Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2478 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום רב, מעוניין לבדוק את האפשרות להעברת רכב מסוג פוקוס 2008 בעל רישוי רומני מאירופה לישראל לתקופה ארוכה..

הבנתי שיש אפשרות להעביר במעבורת מיוון אבל מעוניין לקבל פרטים, פרוצדורה, עלויות וכולי..

אני בעל הרכב ויש לי אזרחות כפולה ישראלית ורומנית..

פורסם (נערך)

אתה בטוח שאתה לא עובד על אסדת נפט ? זה נשמע כמו מתכון קלאסי לעוקץ.

במרבית המקרים הרכב יוצא מיוון אבל טובע ונעלם אי שם ליד קפריסין.

ים גבוה בשילוב רוחות של 40 קשר.

מיד אח"כ אתר האינטרנט של חברת השילוח נסגר בקול דומייה דקה.

לכן אני לא ממליץ לך להעביר את הרכב מסע כזה. בטח לא עם פוקוס נדירה.

עריכה אחרונה על ידי save
פורסם

אתה יכול להעביר מיוון על ידי חברת רוזנפלד.

 

לדעתי אתה סוגר את הסיפור בפחות מ-4000 ש"ח אם אתה משיט את הרכב מיוון.

המכוניות שלי : Lantis-F 98 -> מאזדה מיאטה 95

המכוניות של אשתי : יונדאי אקסט 95, מאזדה 3 2006, מיאטה NB 2003, סיטרואן C3 2017

המכוניות ליסינג שהיו לי : מאזדה 3 2010, סוזוקי סוויפט 2014, סוזוקי ויטרה 2016, רנו גרנד קופה 2019, סקודה קאמיק

החלום : RX8

פורסם

במקרה הזה לא בטוח בכלל שמשתלם לך העסק(אם רק השילוח יוצא 4000 שקל מיוון, לא כולל דלק וכו').

 

תבוא לארץ ותמצא פוקוס 2008 במחירים לא רחוקים כבר בלי כל הכאב ראש הזה, תקנה תשתמש כמה שצריך ותמכור ועדיין יצא לך כנראה זול יותר משילוח - אם זה היה רכב חדש/יקר יותר ניחא.

Honda Civic Si Sedan 1.5 6MT 2019

פורסם

אני לא בטוח שאתה יכול להכניס רכב זר לארץ אם אתה לא במעמד של תייר. בעל אזרחות כפולה אינו תייר במהלך ביקור בארץ.

 

אתה גם לא יכול לייבא לארץ פוקוס 2008 כיוון שהרכב בן יותר משנה ולא רכב אספנות.

 

תקן אותי אם אני מפספס משהו.

 

יאיר

 

Sent from my SM-G960F using Tapatalk

פורסם

מתוך המדריך ליבוא אישי, הסעיף הרלוונוי לדעתי הוא "ייבאו רכב לביקור ללא תשלום מסים:

 

5 .יבוא רכב לתקופת ביקור (ללא תשלום המסים)

א. תנאים ליבוא רכב לתקופת ביקור

1 .תושב ישראל שנעדר מהארץ לפחות שנה אחת ובא לביקור, רשאי לייבא רכב

מנועי לשימושו העצמי בתקופת הביקור, בהתקיים כל התנאים הבאים:

א) עליו להציג רישיון נהיגה בר-תוקף בישראל.

ב) עליו להציג דרכון בר-תוקף המוכיח, כי שהה מחוץ לישראל שנה אחת או

יותר.

 

ג) עליו להפקיד ערבות בנקאית בגובה המסים החלים עד לייצוא הרכב.

ד) עליו להתחייב בחתימה ע"ג טופס (מכס 161), שייצא את הרכב עם צאתו

מישראל, או בתום 4 חודשים מיום כניסתו - כל שהינו מוקדם יותר.

תושב כאמור, חייב לייצא את הרכב במועד, גם אם הוא עצמו נשאר בארץ

לאחר מועד זה.

2 .חישוב תקופת הביקור

א) סה"כ התקופה לביקור אחד או למספר ביקורים בכל שנה משנות

השהייה בחו"ל, לא תעלה על 4 חודשים. מניין 4 החודשים מתחיל כל

שנה מחדש.

מניין השנה מתחיל למחרת היום ממועד היציאה.

ב) בעת ביקורו הנוכחי בארץ או באחד מביקוריו הקודמים, לא הגיש בקשה

לאישור מעמדו כתושב חוזר.

ב. ביטוח רכב במחירו המלא לרבות המסים החלים

יש לבטח רכב שיובא לתקופת ביקור בהתאם למחירו בישראל כולל מלוא המסים.

זאת, כדי להבטיח את תשלום המסים על ידי חברת הביטוח למינהל המכס, במקרה

של גניבה ו/או נזק שייגרמו לרכב בתקופת הביקור.

 

 

פורסם

יש כאן טעות במינוח. מעבורת זה שירות ימי סדיר בין שני יעדים קרובים שאתה מגיע עליו, עולה עם המכונית, שט ויורד עם המכונית בנסיעה. אין שום שירות מעבורות בין אירופה וישראל, כי זה רחוק מדי. מה שיש זה הובלה ימית וזה יקר, לוקח הרבה זמן וכאב ראש בירוקרטי. כמו שכבר נאמר, גם עם עומדים בתנאים שמאפשרים להביא את הרכב לתקופה ואז להחזיר אותו, התענוג יעלה כנראה פחות או יותר כמו שווי הרכב. אם לא מדובר ברכב יקר ו/או נדיר זה פשוט לא שווה את העלות וכאב הראש. בגלל זה מאוד נדיר לראות בישראל מכוניות עם מספרי רישוי זרים, דבר שנפוץ מאוד לראות באירופה.

פורסם

"במרבית המקרים הרכב יוצא מיוון אבל טובע ונעלם אי שם ליד קפריסין.

ים גבוה בשילוב רוחות של 40 קשר.

מיד אח"כ אתר האינטרנט של חברת השילוח נסגר בקול דומייה דקה. "

 

לפי התיאוריה שלך, אם הבנתי נכון, כל מעבורת/אניה שמפליגה מיוון לישראל טובעת ליד קפריסין. "משולש קםריסין". תזכיר לנו בבקשה מתי טבעה האניה האחרונה.

פורסם

הבחור מתאר את העוקץ הידוע ביד 2. מפרסמים הודעה על רכב מבוקש בזול וכשהפרייר שולח מייל (כי אי אפשר בטלפון) הוא מקבל מייל שהבעלים עבד בישראל אבל עבר למדינה X עם הרכב. הרכב לא מתאים למדינה X ולכן הוא מוכר את הרכב בישראל וכמובן שכל העלויות אליו, מפנה את הפרייר לאתר פקטיבי של שליחויות ששם הוא מתבקש לשים דמי רצינות. את ההמשך אתה יכול להשלים בעזרת הדימיון (או מהתיאור של save)

טסלה 3 2022

פורסם (נערך)

כיוון שזה משתמש שזו ההודעה הראשונה שלו אי פעם בחרתי לענות בציניות ובזהירות .

אחרי הכל ייתכן שאנחנו מוסרים פה מידע איך לבנות עוקץ אמין. ייתכן גם שהוא משתמש כשר לחלוטין. לא יודע.

דיי ברור לי שהסיפור לא כלכלי .

עריכה אחרונה על ידי save
פורסם

גם אם אתה אומר שכסף לא פאקטור.

 

 

אפשר לייבא רכב "לביקור" לתקופה של עד 4 חודשים. אחרי זה חייב להוציא את הרכב.

 

 

מעל 4 חודשים צריך לעשות לו רישוי ישראלי, למודל 2008 מי שלא עולה חדש או תושב חוזר לא יכול לעשות רישוי בשום דרך.

 

 

וגם מי שכן, יש מגבלות על מפרט הרכב.

 

 

פורסם
ובגלל זה יד2 חסום היום לגלישה מחו"ל.

 

יד שתיים חסום לגלישה מחו"ל כבר לפחות עשר שנים בגלל חשש מהתקפות סייבר ולא בגלל אף עוקץ רומני

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
פורסם (נערך)

זה כמובן צמצם את התופעה אבל ההאקר הרומני פשוט מתעל את התעבורה דרך שרת פרוקסי בארץ.

זה תרגיל שאפילו ילד בכיתה ו מצליח בו.

עריכה אחרונה על ידי save
פורסם
יד שתיים חסום לגלישה מחו"ל כבר לפחות עשר שנים בגלל חשש מהתקפות סייבר ולא בגלל אף עוקץ רומני

 

אני לא יודע על מה אתם מדברים, אתר יד שניה עובד לי מצויין מארה״ב.

×
×
  • תוכן חדש...