Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

קיבלתי דוח מצ'כיה, איך משלמים?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3123 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
ברוב המדינות תשלום דוח מהירות הוא הודיה באשמה ולכן חברת ההשכרה לא יכולה ולא רוצה לקחת את זה על עצמה.

 

גם אני חושב שזה ככה, אבל חבר פורום פה טוען (הודעה מס' 22) שחברת השכרה שילמה את הקנס ורק אחרי זה הודיעה לו.

 

 

  • תגובות 34
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

האם חברת ההשכרה מחייבת אוטומטית או לא - תלוי במדינה, בחברת ההשכרה ובפרט במה שכתוב בחוזה ההשכרה. אין טעם להתווכח על האם כך או כך כי 2 הגישות אפשריות.

 

בחלק ממדינות האיחוד כמו אוסטריה, החוק לא מאפשר נקיטת אכיפה כנגד הנהג אשר לא זוהה ויש מנגנון דיווח. כלומר, רכב שצולם במצלמת מהירות הדו"ח נשלח לבעל הרכב (חברת ההשכרה) ובאחריותו לספק לרשויות האוסטריות הרלוונטיות את זהות הנהג בעת ביצוע העבירה. לשם כך יש לרוב אתר שבו ניתן לבצע דיווח, הן הודאה או "הלשנה" (כן כן). בנוסף, במידה וניתן קנס שצריך לשלם ישנןו הוראות לתשלום ודד ליין כמובן. מנסיוני עם חבל זלצבורג זה המצב, והתשלום אכן אפשרי רק בהעברה בנקאית שהעמלה עליה (25 יורו) עלתה על גודל הקנס שקיבלתי (20). חברת ההשכרה לא חייבה אותי בכלום.

 

במקומות אחרים, הרשויות מקבלות מידע אודות הנהג באופן פרואקטיבי וממשיכות בטיפול ישירות מולו. למשל, ביער השחור בגרמניה אבא שלי קיבל דו"ח מהירות. המצלמה שם בנויה כך שהיא מצלמת את פניו של הנהג (גם בלילה ובחדות מדהימה!) והדו"ח (על סך 10 יורו) יחד עם מכתב הסבר, תמונות ופרטים נשלח להורים שלי בדואר תוך מספר שבועות. במקרה הזה, לרשות המקומית אתר אינטרנט מפותח שמאפשר תשלום הקנס אונליין באשראי, כרטיס בנקאות דיגיטלית ואפילו פייפאל. תענוג.

Chevrolet Sonic RS 2014, 1.4T

פורסם

זו הפעם הראשונה שבה אני רואה מישהו שמתענג לשלם קנסות.

 

מבחינה טכנית זו גם מצבנו כלל לא רע.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
זו הפעם הראשונה שבה אני רואה מישהו שמתענג לשלם קנסות.

 

מבחינה טכנית זו גם מצבנו כלל לא רע.

 

היו לי פעם דמעות שמחה בעיניים מתשלום באשראי לאיזה מוסד ממשלתי בשוויץ. פשוט מזינים כרטיס אשראי. בהתחשב בשמרנות השוויצרית הטיפוסית והנטייה למזומן (קצת כמו גרמניה) זה פשוט בלתי נתפס.

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.


×
×
  • תוכן חדש...