לרופא משפחה ומקבלים עד 4 ימי מחלה "בחינם".

פורסם
מצד שני - אם העובד כל כך דרוש למה לפטר אותו? כמובן שאפשר להתפלפל על עובד שדרוש בדיוק לחודש אחד, לא שעה פחות ולא שעה יותר.

 

נשמע שהחברה מתנהלת בצורה מאוד חובבנית והחלטות מתקבלות בקפריזות של בעל העסק.


×
×
  • תוכן חדש...