Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

קיה סטינגר - מבחן דרך (לשתי הגרסאות)


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2790 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

הסטינגר מיועדת למי שרוצה ביצועים ופרקטיקה. ולפי כל הביקורות נראה שהיא פוגעת בול במטרה הזו.

 

מי שמחפש יוקרה או פוזת-מיתוג לא מסוגל ולא יסוגל להבין רכב כזה, והתגובה של bar72 הזכירה לי איך מישהו במשרד לא הצליח להבין למה שארכוש מזדה במחיר בו ניתן לרכוש במו... אין דרך להסביר לאדם שניהוג ממנו והלאה למה רכבים נחותי מיתוג יכולים לתת פייט לגרמניות (ושות'). קצת כמו שמי שלא מתחבר לספורט לא יבין למה ללכת למשחק כשאפשר לצפות בבית.

 

כמו כן בישראל התמחור של הסטינגר ממצב אותה גבוה, ובהינתן המחירים הגבוהים מלכתחילה ו"תרבות" השופוני גם אני לא צופה לה הצלחה ישראלית, אבל נחיה ונראה.

במקומות אחרים היא מתומחרת בצורה שונה (צירפתי מספרים בארה"ב באחת התגובות הקודמות), ובהינתן הביצוע והשיווק אני כן מעריך שהיא תחדור לשוק, ונתוני המסירה עד כה בארה"ב תומכים בכך, בינתיים.

 

משהו שלא עלה כאן כלל זה ה"רוצח השקט" של רכבים בסגמנט הזה, ברמת האחזקה הפרקטית: טיפולים ומוסכים. *אם* הסטינגר תהיה אמינה וזולה יותר, זה עוד פלוס ענק לעומת המתחרות היוקרתיות שלה. אם היא תוכיח את עצמה במישור הזה, ובהינתן שהיא כבר מוכיחה את היכולות הדינמיות, ובהינתן האבזור הלא דל - כל מה שהיא צריכה זה לחדור לשוק (ברמת המיתוג) ולשייף את האנטריור.

 

אז וואלה, בסה"כ אני אופטימי.

עריכה אחרונה על ידי oryo

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Scout Bobber 1100 | Monster 1200

  • תגובות 147
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

ההתלהבות, המיותרת יש לומר, מהאוטו הזה נוצרה כי KIA עשתה משהו שונה.

אני נוהג על המתחרה ובחיים לא הייתי קונה KIA כזו, גם לא ב-300K.

בטח ימכרו יחידות בודדות, חלק למקורבים וחלק יד 01 מיבואן עם 0 ק"מ.

ישבתי בתוכה ולא התלהבתי. סקודה סופרב L&K המפוארת מרגישה יותר טוב בפנים.

אמנם לא נהגתי, אבל ראיתי 2-3 מבחנים בחו"ל ממקצוענים שאני מעריך את דעתם,

לא קורא מבחנים ישראלים, מתנצל מראש, והבנתי שאין פה עילוי מבחינת חווית נהיגה.

לדעתי אופטימה חדשה באותו צבע, ג'אנט 20" ו-4 אגזוזים תיראה יותר טוב מהסטינגר הזו.

מחזירי האור צמוד לפנס האחורי, זוועת עולם.

 

לפני 5 שעות, green כתב:

מאסק הוא ליצן וחרטטן ואני מתפלא שהוא כל כך מצליח בעסקיו השונים, זה לא אדם שהייתי רוצה לעשות איתו עסקים ולא הייתי נותן לו לנהל חנות מכולת

 

פורסם (נערך)
ההתלהבות, המיותרת יש לומר, מהאוטו הזה נוצרה כי KIA עשתה משהו שונה...

 

כשפורסם הספר "ד"ר ז'יוואגו" והסופר קיבל פרס נובל לספרות, בברה"מ (בה הספר נתפס כאנטי-סובייטי) אירגנו נגדו קמפיין שנאה שתומצת למשפט "לא קראתי, אבל אני מגנה". זה בדיוק מה שאתה עושה.

עריכה אחרונה על ידי RK

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם

עזוב את זה, האירוניה האמיתית היא שלא-כזה-מזמן משפט בסגנון היה נאמר על סקודה, שמופיעה באותה ההודעה ממש (ובצדק, 280 l&k אכן רכב ראוי++)

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Scout Bobber 1100 | Monster 1200

פורסם
כשפורסם הספר "ד"ר ז'יוואגו" והסופר קיבל פרס נובל לספרות, בברה"מ (בה הספר נתפס כאנטי-סובייטי) אירגנו נגדו קמפיין שנאה שתומצת למשפט "לא קראתי, אבל אני מגנה". זה בדיוק מה שאתה עושה.

 

מה הקשר? בחנו אותה מקצוענים, טובים ממני וממך.

זו המסקנה שלהם על מה שהרכב נותן, שמושפעת בין היתר ביחס למחיר, כמו כל דבר.

 

עזוב את זה, האירוניה האמיתית היא שלא-כזה-מזמן משפט בסגנון היה נאמר על סקודה, שמופיעה באותה ההודעה ממש (ובצדק, 280 l&k אכן רכב ראוי++)

 

רק שסקודה מתומחרת באופן תחרותי, זה כל העניין. מחוברים שם למציאות.

אם הקיאה הייתה מתומחרת באותו אופן אז זה משהו אחר, אבל הם חיים בסרט.

אף אחד לא טען שזה זבל של רכב.

אגב, גם היום, מי שחשוב לו להראות במותג יוקרה לא יגע בסופרב, לא משנה כמה היא טובה

וזה לגיטימי לחלוטין.

 

לפני 5 שעות, green כתב:

מאסק הוא ליצן וחרטטן ואני מתפלא שהוא כל כך מצליח בעסקיו השונים, זה לא אדם שהייתי רוצה לעשות איתו עסקים ולא הייתי נותן לו לנהל חנות מכולת

 

פורסם
מה הקשר? בחנו אותה מקצוענים, טובים ממני וממך.

זו המסקנה שלהם על מה שהרכב נותן, שמושפעת בין היתר ביחס למחיר, כמו כל דבר.

 

הקשר הוא שאתה בוחר לזלזל במספר בלתי מבוטל של אנשים שבחנו אותה כאן, באופן מאד (מדי?) מופגן, מבלי שאפילו הזזת את האוטו מחניה לחניה. זכותך המלאה לראות את האוטו מבעד לפריזמת המותג - אף אחד לא יגיד לך למה ואיך לקנות מכוניות, אבל לקבוע נחרצות בלי נהיגה - לא כאן.

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם
רק שסקודה מתומחרת באופן תחרותי, זה כל העניין. מחוברים שם למציאות.

אם הקיאה הייתה מתומחרת באותו אופן אז זה משהו אחר, אבל הם חיים בסרט.

 

אני רק...

סופרב 280 L&K עולה 270 אלף שקל, סטינגר 2.0 ליטר עולה 280 אלף שקל...

לסטינגר 3.3 אין באמת מתחרה אצל סקודה. לא רק זה, למיטב ידיעתי לאף יצרן עממי אחר אין מתחרה ישירה לדבר הזה. בישראל לפחות. בחו"ל יש כל מיני סובארוים עם 3.6 ומאזדות עם 2.5 טורבו וקאמרים עם 3.5 ו... אח אני חי במדינה הלא נכונה...

Ford Focus estate ; Subaru XV

פורסם
הקשר הוא שאתה בוחר לזלזל במספר בלתי מבוטל של אנשים שבחנו אותה כאן, באופן מאד (מדי?) מופגן, מבלי שאפילו הזזת את האוטו מחניה לחניה. זכותך המלאה לראות את האוטו מבעד לפריזמת המותג - אף אחד לא יגיד לך למה ואיך לקנות מכוניות, אבל לקבוע נחרצות בלי נהיגה - לא כאן.

 

כנראה שאתה לא יורד לסוף דעתי.

אני רואה ביקורת על רכב באותו רגע שהוא יוצא בעולם, לא אחרי חצי שנה ויותר.

לכן אני קורא ביקורת בכ-2 אתרים גדולים בחו"ל, שבדר"כ הם בין הראשונים שמשחררים

סקירה על הרכב. בכל המקרים, גם אם נהגתי על רכב לפני שראיתי ביקורת שלהם עליו,

הרשמים שלי ושלהם זהים. לכן אני סומך עליהם כבר שנים.

אני לא מזלזל, אין לי זמן ורצון לקרוא ב-10 אתרים שונים על כל רכב,

אני בוחר מה לקרוא, זה הכל.

 

לפני 5 שעות, green כתב:

מאסק הוא ליצן וחרטטן ואני מתפלא שהוא כל כך מצליח בעסקיו השונים, זה לא אדם שהייתי רוצה לעשות איתו עסקים ולא הייתי נותן לו לנהל חנות מכולת

 

פורסם

ככה אתה מכיר אותי? :lol:

אני לא מכיר את הדגם הבסיסי של הקיאה, התייחסתי רק לתמחור של הדגם הבכיר.

וגם לא אמרתי שהוא צריך לעלות פחות או כמו הסופרב.

 

לפני 5 שעות, green כתב:

מאסק הוא ליצן וחרטטן ואני מתפלא שהוא כל כך מצליח בעסקיו השונים, זה לא אדם שהייתי רוצה לעשות איתו עסקים ולא הייתי נותן לו לנהל חנות מכולת

 

פורסם

נו אתה מבין שזה כמו להשוות את המחיר של גולף R לזה של i30 ידנית ולהתלונן שהגולף מתומחרת הזוי. או שאתה משווה גרסאות מקבילות, או שאתה לא משווה בכלל. אי אפשר גם וגם.

ובאשר לתמחור של הסופרב אמרת:

אם הקיאה הייתה מתומחרת באותו אופן אז זה משהו אחר

אז... סוג של בדיוק אמרת שהקיה צריכה להיות מתומחרת כמו הסופרב.

Ford Focus estate ; Subaru XV

פורסם

אני נוהג על המתחרה ובחיים לא הייתי קונה KIA כזו, גם לא ב-300K.

אפשר לדעת מה היא המתחרה לקיה הזאת? היא נמצאת בתחום קצת מעורפל (הקיה, כמובן).

Mini Cooper S R56 - לכיף

 

פורסם
נו אתה מבין שזה כמו להשוות את המחיר של גולף R לזה של i30 ידנית ולהתלונן שהגולף מתומחרת הזוי. או שאתה משווה גרסאות מקבילות, או שאתה לא משווה בכלל. אי אפשר גם וגם.

ובאשר לתמחור של הסופרב אמרת:

 

אז... סוג של בדיוק אמרת שהקיה צריכה להיות מתומחרת כמו הסופרב.

 

באותו האופן! לא לעלות אותו דבר.

מזה אותו האופן? תמורה למחיר. מי קבע? אף אחד, אינדיבידואלי לחלוטין.

 

 

אפשר לדעת מה היא המתחרה לקיה הזאת? היא נמצאת בתחום קצת מעורפל (הקיה, כמובן).

 

כל מה שציינו פה אלו אחלה מתחרות, חלקן יותר חלקן פחות.

כפי שאמרת טיפה מעורפל אבל יש.

 

לפני 5 שעות, green כתב:

מאסק הוא ליצן וחרטטן ואני מתפלא שהוא כל כך מצליח בעסקיו השונים, זה לא אדם שהייתי רוצה לעשות איתו עסקים ולא הייתי נותן לו לנהל חנות מכולת

 


×
×
  • תוכן חדש...