Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

עזרה בקשר לVOLCANE


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7778 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שחף,

 

איני מבין מהו ההבדל בין מנוע ה-1.4 ליטר ל-1.9 ליטר מבחינת הבסיס לשיפורים.

ברמה הבסיסית ביותר, כ-47 כ"ס (עריכה: סליחה, זה ההבדל בין ה-1.4 ל-2.0. ההבדל בין ה-1.4 ל-1.9 הוא כ-55 כ"ס). כמו כן, שני המנועים שונים מאוד באופיים ("ספורטיביות"). לעניין המדויק של שיפור מנוע TU 1.4 של PSA, זה בעייתי מאוד (הפתרון היעיל ביותר הוא זה שציינתי). קבל ממני ה"פ להעשרה.

אל תשאל מה אתה יכול לעשות בשביל תרבות מוטורית, שאל מה תרבות מוטורית יכולה לעשות בשבילך.

המלצת השבוע: יפני זה money.

  • תגובות 32
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

פורסם

ת'שמע... אבאשלי מכונאי (מאלה שלא רוצים לעזור לי לשפר :/) יש מצב למחיר טוב אז הכל אפשרי. וכסף לא היה הנושא. אני מחפש עצות לגבי מה באמת אפשר לעשות עם זה.. כי האוטו כיפי וזה.. רוצה לראות עם מה אפשר לשפר את זה. :)

תסתכל למעלה! מה אתה רואה?? לא!! יותר למעלה!! לא!!!!! הכי למעלה!! כן הכי למעלה!! מה אתה רואה?! מה מנורה??????????

 

*שיחת תמיכה רגילה עם לקוח טיפוסי שמנסה למצוא איפה לעזאזל כתוב "כלים" :|:bad-word:

פורסם

first of all chek the transmisson as i know it should be 1.9 transmisson and not 1.4

 

if it is 1.9 then change the engin from 1.4i to 1.9i i sure you will have more fun :)

 

 

 

p.s

 

and also i will :-P

רק דגים מתים שוחים עם הזרם.

הכלה 205 1.4 :-D

מחפש רדיו דיסק(מומלץ MP3)-ה"פ

פורסם

*** עריכה - תוכן ההודעה נמחק ***

קרא את כללי הפורום:

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=737

 

תשתדל לכתוב בעברית קריאה ומובנת.

תסתכל למעלה! מה אתה רואה?? לא!! יותר למעלה!! לא!!!!! הכי למעלה!! כן הכי למעלה!! מה אתה רואה?! מה מנורה??????????

 

*שיחת תמיכה רגילה עם לקוח טיפוסי שמנסה למצוא איפה לעזאזל כתוב "כלים" :|:bad-word:

פורסם

first of all you r the young here...6 msg :)

 

the engin costs something around 3k

 

 

it isnt so hard to find 205 gti for sell

the hard thing is to find one in good condition :)

רק דגים מתים שוחים עם הזרם.

הכלה 205 1.4 :-D

מחפש רדיו דיסק(מומלץ MP3)-ה"פ

פורסם
בוולקן שלי החלפתי למנוע של ויזה אלף האגמים , לטעמי עדיף על ה1.4TU האגדי.

viza what?

and your volcan is 1.9?

רק דגים מתים שוחים עם הזרם.

הכלה 205 1.4 :-D

מחפש רדיו דיסק(מומלץ MP3)-ה"פ

פורסם
first of all chek the transmisson as i know it should be 1.9 transmisson and not 1.4

 

if it is 1.9 then change the engin from 1.4i to 1.9i i sure you will have more fun :)

 

 

 

p.s

 

and also i will :-P

לא יכול להיות שגיר של 1.9 מורכב על מנוע 1.4, XU לעומת TU...

פורסם
לא יכול להיות שגיר של 1.9 מורכב על מנוע 1.4, XU לעומת TU...

becouse the 1.4i is TU and the 1.9i is XU?

and in 205 gti the 1.9 engin is also xu?

רק דגים מתים שוחים עם הזרם.

הכלה 205 1.4 :-D

מחפש רדיו דיסק(מומלץ MP3)-ה"פ

פורסם

ואם יש מצב של גיר של 1.9 שעובד עם מנוע של 1.4? יכול להיות לא? ואיך אני בודק איזה גיר יש לי?

תסתכל למעלה! מה אתה רואה?? לא!! יותר למעלה!! לא!!!!! הכי למעלה!! כן הכי למעלה!! מה אתה רואה?! מה מנורה??????????

 

*שיחת תמיכה רגילה עם לקוח טיפוסי שמנסה למצוא איפה לעזאזל כתוב "כלים" :|:bad-word:

פורסם

קיצר מה ?

תסתכל למעלה! מה אתה רואה?? לא!! יותר למעלה!! לא!!!!! הכי למעלה!! כן הכי למעלה!! מה אתה רואה?! מה מנורה??????????

 

*שיחת תמיכה רגילה עם לקוח טיפוסי שמנסה למצוא איפה לעזאזל כתוב "כלים" :|:bad-word:

פורסם

חחח מה זה חשוב כמה היא עושה? אני רוצה לנסוע יותר מהר :)

 

ולא עבדו עלי :) קניתי אותה במחיר ליגה ליגה

תסתכל למעלה! מה אתה רואה?? לא!! יותר למעלה!! לא!!!!! הכי למעלה!! כן הכי למעלה!! מה אתה רואה?! מה מנורה??????????

 

*שיחת תמיכה רגילה עם לקוח טיפוסי שמנסה למצוא איפה לעזאזל כתוב "כלים" :|:bad-word:

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7778 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...