Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שכירת רכב עם autoeurope.co.il ו- Maggiore למישהו יש נסיון?


FARM
שימו לב! השרשור הזה בן 1911 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום חברים

 

מתעתד לטוס עם חברים לאיטליה באפריל ומעוניינים להזמין רכב ל-3 ימים איסוף בנאפולי והחזרה ברומא.

 

ראיתי באתר autoeurope.co.il מחירים אטרקטיבים עם חברת ההשכרה Maggiore

 

מחירים קצת פחות אטרקטיבים, אבל עדיין זולים, ראיתי באתר autoeurope.com, אצל חברות יותר מוכרות כמו הרץ אויס כד'.

 

האם למישהו יש נסיון עם autoeurope.co.il ו/או Maggiore?

אודה להמלצה או המלצה להימנע

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שכרתי לפני שנתיים רכב ב -

Maggiore בנפולי. הם היו בחיפוש מהארץ הכי זולים והזמנתי מהארץ.



 

בתחנה בשדה התעופה ברירת המחדל היא לקיחת הרכב בעמדות ממוחשבות בשירות עצמי. היות ולא כל כך הסתדרתי עם זה מייד ניגשה דיילת

חביבה דוברת אנגלית טובה ונתנה שירות יעיל ואישי. היא אפילו התנצלה שאין את הרכב בקטגוריה שהזמנתי (לזוג הזמנתי את הכי קטן וזול ...)

היא הציעה כמה חלופות , כולן עדיפות כמובן וללא כל תוספת.

הרכב שבחרתי היה פיאט 500XL ארוכה וידנית עם מנוע טורבו דיזל. רכב מוצלח ובמצב חדש.

החזרת הרכב הייתה קלה ופשוטה עם בדיקה קצרה וכלל לא קפדנית.

בקיצור, מאוד ממליץ.

 

תמונות להתרשמות...

 

IMG_20160913_132617.jpgIMG_20160913_133615.jpgIMG_20160914_134733.jpgIMG_20160914_140055.jpgIMG_20160914_172107.jpgIMG_20160917_134016.jpg

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בגדול ברוב החברות אם אין לך בעיות אז יהיה סבבה, השאלה מה קורה כשיש בעיות, ולפי מה שהבנתי אמורים להיות סבירים (לעומת Sicily by car ששמעתי שנוראיים) אני שכרתי דרך avis כי עם הנחה של מאסטרקארד ההבדל לא היה גדול, והם היו מעולים (וויתרו לי על שפשוף קטן גם)

בכל מקרה שים לב לגודל הרכב, הכבישים צרים מאוד, אותי שדרגו לc4 Spacetourer שהייתה מאוד נוחה מבחינת מרחב ומטען, אבל לא כזה התאימה לחלק גדול מהכבישים. לא בלתי אפשרי, עברנו הכל בלי יותר מדי בלאגן, אבל יכול להיות יותר רגוע ברכבים קטנים.

ותהנה, החזרת אותי אחורה לטיול מדהים :)

 

אגב תעשה לעצמך טובה וקח ביטול השתתפות עצמית, שווה את השקט הנפשי לדעתי

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא מכיר את מאג'ורה, אבל כמה כללים בשכירת רכב:

 

1. סקר שוק נרחב - הן באתרי החברות המקומיות (כולל השלוחות המקומיות של החברות הבין לאומיות) והן אצל מתוווכים (ישראליים כמו אופרן או השלוחות הישראליות של החברות הבין לאומיות) והן של חברות כמו אוטויורופ שהזכרת או rentalcars.com שהשירות שלהם - בדומה לזה של חברת האם booking.com מעולה, פתר לי לפחות צרה אחת לא קטנה.

 

2. רכישת כל הרחבות הביטוח. שים לב שבדרך כלל ההצעה הראשונית באתר תהיה מינימלית, ועליה צריך להוסיף את הרחבות הביטוח ושירותים נוספים ככל שנדרשים. לעתים קרובות התחשיב הסופי יראה שהצעה שהתחילה כיקרה תתברר כטובה ביותר. יש מדינות בהן הרחבות הביטוח פשוטות - בין ביטוח כולל במחיר הבסיסי לבין תוספת של הרחבה אחת, ויש מדינות בהן יש 4-5 הרחבות שונות.

 

3. כל שאלה להפנות לחברה הרלוונטית במייל או בטלפון. הם שמחים לעזור - זה משפר את המכירות.

 

4. לבחור קבוצת רכב לפי הצרכים מבחינת נוסעים ומטען, ואז לבחור קבוצה אח או שתיים מעל. הסיבה היא שחברות ההשכרה נוטות להציג באתר את הרכב הגדול או היוקרתי ביותר בקטגוריה כמייצג, אבל בדוכן תקבל רכב יותר קטן. אם הוא קטן מדי לעתים תצליח לשדרג בלי תשלום נוסף, אבל זה לא מובטח.

 

5. לעתים יש שירותים והרחבות ביטוח שנמכרים רק בדלפק ההשכרה.

 

6. בחר במדיניות דלק "מלא-מלא" תחסוך כמה אירו.

 

7. אם אינך מנוסה בנהיגה באירופה למד היטב את החוקים. החוקים באירופה שוים מאלה שבארץ, דגש מיוחד על נושא הרמזור הירוק ובאיטליה על ה-ZTL במרכזי הערים. ונהג לפי כל הכללים כדי לא לייקר את הטיול ולהעשיר את רשויות החוק שלא לצורך.

 

הרכב שבחרתי היה פיאט 500XL ארוכה וידנית עם מנוע טורבו דיזל. רכב מוצלח ובמצב חדש.



 

פעמיים קיבלתי 500L (הגרסה הקצת יותר קצרה) - פעם אחת בפרובאנס, עם מנוע דיזל 85 כ"ס שהפתיע אותי לטובה בהרים, פעם שניה בסרביה עם מנוע בנזין שהיה גרוטאה חריגה, למזלי שכרתי אותה ל-12 שעות (כלומר, חוזה ל-24 שעות, אבל החזרתי בערב).

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא להתקרב ל-Autoeurope היה לי עיקוב בטיסה הגעתי באיחור של 7 שעות וכאשר נגשתי לקבל את הרכב בדלפק נאמר לי בשיא חוצפנות שהוואוצ'ר שלי פג תוקף. היות ולא עדכנתי אותם שיהיה עיקוב בהגעה לפי תקנון של החברה הם "שומרים" את הרכב שלי עד שעתיים בלבד! כמובן שתשלום על הרכב היה מראש לשבוע ימים כ-400$ הלך לפח...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה יתרון של שכירה באמצעות סוכנות ישראלית - חוקי הגנת הצרכן הישראליים חלים עליהן וניתן לתבוע אותן בבית משפט ישראלי.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא להתקרב ל-Autoeurope היה לי עיקוב בטיסה הגעתי באיחור של 7 שעות וכאשר נגשתי לקבל את הרכב בדלפק נאמר לי בשיא חוצפנות שהוואוצ'ר שלי פג תוקף. היות ולא עדכנתי אותם שיהיה עיקוב בהגעה לפי תקנון של החברה הם "שומרים" את הרכב שלי עד שעתיים בלבד! כמובן שתשלום על הרכב היה מראש לשבוע ימים כ-400$ הלך לפח...

על כל אחד שהייתה לו חוויה שלילית (ובלי לשלול, או להביע עמדה על האירוע) יש לא מעט שיש להם ניסיון מצוין.

הייתי באופן כללי נזהר מאמירות חד משמעיות ממי להתרחק ולמי אף פעם לא חוזרים. כל מקרה לגופו. באופן עקרוני, מניסיון רב, אין דבר כזה ששומרים רכב וכו'. לרוב אתה מגיע ואם אין רכב בהתאם למה שהזמנת, מנסים לשכנע אותך לשדרג בתשלום ואם תסרב, יש סיכוי שישדרגו בחינם. לרוב בתחנות ההשכרה הגדולות בשדות התעופה המרכזיים, עבור רכבים מקבוצות סטנדרטיות פשוט מניחים שסטטיסטית יהיה רכב כזה, או דומה.

א. autoeurope הם מתווכים. הכללים של הודעה/עיכוב/בעיות הם לרוב של חברת ההשכרה (במקרה של השואל - magiore) ול- autoeurope אין כל נגיעה לכך. זו הסיבה שחשוב לדעת מי מספק בפועל את השירות. לא תמצאו שום דוכן של autoeurope בכל אירופה. זה לא שונה מ- rentalcars או אופרן. במקרים רבים חברת התיווך תקח על עצמה את המיקוח או הכיסוי מול החברה (שמעתי על מקרה כזה של אופרן מול magiore), אבל לא בטוח שזה הסטנדרט ולא נדרשתי לזה בעצמי.

ב. שכרתי כעשרים רכבים בשנים האחרונות דרך autoeurope (יש להם הנחה יפה למקום העבודה שלי) וברוב המוחלט של המקרים היה בסדר גמור ואף פעם לא נתקלי בהזמנה לא מתאימה, לא נכונה או חסרה.

ג. שכרתי פעם אחת באיטליה בצירוף המדובר (autoeurope ו- magiore) - היה בסדר גמור. הזמנתי רכב מסדר גודל של גולף. קיבלנו ג'ולייטה דיזל. השארנו את הרכב בחניון בשדה"ת בונציה (לפני פתיחת הסוכנות), בלי בדיקה (חשש מהתעלקות על כל מיני ממצאים הזויים) - לא היה כלום.

עריכה אחרונה על ידי ליסינג בצער

קיה ספורטאז' 2.0 ליסינג

סקודיאק דיזל Exclusive לזוגתי (כבר לא: יונדאי סנטה פה דיזל, אלתיאה דיזל - עדיין מתגעגעים)

ALFA ROMEO 75 TS - מוסבת כבר לא ☹️, מקורית כבר כן 🙂

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש כמה כללים שכדאי לדעת.

תמיד לקחת דרגה אחת יותר ממה שדרוש.

אם יש חשש לאי הגעה בזמן עדיף לקחת מלון באזור ולהגיע בזמן שנוח לכם.

לעשות ביטול השתתפות עצמית או ביטוח ביטול.

במקרה של נזק ותאונה אפילו אם אין צד ג' להודיע למשטרה ולחברת ההשכרה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

3 פעמים באיטליה בשנתיים האחרונות:

תעמיס את הרכב הכי קטן שאתה יכול להסתדר איתו, במקומות רבים הרחובות צרים בקטע לא סביר [נהגתי בגולף בשלושת הפעמים האחרונות, לפעמים מדובר בס"מ בודדים מכל כיוון].

 

בפעם הראשונה לקחנו מ Sixt, יצא יקר מאוד, סביבות ה 2000₪ לשבוע כולל כל הביטוחים דרך Sixt עצמם [בשביל שקט נפשי], היו באמת בסדר גמור גם בלקיחה וגם בהחזרה. היו כמה שריטות קטנות בג'נט, ביקשו שאחתום על טופס שלא עשיתי תאונה ובזה נגמר הסיפור.

 

פעם שנייה לקחנו מחברה שנקראת Locato - זולים בקטע הזוי, גולף עם 500 קמ על השעון ב 500₪ לשבוע שלם, נעשה ביטוח חיצוני. היו פח אשפה באיסוף [תור ארוך מאוד, לא ידעו לענות על שאלות ועוד ועוד]. היו פח אשפה בהחזרה [תור ארוך מאוד, לא ידעו לענות על שאלות ועוד ועוד], אבל לא הציקו על כמה שריטות קטנות שהיו [שוב, בג'נטים]. במחיר כזה לא מתלוננים. אממה - הגיע דוח אחד על 2 קמש והם לקחו 55 יורו על מסירת הפרטים לרשויות. סכום שלפי מה שחקרתי גבוהה פי 2 ממה שהשאר לוקחים. שוב - בסה"כ יצא משתלם מאוד.

 

פעם שלישית - Avis, באמת היו מעולים, מכל בחינה. המחיר אולי טיפטיפה גבוהה מדי, אבל אם עושים דרך Avis ישראל אפשר להנות מכל העולמות [נותנים מהארץ הצעות ממש טובות שכוללות את כל הביטוחים במחיר ממש סבבה].

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני אף רשמתי על זה פוסט כאן בפורום בקיץ שזה קרה לי. אבל לא תמיד ישנה אפשרות ליצור קשר עם החברה על עיכובים של טיסות ואין כאן קשר למלון קרוב זה לא תלוי בי לא אני איחרתי אלא הטיסה. בנוסף בהזמנה שלי היה מספר טיסה אשר מופיע שם. יותר מזה אני כן יצרתי קשר עם הדלפק של החברת השכרה דרכם Auto europe עשתה הזמנה לרכב שלי חברת Alamo. ועדכנתי אותם בטלפון על עיכוב אך כאשר הגעתי לדלפק בשדה תעופה נאמר לי שלא מופיע בשום מקום על זה שעדכנתי אותם על כך ויותר מזה שלא אותם אני היתי צריך לעדכן אלא את ה-Auto Europe כי רק להם יש הרשאות לעדכן את ההזמנה המחשב. הנציגה בדלפק עזרה לי לחייג לשם וכאשר דיברתי עם הנציג של Auto Europe הוא אמר לי במפורש בטלפון שעדכון של עיכוב טיסה לא מופיע להם במערכת ולכן הוואוצ'ר שלי פג תוקף לאחר שעתיים של איחור אוטומטית ללא שום החזר כספי כזה או אחר. אמרתי לנציג שאני מוכן להמתין לרכב עד שיהיה או לקבל אחד אחר אפילו יותר קטן וגיר רגיל במקום אוטומט שהזמנתי. לצערי הוא לא הלך לקראתי וגם לאחר בירור מול מנהל שלו אמר שלפי כללי החברה ההזמנה שלי פג תוקף.

בקיצור אני מצאתי את עצמי שדה תעופה אייף מת עם שני ילדים קטנים ואישה ללא רכב (טיול משפחתי בקיץ). נאלצתי לבצע הזמנה חדשה לרכב בדלפק ולשלם שוב על הרכב וקיבלתי מה שהיה באותו רגע. יש לי כ-10 שנים נסיון בטיסות מעבודה דרך כמעט כל החברות השכרה ידועות ואף פעם לא היה לי "תוקף לוואוצ'ר" גם כאשר הגעתי באיחור או אף ביום אחר תמיד קיבלתי רכב פשוט לתקופה - זמן עיכוב (אם זה היה איחור של ימים). לא ציפיתי שזה יכול לקרות בחלום הכי רע. אני שילמתי מראש את כל הסכום של הרכב הוא שלי לתקופה שאני שילמתי אז איך יכול להיות שהם בגלל עיכוב טיסה לא הסכימו לתת אפילו משהו, פשוט גנבו לי את הכסף!

אז כן אחרי דבר כזה אני בטח ובטח לא ימליץ על החברת חיווך הזאת ושוב יגיד לא להתקרב!!!

מוסר השכל שלי מסיפור הזה היה לבצע הזמנה דרך חברות השכרה ישירות ולא דרך חברות צד שלישי זה לא הבדל כזה גדול אבל לפחות יש עם מי לדבר. אגב הזוג השני שהגיעו איתנו (גם בעיכוב על אותה סיטה) קיבלו רכב מחברה ישירות ללא שום בעיה...

עריכה אחרונה על ידי Johnik
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אין לי הרבה ניסיון אבל אני בסוף מזמין מהארץ.

או אופרן/אלדן או דרך אויס וכו'.

זה יותר יקר אבל אם קוראים את האותיות הקטנות וביטול/החזר השתתפות עצמית מגלים שהפער לא גדול.

ואם יש קושי או בעיות אז חד משמעי עדיף השירות המקיף מהחברות המוכרות וחוק הגנת הצרכן.

לדוגמא בדרך כלל no show זה סך הכל 15-20 יורו.

בקיצור הפער קטן ממה שחושבים והראש השקט שווה כסף.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1911 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...