Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2971 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מדובר בגלגל "19 כולל בלם התוף (ללא הצמיג). כמו כן מדובר בפריט חדש לגמרי שעלותו כולל המשלוח כ- 1300 ש"ח.

המוכר ישלח בדואר רגיל (רשום כמובן) ולא עם חברת שילוח, לבקשתי.

למה אני אמור לצפות? האם בכלל מותר לייבא חלק כזה?

האם עלי להכין אישור מוסך? האם עלי להכין תיק לבית סוהר?

כל מידע יתקבל בברכה.

פורסם

ראשית ממליץ לך לפני שהוא שולח למלא טופס בקשה לאישור הפריט באתר משרד התחבורה,

הקישור הוא קישור סודי (לא באמת, פשוט אי אפשר להגיע אליו) ולי נתנו אותו אחרי שלכתי פיזית למשרד התחבורה.

מלא את כל הפרטים ,צרף את המסמכים הנדרשים (רשיון רכב וכו') וחושב מאוד לסמן "רכב אספנות" ואף להזיכר זאת שם , הם מאוד עוזרים לבעלי האספנות ומאשרים כמעט מיד.

אחרי 10 ימים יגיע אליך אישור למייל ,

אז, כשהפריט יעצק במכס וידרשו אישור משרד התחבורה לשחררו, האישור כבר יהיה ביידך, ונשאר רק לשלם מכס כדת וכדין.

 

קישור:

https://forms.gov.il/globalData/GetSequence/[email protected]

מייסד מועדון החמש - בעל מרצדס 170v ליומן השיפוץ

×
×
  • תוכן חדש...