Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2540 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שם את המפתח בחדר של ה MRI.

 

 

וברצינות, שם את המפתח עם כל שאר הדברים. מי שירצה לגנוב את האוטו הרי ישבור חלון ולא זקוק למפתח.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

אף אחד מחברת הביטוח לא אמור לדעת היכן המפתח, בטח לא חברת הביטוח... גנב לא צריך מפתח לגנוב רכב.

ובפנים הרכב מחברים כספת קטנה להגה.

מצורף לינק לדוגמה אקראית .

http://www.surfo.co.il/%D7%9E%D7%A0%D7%A2%D7%95%D7%9C%D7%9B%D7%A1%D7%A4%D7%AA-%D7%A7%D7%99%D7%A4%D7%95%D7%93KeyPodkeypod250KN

את מפתח המדומה שאיתו אי אפשר להניע את הרכב, שמים בכיס המכנסים כמו שצילמתי את שלי בטלפון.

 

שאלתם מה ניתן לעשות? ... זה מה שניתן לעשות! ומי שלא טוב לו... הכל טוב לי.

פורסם

דוקר איתן את האבטיח איכשהו תמיד שוכח מזלג.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

שם מתחת למדוזה מיובשת על החול...

ניסאן מקסימה 2015 גפ"מ

סוניק RS 2014

בעבר: אימפלה 2005 3.4 :( , ספארק 2016 LT+ בליסינג, ספארק 2013 ידני 1.2 בליסינג, לנטרה 94

 

פורסם

מזכיר לי פעם שפרצו לי את הלוקר וגנבו לי את התיק עם הבגדים במכון הכושר.

 

הבגדים לא היו שווים כלום, התיק היה מאד נוח ולא השגתי כזה אחר.

 

הכי מעצבן (ויקר) היה שלקחו גם הכרטיס של הגרנד סניק שהיתה לי אז...

 

לחכות שעה וחצי עד שאשתי תבוא עם הכרטיס החלופי (מזל שהיא מצאה אותו) ו-1200 ש"ח (!) שעלה ליצור אחד חדש ולקודד מחדש את הקיים (היום זה עולה בערך חצי)

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם
אף אחד מחברת הביטוח לא אמור לדעת היכן המפתח, בטח לא חברת הביטוח... גנב לא צריך מפתח לגנוב רכב.

ובפנים הרכב מחברים כספת קטנה להגה.

מצורף לינק לדוגמה אקראית .

http://www.surfo.co.il/%D7%9E%D7%A0%D7%A2%D7%95%D7%9C%D7%9B%D7%A1%D7%A4%D7%AA-%D7%A7%D7%99%D7%A4%D7%95%D7%93KeyPodkeypod250KN

את מפתח המדומה שאיתו אי אפשר להניע את הרכב, שמים בכיס המכנסים כמו שצילמתי את שלי בטלפון.

 

שאלתם מה ניתן לעשות? ... זה מה שניתן לעשות! ומי שלא טוב לו... הכל טוב לי.

אכן אבל אם הרכב נגנב ונשארת עם מפתח אחד אתה בבעיה מולם.

 

את רכבי האחרון רכשתי עם מפתח אחד, מישהו זרק לי שמבחינת ביטוח במקרה של גניבה חלק מההליך הינו שאתה מביא לידיהם שני מפתחות של הרכב.

 

אחרי שזרקו לי את הטיעון הזה בדקתי את זה מול חברת הביטוח, ואכן נעניתי שבמידה והרכב נגנב עליי להציג 2 מפתחות של הרכב.

 

מפה לשם רצתי לשכפל מפתח כדי לא להעמיד את עצמי במצב בעייתי מראש. לא יודע מה הסייגים לכך ואם קיימים, לא ברור לי גם מה עומק הבדיקה אבל כדאי לדעת שזה קיים.

 

ברור שהם לא צריכים את המפתח אבל אם על הדרך הוא נגנב עם הרכב ואינו ברשותך אתה בבעיה.

 

 

 

Sent from my MI 9 using Tapatalk

VW GOLF MK2 1.3

FIAT 500L 1.4

MG4 

פורסם
מזכיר לי פעם שפרצו לי את הלוקר וגנבו לי את התיק עם הבגדים במכון הכושר.

 

הבגדים לא היו שווים כלום, התיק היה מאד נוח ולא השגתי כזה אחר.

 

הכי מעצבן (ויקר) היה שלקחו גם הכרטיס של הגרנד סניק שהיתה לי אז...

 

לחכות שעה וחצי עד שאשתי תבוא עם הכרטיס החלופי (מזל שהיא מצאה אותו) ו-1200 ש"ח (!) שעלה ליצור אחד חדש ולקודד מחדש את הקיים (היום זה עולה בערך חצי)

 

תחשוב כמה עולה היום גרנד סניק - לשכפל לה כרטיס ב600 שקלים היום יהיה עוד יותר מעצבן!!!

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

לא הולך לים. :brickwall:

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

שם מבטחי בבורא עולם ובידיעה שלי זה לא ייקרה.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

נשאר בקשר עין תמידי עם החפצים שעל החוף. בדרך כלל אנחנו מתיישבים במקום שאין הרבה אנשים אז קל יותר לשים עין על החפצים.

 

מישהו פה אמר שהוא שם מנעול עם קוד מתחת לתא מטען עם המפתחות, רעיון טוב אבל לא הייתי עושה את זה.

פורסם

עכשיו כשאני חושב על זה במבי - אני הולך לקנות מחזיק מפתחות סיטרואן - לא צריך אפילו לבטוח בבורא עולם.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

אני מבטח כמה רכבים אצל חברת משפחה, אין לי מושג מה היא צריכה לעשות כשהכסף חוזר אלי, אני מתקשר, היא פותרת... פשוט מושלמת:-D!

או כמו שבמבי הוסיף, שם את כל מה שיש אצל בורא עולם! גדול, אחד הגדולים! אני מת...:-P

×
×
  • תוכן חדש...