Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2486 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
זה נשמע כמו פרשנות שבית משפט לא חייב לקבל, אלא אם כן היה כבר תקדים כזה. בכל מקרה עדיף להיות חכם ולא צודק, שולחים פניה לרופא משפחה ומקבלים עד 4 ימי מחלה "בחינם".
רק מהיום השלישי מקבלים שכר מלא ..

 

Sent from my LEX820 using Tapatalk

בשלב זה של חיי, אצהיר ללא התחייבות שלעולם לא אעבור לאוטומט כל עוד גופי מתפקד וגפיי נעות כמתוכנן

  • תגובות 36
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
מצד שני - אם העובד כל כך דרוש למה לפטר אותו? כמובן שאפשר להתפלפל על עובד שדרוש בדיוק לחודש אחד, לא שעה פחות ולא שעה יותר.

לאו דווקא העובד הספציפי, יש מקומות בהם שיבוצים נקבעים זמן רב מראש וקשה למצוא מחליף ל(כל )עובד בהתראה קצרה. מכרה שלי עובדת במקום כזה - היא נדרשת לבקש חופשה לפחות חודשיים מראש, אחרת לא מאשרים לה.

פורסם
אני לא מבין אנשים שמתנהלים ככה - לסיים עבודה צריך לסיים ברוח טובה תמיד, לא בגניבות ולא בנזק למעסיק זה בטוח.

 

ישראל מדינה קטנה והשוק שלנו קטנטן, ברגע השם שלך יכול להתגלגל בין אנשים ותמיד אחד מכיר את השני - תצא ממקום שייצרת נזק? המנהל שלך שמה יכול להיות המנהל שלך מחר או להכיר טוב את מי שמראיין אותך מחר - טלפון קטן אליו והוא מגלה עליך ששברת/הרסת/שיקרת/גנבת, מה זה ייתן לך טוב?.

 

אגב, גם הפוך - היום המעסיק לא צריך אותך/לא מרוצה ממך ופיטר אותך בצורה לא יפה או חמור יותר התנהג אליך לא בסדר אז מחר אתה יכול לעבוד במחלקה/צוות/חברה שבה הוא יבוא להתראיין ואז הוא יעמוד בצד השני, צריך תמיד לסיים יפה.

 

רואים את זה יופי יופי בהייטק, כמה שהמדינה קטנה, שוק ההייטק מתנהל כמו Mini-me של המדינה בקטע הזה.

וגם אם יש אחד לאלף עובד שגונב קוד או דברים כאלה זה זניח יחסית, מה גם שאם הנזק גדול עדיין ניתן לתבוע אותו לאחר סיום ההעסקה.

מצד שני דיי ברור שברוב המשרות אי אפשר להעביר ידע של תכנות בחודש, אז גם ככה אין העברת ידע מלאה.

 

אני יודע על כאלה שבגלל שהם שרפו את עצמם בארץ - עברו לחו"ל

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

לא ממש, לא חסרים תחומים שאין בהם ביצה, או יותר גרוע מזה - התנאים כל כך גרועים שאשכרה בונים על תחלופה של אנשים, מוקדים טלפוניים דוגמה מובהקת

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

בחברה הבינלאומית שעבדתי בה, כשהחליטו לסגור את הסניף בארץ, נתנו התרעה של 10 חודשים לטובת העברה מסודרת למדינות אחרות. מי שהחליט להשאר ולעזוב רק כשיאפשרו לו אחרי חפיפה מסודרת, קיבל 5 משכורות בונוס...

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

פורסם

רוב החברות , שפוחדות שהעובד יעשה להם נזק לאחר פיטוריו, מעדיפים לשלם לו את החודש הודעה מראש ושישב בבית.

 

Sent from my LEX820 using Tapatalk

בשלב זה של חיי, אצהיר ללא התחייבות שלעולם לא אעבור לאוטומט כל עוד גופי מתפקד וגפיי נעות כמתוכנן


×
×
  • תוכן חדש...