Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2703 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

^

אני הזמנתי בינואר לפני שנה דרך אלדן בנאפולי וקיבלתי רכב מחברת winrent, השירות היה ממש רע - הייתי מאוד לא מרוצה:

 

- הנציגה בדוכן מסירה הייתה עסוקה בטלפון יותר מאשר לתת שירות(הפייסוש היה פתוח אצלה בנייד)

- הרכב הגיע בלי מים בווישרים, שבא הנציג הטכני הוא אמר שהוא ״כבר חוזר״ ונעלם ל20 דקות - יצאתי בלי מים בווישרים בסוף.

- כמה דקות לאחר שיצאתי ראיתי שהמד דלק מתחיל לרדת בצורה מוזרה - התקשרתי לדוכן והנציגה ה״עסוקה״ ענתה ואמרה ״אהה כן, המד דלק שבור זה רשום לך בחוזה״, אהם - למה לתת ללקוח רכב עם מד דלק שבור?! למה לא לעדכן אותי שיש מד דלק שבור?? אני צריך לחפש את זה בחוזה?

 

הקיצר, מאוד לא ממליץ עליהם - שירות על הפנים.

Honda Civic Si Sedan 1.5 6MT 2019

פורסם

שכרתי ממג'יורה לפני כשבע שנים (הזמנתי מסיקסט ישראל והסתבר שהם לא עובדים עם סיקסט איטליה אלא עם מג'יורה) בטרמיני, תחנת הרכבת הראשית של רומא.

המתנו בתור בלתי נגמר במשך שעות (לא היו כ"כ הרבה אנשים, אבל לא היה מספיק כח אדם והם עבדו באיטיות) בעוד שיתר החברות היו ריקות כמעט לגמרי. הרכב היה מעט משומש מהרגיל באירופה, בהחזרה לא היו בעיות אם כי לא נגרם לאוטו כל נזק.

 

שי

פיספסת אה הו, אה הו, פיספסת, אה הו. פיספסת, נפלת על פז'ו.

אתה רוצה להתאבד נסה ליפול על שברולט.

פיספסת, פיספסת אה הו.

פורסם

אני שוכר די הרבה מאוטויורופ בארץ.

בדר"כ הכי זולים, תתקשר ותגיד שאתה מבקש 12% הנחה בתור גולש האתר קליקו, זו הנחה אמיתית.

פורסם

מי שחושב שאם שילם על הרכב אז הוא שלו למשך תקופת ההשכרה, אז זה רק בתנאי שבא ולקח אותו ולא השאיר להם את הרכב בחניה וסתם אותה. לחברת ההשכרה יש אלפי מכוניות והחניה בנויה על תחלופה. אם לא לקחת אז הוא ימסר לבא בתור.

פורסם

להמנע מ Europcar.

שכרתי מהם באוקטובר ג'ולייטה ליומיים במילאנו דרך economycarrentals.

 

שילמתי באשראי , את מחיר ההשכרה ותוספת קטנה עבור הביטוח.

 

בדצמבר חוייבתי פעם שנייה על אותו הביטוח, 45 יורו נוספים, בחיוב רשום בכלל שהסניף שחייב זה סניף רומא.

 

מעולם לא הייתי ברומא.

לא מוכנים להחזיר את הכסף.

מתעלמים מפניות שלי.

 

בקיצור לא ממליץ על Europcar בכלל , אלא אם אתה רוצה להיעקץ.

 

Sent from my SM-G930F using Tapatalk

פורסם (נערך)

באירופה זה זיכיון מוזר. שכרתי מ europecar הרבה פעמים. החוויה שונה בין מדינות . יש סניפים טובים ויש גרועים. קשה להכליל.

אתה יכול גם לקחת אותם דרך אלבר בארץ ואז לא נשאר להם כרטיס אשראי בסוף השימוש (רק תפסו מסגרת). בחלק מהסניפים גם אם נפגע האוטו הם שולחים דו"ח תיקון עם דרישה לתשלום כי לא נשמר מספר כרטיס.

עריכה אחרונה על ידי save
פורסם

ב2012 שכרתי רכב באיטליה מ

Maggiore . לא מצאתי את נקודת ההחזרה ב TERMINI ROMA , התקשרתי וענו לי באיטלקית .



דברתי אנגלית ולא הבינו. נראה לי מוזר שבחברת השכרה לא ידברו אנגלית

 

 

×
×
  • תוכן חדש...