Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

קיה סטינגר - מבחן דרך (לשתי הגרסאות)


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2790 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
נכתב עוד מההודעה הראשונה

 

 

אני לא יודע למה אתה דוחף כאן השוואות נתוני מכירות, או למה הודעה אחר הודעה אתה מסביר לי שסקודה אינה רכב פרמיום למרות שמעבר שלא רשמתי את זה, בהודעה האחרונה אשכרה הבהרתי שזו ממש לא הטענה. קיצר אתה תוקף איש קש, והגענו לנקודה בה ניכר שזו לא אי הבנה, אז אחתוך כאן ברשותך.

זאת כן אי הבנה, אתה לא מבין שאתה טועה, אבל בסדר.

ובינתיים היום, במציאות הלא חלופית של הפורום אלא במציאות האמיתית, של אנשים בשר ודם, רוכש חדש התחדש בסטינגר שהשתדרג מ....ג'וליה.

 

תבינו שלא כל החוכמה נמצאת בידיים שלכם וזה שמישהוא מכם חושב משהוא, לא אומר שזו האמת הצרופה ואין בילתה!

דפוק, היה צריך לקנות סופרב 280, זה רכב פרימיום אמיתי! לא כמו הג'וליה הזאת.

 

אהבתי גם שעכשיו הסטינגר היא כבר רמה מעל הג'וליה, אחרת הוא לא היה "משתדרג".

A good drive is measured with G's, not KMH

 

Always go sideways

  • תגובות 147
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

בגירה קיבל את המידע שלו מאותו מקור שאני קיבלתי, רק שמה שהוא כתב זה לא מה שהמקור כתב, זו פרשנות של בגירה. :-)

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם

ברור, כי זה הרי לא נתפס בעיניך שמישהוא יחליף את פאר תוצרת הפרמיום האיטלקית בזבאלה מוטורית תוצרת קוריאה.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם (נערך)

דווקא עם זה אין לי בעיה. לא יודע למה אתה חושב שיש לי חיבה לאיטליה, אבל בכיף.

לקוח יכול לבחור לעשות עם הכסף שלו מה שבא לו, להשוות בין מה שבא לו, ולהחליט שהקוריאנית עדיפה על האיטלקייה. לבריאות.

כבר ראיתי אנשים מתלבטים בין מאסדה 6 פרימיום פלוס (הגרסה הבכירה) לבין ב.מ.וו 120. מה הקשר? אין. רק מחיר דומה. אותו אחד גם אמר שהוא מתלבט בין האבזור והגודל לבין הסמל (מילים שלו). קטע.

 

אתה פשוט מסרב להבין שיש הבדל בין השוואה של "מה הכסף שלי קונה?" לבין השוואה בין סגמנטים.

 

כאמור לפני, לקוח יכול לעשות מה שבא לו, בעיה שלו.

 

כאשר אתה משווה בין רכבים, לא בתור לקוח, אלא פשוט משווה ביניהם וקורא להם מתחרים, אתה צריך לראות שאתה משווה בין המתחרים הנכונים על מנת שההשוואה תהיה הוגנת וראויה.

אם החלטת שהסופרב 280 מתחרה בסגמנט הפרימיום, אז צריך להשוות אותה לסדרה 3, סי קלאס, איי4 וכו'. צריך להשוות נתוני מכירות, להשוות נתוני תפיסת מותג וכו'. אם נסתכל על דו"ח הרישוי שעלה פה, נגלה שהסופרב 280 מתברגת במקום רביעי, מיד אחרי סדרה 3, סי קלאס ו-איי4. וואלה סחתיין עליהם. פעם ראשונה שסקודה מוציאה רכב פרימיום, וכבר מנצחת את אלפא, וולוו, לקסוס, אינפיניטי ויגואר. שאפו!

אבל באף מקום בעולם לא עושים את זה, אלא תמיד שמים את הסופרב (ופאסאט ועוד כמה) בכל מיני מבחנים של רכבי יוקרה על מנת להראות את האופציה האחרת.

כולם יודעים שסופרב לא מתחרה בסגמנט, אבל כמה אנשים בקארספורום החליטו שכן, אז היא כן.

 

הסטינגר זאת חיה שאף אחד לא יודע איך לעכל. מהסיבה הזאת במבחנים בחו"ל השוו אותה לסדרה 4 גראן-קופה, פשוט כי זה הדבר שהכי קרוב אליה מבחינת הנעה-כוח-גודל. וגם במבחנים האלה, השורה התחתונה תמיד אמרה שהבעיה של הקיה זה הסמל. משמע, היא לא יכולה להתחרות בסגמנט של ה4.

בדיוק מאותה סיבה, יונדרי הפרידו את ג'נסיס למותג נפרד, כי אי אפשר לעשות דגם ספציפי שהוא פרימיום בתוך מותג עממי. בדיוק מהסיבה הזאת הסופרב 280 גם אינה מתחרה בסגמנט. היא לחלוטין מתחרה על כיסו של הלקוח, כמו שאמרתי לפני.

 

אשמח שתענה לי על השאלה הזאת:

אם הסופרב 280 היא פרימיום, אז מה לגבי שברולט אימפלה (300 כ"ס, ענקית, מאובזרת)?

וניסאן מקסימה (גם 300 כ"ס, גם ענקית, גם מאובזרת)?

האם גם הם פרימיום ומתחרות בסגמנט הזה?

עריכה אחרונה על ידי GhostBuster

A good drive is measured with G's, not KMH

 

Always go sideways

פורסם

רכב מתחרה איפה שהלקוח מחליט שהוא מתחרה ולא שום סגמנט או הגדרה אחרת. אסור היה לי להתלבט בין הקארוק לאופטימה בגלל שהם לא מאותו הסגמנט או שמותר לי כי אלה שני רכבים שענו פחות או יותר על הדרישות שלי?

 

עבור אותו אחד שהחליף את האלפא בסטינגר הן התחרו בדיוק כמו שעבור הלקוח שלך המאזדה התחרתה בסדרה אחת.

 

לקוח לא עובד לפי קטגוריות אלא לפי מה שהכיס מאפשר והלב רוצה.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

נו באמת, אחרי כל הנאום חוצב הלהבות והדעות הנחרצות אתה מספר לי שבחול בוחנים את הסטינגר מול סידרה 4? :roflmao::roflmao::roflmao:

 

מעניין, למה הם לא בוחנים אותה מול פאסאט, או סופרב?

 

רחמנה ליצלן, פה הם החליטו שהיא תתמודד מול A5 ספורטבק ו...היא ניצחה! :shock:

 

https://www.autoexpress.co.uk/kia/stinger/102218/kia-stinger-vs-audi-s5

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם (נערך)
רכב מתחרה איפה שהלקוח מחליט שהוא מתחרה ולא שום סגמנט או הגדרה אחרת. אסור היה לי להתלבט בין הקארוק לאופטימה בגלל שהם לא מאותו הסגמנט או שמותר לי כי אלה שני רכבים שענו פחות או יותר על הדרישות שלי?

 

עבור אותו אחד שהחליף את האלפא בסטינגר הן התחרו בדיוק כמו שעבור הלקוח שלך המאזדה התחרתה בסדרה אחת.

 

לקוח לא עובד לפי קטגוריות אלא לפי מה שהכיס מאפשר והלב רוצה.

קראת בכלל את התגובה שלי? זה בדיוק מה שאמרתי. הלקוח יכול לעשות מה שבא לו. איפה אמרתי אחרת? לך תקרא את התגובה שוב תחזור עם תובנות.

אולי אז תבין את ההבדלים. בהצלחה.

 

נו באמת, אחרי כל הנאום חוצב הלהבות והדעות הנחרצות אתה מספר לי שבחול בוחנים את הסטינגר מול סידרה 4? :roflmao::roflmao::roflmao:

 

מעניין, למה הם לא בוחנים אותה מול פאסאט, או סופרב?

 

רחמנה ליצלן, פה הם החליטו שהיא תתמודד מול A5 ספורטבק ו...היא ניצחה! :shock:

 

https://www.autoexpress.co.uk/kia/stinger/102218/kia-stinger-vs-audi-s5

הבעיה שלי היא לא עם הסטינגר. אמרתי כבר, היא משהו שונה, שלא יודעים לעכל עדיין.

אה ולנצח אאודי בנהיגה? באמת הישג מרשים, אל תשאל כמה אני מתפלא. תקרא את המבחן ותראה מה הם אומרים על איכות הרכבה וחומרים.

הבעיה היא עם הסופרב, שכל עוד תמשיך לקרוא לה מתחרה לפרימיום, אתה תמשיך לטעות. זה הכל.

גם לא מפתיע אותי שאתה מתחמק מלענות על שאלות שאני שואל, סך הכל מהלך סטנדרטי כשלא רוצים לענות על שאלות שיפגעו ברמת הטיעון. לא מפתיע בכלל.

עריכה אחרונה על ידי GhostBuster

A good drive is measured with G's, not KMH

 

Always go sideways

פורסם

הסטינגר והסופרב הן פרימיום בדיוק כמו ש-B4 3.6 specB היא פרימיום. או במילים אחרות, היא לא פרימיום.

או ליתר דיוק, היא לא חלק משוק הפרימיום.

הן כולן מכוניות מצויינות, איכותיות, חזקות, מאובזרות, וכמוצר-מול-מוצר, כנראה עדיפות בכל פרמטר מדיד אפשרי על פני כל מכונית "כן פרימיום" שעולה כסף דומה.

 

אממה, אותו שוק הפרימיום שהמכוניות האלה אינן חלק ממנוהוא איזו קונספציה הזויה שיצר אופי הצריכה והפרסום של החברה המודרנית. כאילו מה, אם X מייצר מכונית טובה אבל גם מכוניות זולות ופשוטות אז המכונית הטובה ההיא לא יכולה להישפט בפני עצמה? זה מפגר. כנ"ל הפוך, אם יצרן פרימיום מייצר ערימות מהבילות של חרא סוסים ממונע, זה פרימיום רק כי יש על זה סמל "עם כבוד"?

 

הבעיה שלנו, בישראל במיוחד (ובארה"ב, שאת אופי הצריכה שלה אנחנו מנסים באופן נואש לחקות), היא שאנחנו מוכווני מותג בצורה כמעט עיוורת. סמסונג מוט 9 זה פרימיום? הוא הרי מגיעה מחברה שמייצרת כל מיני זבל עולם שלישי כמו סדרת J או אני לא יודע מה עוד. לפי התפיסה הזאת, נוט 9 הוא "עממי", אבל וואנפלאס 6 שעולה חצי, הוא פרימיום על מלא כי הוא מגיע מחברה שמייצרת רק מכשירי דגל. מרצדס A קלאס או לקסוס CT לא שונות בשיט משום מאזדה 3 או אופל אסטרה. סמארט פורטו זה יותר פרימיום מ-DS7? ב.מ.וו 118 זה יותר פרימיום מפיג'ו 508?

 

תחת ההגדרה של "פרימיום" יש כמובן עוד דברים כמו שירות, יחס, מוקד טלפוני 24/7, אירועים יפים, אולמות מעוצבים ופקידת קבלה שאתה יכול לצעוק לה מהצד השני של האולם ש"תביאי לי זירו" והיא תחייך ותביא לך, במקום לשלוח אותך חזרה לכושלאמאשלך כמו שהיא צריכה לעשות, אבל אנחנו מדברים פה על מוצר, ומוצר צריך להישפט בפני עצמו ומול מוצרים אחרים ששקולים לו בפרמטרים מדידים. לסמל יש משקל, זה נכון, אבל לא בהשוואה טכנית של אנשים שיכולים להסתכל מעבר לסמל. קשה לי לחשוב על מישהו הגיוני שאני מכיר שיעדיף A קלאס ב-280 אלף שקל על פני סופרב או אפילו גולף (אם הסופרב גדולה מדי) באותו כסף אם מוציאים מהמשוואה את הדברים הנלווים לסמל שפורטו בתחילת הפסקה.

 

באשר למה שלקוח יכול לעשות, הוא יכול לעשות כל מה שהוא רוצה, כי בסוף הוא צריך לחיות עם ההחלטה שלו. אנחנו, כמישהויים שמתיימרים להבין ולנהל דיון מושכל ואינטליגנטי, אמורים להיות מסוגלים - א', להסתכל מעבר ל"סמל" ולמה שיצרניות מאכילות אותנו, וב', לנסות כמה שאפשר למצוא את אותן מתחרות-טכניות אפשריות כדי לאפשר לאותו לקוח לעשות את ההחלטה שבא לו עליה.

Ford Focus estate ; Subaru XV

פורסם (נערך)

לעניות דעתי vw טוארג הוא ההוכחה לפרימיום אמיתי (שגם נחשב כך בעיני הציבור) ממותג שאינו נחשב לגמרי כזה.

עריכה אחרונה על ידי elush
פורסם
קראת בכלל את התגובה שלי? זה בדיוק מה שאמרתי. הלקוח יכול לעשות מה שבא לו. איפה אמרתי אחרת? לך תקרא את התגובה שוב תחזור עם תובנות.

אולי אז תבין את ההבדלים. בהצלחה.

 

 

 

קראתי שוב. אתה כותב שצריך להשוות בין המתחרים הנכונים.

 

המתחרים הנכונים הם המתחרים שאני כלקוח החלטתי שעבורי הם המתחרים שמתאימים לי ולא שום הגדרה אחרת. אני יכול להחליט לפי סגמנט, לפי ארץ מוצא, לפי מיתוג או לפי מיקום מפתח הגלגלים בתא המטען. כל זמן שהלקוח בוחר בין תפוז לתפוח אז התחרות היא בין תפוז לתפוח. רכבים מתוכננים ומיוצרים כדי להימכר ללקוחות ולכן כל השוואה לא כלקוח היא אקדמית בלבד ולא מעניינת מעבר לדיון.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

כשיצרן מתכנן את הרכב הוא מסתכל על כלל הרכבים בסביבת המחיר המתוכננת (כלקוח) או רק על רכבים מאותו סגמנט ספציפי? אם זו האופציה השניה אז זה לא אקדמי בלבד..

פורסם

גם וגם. הוא מסתכל איך הוא יוכל למקסם הכנסות מהרכב (הכנסות כלליות. רכב יכול להפסיד כרכב ועדיין להגדיל מכירות או מחירים של רכבים אחרים של היצרן וליצור בסך הכל שורת רווח).

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם (נערך)
ברור, כי זה הרי לא נתפס בעיניך שמישהוא יחליף את פאר תוצרת הפרמיום האיטלקית בזבאלה מוטורית תוצרת קוריאה.

 

איזה שטויות. אני אף פעם לא טענתי שאלפא זה פרימיום (חצי-פרימיום, זה כן). ובוודאי שלא טענתי שקיה זה זבאלה. אבל דיוק זה חשוב - ומה שנמסר לנו היה שבאותה משפחה (ולא ידוע כמה רחב המונח משפחה פה, בוודאי ביחס לרוכש הספציפי) היתה פעם ג'וליה, ועכשיו הם קנו קיה סטינגר. אגב - קנו רכב יפה מאוד בצבע שלו. והלוואי עלי להחליף בין רכבים כאלה פעם בשנה/שנתיים.

אגב2 - בכלל לא ידוע איזה ג'וליה. ואני גם לא זוכר איזו קיה סטינגר. ירצה מוסר המידע - יכתוב פה. אבל גם אם מישהו ספציפי אפילו החליף ג'וליה בסטינגר - זה לא אומר כלום. אם מישהו מחליף טיגואן ב- XV זה אומר משהו על תדמית סובארו? אם מישהו מחליף Q2 בקארוק זה אומר משהו על סקודה? זה בסך הכל אומר שבאותו רגע הרוכש סובר שהרכב Y עדיף לו על X מסיבות שידועות רק לו.

עריכה אחרונה על ידי bar72

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם
ה

לסמל יש משקל, זה נכון, אבל לא בהשוואה טכנית של אנשים שיכולים להסתכל מעבר לסמל. קשה לי לחשוב על מישהו הגיוני שאני מכיר שיעדיף A קלאס ב-280 אלף שקל על פני סופרב או אפילו גולף (אם הסופרב גדולה מדי) באותו כסף אם מוציאים מהמשוואה את הדברים הנלווים לסמל שפורטו בתחילת הפסקה.

.

 

אבל זה לא משהו שאפשר להוציא מהמשוואה... (עבור רוב האנשים)

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם
לעניות דעתי vw טוארג הוא ההוכחה לפרימיום אמיתי (שגם נחשב כך בעיני הציבור) ממותג שאינו נחשב לגמרי כזה.

 

נכון, לפחות לטעמי, VW זה קצת כמו אלפא או וולבו, חצי פרימיום כזה. אולי לא ממש שם, אבל קצת מעל ה"רגילים". לפחות כך זה נתפס בישראל והאמת שגם ביתר העולם. אולי כי שייכו לו ערכים כאלה בפרסומות ואולי בגלל שהוא באמת יותר מוקפד. כדאי גם לשים לב שהטוארג היה חזק בשוק פעם, והיום משמעותית פחות. אני לפחות כמעט ולא רואה אותו על הכביש, משום שהיום יש מבחר אמיתי של רכבי פרימיום בסגמנט הזה, שלא היה לפני 10-15 שנה.

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.


×
×
  • תוכן חדש...