Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2524 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מדובר ברצועה שעברה כבר 85K ק"מ וממילא מועד החלפתה, גם אם היתה באוטו אחר, קרוב, תוסיף לכך את החשש שלך שניזון בצדק או שלא מהסיפורים על התפוררות, אז מה השאלה, מחליפים ודי. אני מכל מקום חוזר לשאלה המקורית שנשאלה כבר לא מעט, איך זה שחגורה כזו לא מוחלפת בחזקה ועמידה ממנה על ידי היצרן, אשמח לתשובה רצינית של נציגי היבואן כאן, הסיפור הזה כבר תופס מספיק נפח ומספיק חששות בכדי להצדיק כזו.

פורסם

כנראה שהיצרן מודע טוב מאוד לבעיה של הרצועה המתפוררת

הלכתי להסתכל היום על פג׳ו 208 2019 חדשה

הם החליפו את גלגל השיניים שעליה יושבת הרצועה וככה זה נראה:

 

IMG_5455.jpgIMG_0190.jpg

פורסם

כשיצאה הידיעה לעיתונות על ה-308 החדשה אמרו שאמנם אין שינוי בכוח המנוע (130 כ״ס) אבל כן יש בו שינויים (לא בטוח שרק בשביל תקן יורו), לא ממש הגיוני לדעת על זה ולא לטפל בזה אם כבר עושים שינויים, אבל אי אפשר לדעת. אם לא טיפלו מעניין למה...

ט.ל.ח

פורסם

אצלי הקוד הזה P0011 00 קרה אחרי פחות משנה מהחלפת טיימינג באחריות ב75000.

 

הרכב לא היה כבר באחריות. הוחלף חיישן VVT.

אצלי לא נדלקה נורת שמן. רק service.

 

תחליף מוסך דחוף. מציע לתאם פגישה עם יועץ שירות בכיר ולנסוע פיזית למוסך המרכזי בשורק.

פורסם

אני לא מומחה, אבל נראה לי שנורת לחץ שמן אמורה להדליק עוד תקלות חוץ מP0011 00 שזה בעיית Inlet camshaft dephaser

לעניות דעתי יתכן והיו עוד קודי תקלה.

המחשב מנוע מוציא פירוט רב על כל קוד תקלה, כולל מד קמ, מהחרות בזמן התקלה ועוד פרמטרים שנוגעים לקוד התקלה. דרוש לקבל פירוט של התקלות.

אתה בטוח שזה מה שהחליפו? יש להם נטייה להעלים חלקים ועבודות מהחשבונית.

 

לי נראה שמנסים לגלגל אותך אל מחוץ לאחריות. כנראה שצריך לדעת על מי ליפול שם.

למה לא פתחו אגן שמן? זה פשוט וקל ! תראה מה שכתב מוסך אורן בשרשור המקביל.

כלל לא ברור למה עשו החלפת שמן כפולה? כדי לנקות את המנוע??? יתכן שעשו משהו או שסתם החליפו שמן, הניעו וקיבלו עדיין אותה תקלה והמשיכו לעוד צעדי טיפול?

פורסם (נערך)
אני לא מומחה, אבל נראה לי שנורת לחץ שמן אמורה להדליק עוד תקלות חוץ מP0011 00 שזה בעיית Inlet camshaft dephaser

לעניות דעתי יתכן והיו עוד קודי תקלה.

המחשב מנוע מוציא פירוט רב על כל קוד תקלה, כולל מד קמ, מהחרות בזמן התקלה ועוד פרמטרים שנוגעים לקוד התקלה. דרוש לקבל פירוט של התקלות.

אתה בטוח שזה מה שהחליפו? יש להם נטייה להעלים חלקים ועבודות מהחשבונית.

 

לי נראה שמנסים לגלגל אותך אל מחוץ לאחריות. כנראה שצריך לדעת על מי ליפול שם.

למה לא פתחו אגן שמן? זה פשוט וקל ! תראה מה שכתב מוסך אורן בשרשור המקביל.

כלל לא ברור למה עשו החלפת שמן כפולה? כדי לנקות את המנוע??? יתכן שעשו משהו או שסתם החליפו שמן, הניעו וקיבלו עדיין אותה תקלה והמשיכו לעוד צעדי טיפול?

 

מצרף את פירוט התקלות

סימנו לי רק את תקלה P0011 00 ודיברו איתי רק על התקלה הזאת

לא שמתי לב שהופיעה תקלה נוספת P3061 00

IMG_2414.jpg

 

אני לא סומך על המוסך, הם משקרים ומבלבלים את המוח, מספרים סיפורים שאם יפתחו אגן שמן זה מחייב החלפת רצועה גם אם היא תקינה, הצעתי לפתוח את אגן השמן בתשלום של מה שזה אמור לעלות לבדיקה כזאת, מנסים להבהיל אותי בעלות של 4000 ש״ח לפני מע״מ במידה וארצה לפתוח את אגן השמן מה שאומר החלפת הרצועה בכל מקרה.

עריכה אחרונה על ידי sashatelaviv
  • 4 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם (נערך)

מקווה שאתה לא מצלם תוך כדי נסיעה.

 

לעניין התקלה - אתה חייב לגשת בהקדם ולדרוש פתרון מהשורש.

אם זה במרכזי, זו בעיה. הם אלו שגם יצטרכו לאשר למוסכים אחרים את ביצוע אותה העבודה.

 

אם חשוב לך הרכב (מעבר לנושא האחריות) ויש כוונה להשאר איתו, שקול בחיוב התייעצות/כניסה למוסך לא מורשה אלא מומחה. נסה את מוסך גבע בתל אביב.

עריכה אחרונה על ידי מלטבשי

צביעות היא נגע רע! היזהרו מאלו שיחייכו אליכם היום ומחר יתקעו לכם סכין בגב

מחפש רכב פיג'ו עם מנוע 1.5 דיזל תקול למכירה

פורסם

מציע שתירגע ותחזור למוסך ותיגש ישירות למנהל. ובכל אופן לא הייתי חוזר ליועץ שירות הקודם שליווה אותך.

תבקש מהמנהל עזרה וסיוע בפתרון מיידי של הבעיה וקבלת רכב תקין. בלי דרישות ובלי איומים. תבקש שמומחה יעבור על הרכב.

 

תבקש קודי תקלה כולל פירוט שלהם, זמן מהירות וכו. זה קיים !

 

תוודא פותחים אגן שמן, רשתית שמן ושמנקים גם חיישן VVT. לפעמים הולכת גם משאבת שמן או וואקום. חפש תגובה של אורן בשרשור על הטיימינג של מה שצריך לעשות.

לגבי החיישן, אם לא רוצים לגעת בו, תתעקש. גם ככה בכל שם יהיה מפורק ולא תהיה בעיה להוציא את החיישן.

אולי שווה להחליף אותו על חשבונך כי אם יתקלקל זה יהיה כבר מחוץ לאחריות.

 

הייתי מראה לו את השרשור הענק של הטיימינג המתפורר במנועים שלהם (לא השרשור שלך) .

פורסם
מקווה שאתה לא מצלם תוך כדי נסיעה.

 

לעניין התקלה - אתה חייב לגשת בהקדם ולדרוש פתרון מהשורש.

אם זה במרכזי, זו בעיה. הם אלו שגם יצטרכו לאשר למוסכים אחרים את ביצוע אותה העבודה.

 

אם חשוב לך הרכב (מעבר לנושא האחריות) ויש כוונה להשאר איתו, שקול בחיוב התייעצות/כניסה למוסך לא מורשה אלא מומחה. נסה את מוסך גבע בתל אביב.

ברור שתוך כדי נסיעה, שאם לא כן גם הספידומטר ומד הטורים דפוקים. אם אני שוטר אני מתחיל לחפש, תיסכול, תיסכול, אבל יש גם אנשים אחרים על הכביש.

פורסם
ברור שתוך כדי נסיעה, שאם לא כן גם הספידומטר ומד הטורים דפוקים. אם אני שוטר אני מתחיל לחפש, תיסכול, תיסכול, אבל יש גם אנשים אחרים על הכביש.

 

יכול להיות שהנוסע צילם את התמונה.... מזווית נוחה לקליטת לוח השעונים כולו [emoji56]

×
×
  • תוכן חדש...