Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

עזרה בקשר לVOLCANE


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7778 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי, קודם כל אני חדש פה אז "SUP" :smile:

יש לי שאלה... יש לי אחלה אוטו שבעולם וולקן קופה 94' אבל... יש לה רק מנוע 1400 :/

יש איזה משו שאני יכול לעשות כדי להוציא ממנו יותר? חוץ מצ'יפ שזה דיי ברור..

ועוד דבר.. האם יש מצב לשים בפנים מנוע 1900 כמו שצריך להיות תכלס??

 

וסליחה על השפה המפגרת שלי.. אני בעבודה וזה משפיע אלי לרעה :?

תסתכל למעלה! מה אתה רואה?? לא!! יותר למעלה!! לא!!!!! הכי למעלה!! כן הכי למעלה!! מה אתה רואה?! מה מנורה??????????

 

*שיחת תמיכה רגילה עם לקוח טיפוסי שמנסה למצוא איפה לעזאזל כתוב "כלים" :|:bad-word:

  • תגובות 32
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

פורסם

ברוך הבא לפורום גבר גבר

לא נראה לי ש-zx 1400 נקראת וולקן קוראים לה ריפלקס וזה אחלה אוטו

אפשר לשים בה 1900 וגם 2000 ,אישית הייתי מעדיף לחפש אחת שבאה מהחברה עם מנוע כזה

ויש למכירה פה ושם

A MACHINE , KEPT ALIVE BY HIS LOVE

פורסם

1. אתה בפורום הלא נכון. שים לב לפעם הבאה.

 

2. או שיש לך סיטרואן ZX רפלקס 3 דלתות, או שיש לך סיטרואן ZX וולקן 3 דלתות עם מנוע 1.4, מה שמאוד לא סביר, בהתחשב בעובדה שמישהו היה צריך להחליף ברכבך את מנוע ה-2 ליטר XU במנוע 1.4 ליטר TU כדי שזה יהיה המצב. וולקן קופה 94' 1.4 אין לך, כי אין דבר כזה.

 

3. בהנחה שיש לך רפלקס 1.4, לא חוקי ולא מעשי לבצע השתלה של מנוע מהאחות הבכירה וולקן ברכב שלך. יש הבדלים רבים בין הדגמים מלבד המנוע.

 

4. אם חסר לך כוח, ממליץ בחום לחפש רכב יותר חזק.

אל תשאל מה אתה יכול לעשות בשביל תרבות מוטורית, שאל מה תרבות מוטורית יכולה לעשות בשבילך.

המלצת השבוע: יפני זה money.

פורסם

אז זהו אחי..*** עם אחיך תתכתב בפורום אחר *** על השילדה ועל האוטו ועל הרישיון כתוב Volcane :-)

וגם היה לה פעם מנוע של 1900, ויש דבר כזה ריפלקס קופה בכלל?

להחליף מנוע מבחינתי זה צעד אחרון אבל כלמני שטויות מהצד בכיף

אבל אם יש משו במחיר טוב אני מוכן להשקיע :)

 

וסליחה על הפורום הלא נכון.. Ima n00b

תסתכל למעלה! מה אתה רואה?? לא!! יותר למעלה!! לא!!!!! הכי למעלה!! כן הכי למעלה!! מה אתה רואה?! מה מנורה??????????

 

*שיחת תמיכה רגילה עם לקוח טיפוסי שמנסה למצוא איפה לעזאזל כתוב "כלים" :|:bad-word:

פורסם

הרפלקס זה מסדרת ה TU הגיר שונה והסרן האחורי שונה מעצורי תופים

 

אפילו המשולשים של המיתלים הקדמיים שונים מוטות פיתול דקים יותר

לא חושב שיש צורך להמשיך , תמצא וולקן אמיתית ולא צעצוע TU

.I'm a blocked user

פורסם
אז זהו אחי.. על השילדה ועל האוטו ועל הרישיון כתוב Volcane :-)

וגם היה לה פעם מנוע של 1900, ויש דבר כזה ריפלקס קופה בכלל?

להחליף מנוע מבחינתי זה צעד אחרון אבל כלמני שטויות מהצד בכיף

אבל אם יש משו במחיר טוב אני מוכן להשקיע :)

 

וסליחה על הפורום הלא נכון.. Ima n00b

אם אתה n00b, מן הראוי שתקרא בעיון את כללי הפורום:

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=737

ספציפית לעניין הודעתך האחרונה, ראה סעיף 11 - מודגש באדום.

 

המקרה שלך מעניין. האוטו אוטומטי במקרה? או היה אוטומטי?

 

בכל מקרה שכח מהחלפת מנוע. תחליף אוטו.

 

אם הרפלקס חולקת אותה שלדה כמו הוולקן למה אי אפשר (מתוך סקרנות) להשתיל מנוע xu ?
אותה שלדה אבל חיזוקי שלדה, מתלים ובלמים שונים. החיזוקים לטובת עמידה בכוח גדול יותר. שים לב לדברי levil.

אל תשאל מה אתה יכול לעשות בשביל תרבות מוטורית, שאל מה תרבות מוטורית יכולה לעשות בשבילך.

המלצת השבוע: יפני זה money.

פורסם

אוקי.. אז אני יחזור על זה.. יש לי וולקן.. לא קניתי ריפלקס נחותה.. מה אפשר לעשות חוץ ממנוע חדש?

תסתכל למעלה! מה אתה רואה?? לא!! יותר למעלה!! לא!!!!! הכי למעלה!! כן הכי למעלה!! מה אתה רואה?! מה מנורה??????????

 

*שיחת תמיכה רגילה עם לקוח טיפוסי שמנסה למצוא איפה לעזאזל כתוב "כלים" :|:bad-word:

פורסם

אוקיי...אז גם אני אחזור על זה...

 

אם יש לך מנוע 1.4 - כלום.

אל תשאל מה אתה יכול לעשות בשביל תרבות מוטורית, שאל מה תרבות מוטורית יכולה לעשות בשבילך.

המלצת השבוע: יפני זה money.

פורסם

גיר רגיל למהדרין הגה עור וכל הבלאגן. יש לי חברים עם ריפלקס וכל השאר, תאמין לי זאת וולקן קופה.. ולמה אי אפשר להוסיף כלום לשפר ביצועים או להחליף מנוע? אני לא "מת" להחליף מנוע כרגע אני בודק אופציות

תסתכל למעלה! מה אתה רואה?? לא!! יותר למעלה!! לא!!!!! הכי למעלה!! כן הכי למעלה!! מה אתה רואה?! מה מנורה??????????

 

*שיחת תמיכה רגילה עם לקוח טיפוסי שמנסה למצוא איפה לעזאזל כתוב "כלים" :|:bad-word:

פורסם

אם יש לך מנוע 1.4 - כלום.

ומדוע?

במקרה של מנוע ה-1.9 ליטר אכן אפשר לשפר מעבר למה שניתן באחיו הקטן?

לרוב נאמר שמנוע אטמוספרי הוא אטמוספרי וכל השיפורים לא יניבו תוספת של יותר מכמה סוסונים.

איני מבין מהו ההבדל בין מנוע ה-1.4 ליטר ל-1.9 ליטר מבחינת הבסיס לשיפורים.

 

בברכה,

שחף בן צבי.

בברכה,

שחף בן צבי.

פורסם
גיר רגיל למהדרין הגה עור וכל הבלאגן. יש לי חברים עם ריפלקס וכל השאר, תאמין לי זאת וולקן קופה.. ולמה אי אפשר להוסיף כלום לשפר ביצועים או להחליף מנוע? אני לא "מת" להחליף מנוע כרגע אני בודק אופציות
סרטים מוזרים עברו על האוטו שלך.

 

אין מה לעשות עם המנוע שלך מבחינת שיפורים (אפשר אולי הסבה לווברים כפולים וראש של ראלי, פרוייקט מדליק ופתרון הזוי למצב ההזוי שכבר הצגת). חוץ מזה מה אפשר? אפשר הכל. אפשר לשים MI, אפשר לשים מנוע של 605 טורבו, אפשר להשתיל ברקסים של אוטוביאנקי. הכל עניין של רצון וכסף.

 

השאלה מה כדאי. אם האוטו וולקן ידנית שנת 94' ברשיון, אמור להיות לו גם מנוע 2.0 ליטר. אם אין לו, אפשר לשים. זה עולה כסף. אין לי מושג מה עשו בתא המנוע כדי להכניס שם מנוע 1.4 אז אין לי מושג כמה זה יעלה. כמו כן אם יש לך מנוע 1.4 אז יש לך גם גיר בהתאם, כנראה MA אם זכרוני אינו מטעה אותי, וזה לא יתאים למנוע 2.0.

 

בקיצור, סיפור של בין 6,000-10,000 לדעתי. אתה מוכן להשתתף בניסוי?

אל תשאל מה אתה יכול לעשות בשביל תרבות מוטורית, שאל מה תרבות מוטורית יכולה לעשות בשבילך.

המלצת השבוע: יפני זה money.

פורסם

רגע, שאני אבין - מי האידיוט שהחליף לך את המנוע בוולקן ל-1.4? הלך ה-2.0 (אני חושב שב-94 זה לא 1.9 אלא 2.0) והיה לו יקר לקנות חדש? הפתרון היחיד לשיפור הוא להחזיר מנוע מקורי.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

the best thing you can do is to sell the "toy" and buy a 205 gti :wink:

רק דגים מתים שוחים עם הזרם.

הכלה 205 1.4 :-D

מחפש רדיו דיסק(מומלץ MP3)-ה"פ

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7778 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...