Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3198 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

חבר עם שברולט אוואו אמר לי שנראה לו שהרכב שלו צורך יותר מדי דלק אז חיברתי לו OBDII עם האפליקציה טורק,

במקרה שמתי לב ששעון החום שלו יורד בזמן הנסיעה. לא הרבה אבל יש תזוזה שנראית לעין,הפעלתי חימום ויצא אויר חמים לא חםםם,ובשעון טמפרטורה שבאפליקציה חום המנוע הוא בין 75-81 מעלות ולפי מה שבדקתי הטרמוסטט צריך להיפתח ב86 מעלות, האם הטרמוסטט תפוס על פתוח? האם האפליקציה מדוייקת?

החלפה של הטרמוסטט תעלה 80 ש"ח האם כדאי להחליף וזהו?

בת זונה , שמש קופחת רק עליי

פורסם
כן...הטרמוסטט תפוס מעט פתוח.

על סמך הנתונים שסיפק פותח האשכול לא ניתן לקבוע בוודאות לגבי מצבו של התרמוסטט.

איזה כייף לי :)

פורסם
חבר עם שברולט אוואו אמר לי שנראה לו שהרכב שלו צורך יותר מדי דלק אז חיברתי לו OBDII עם האפליקציה טורק,

במקרה שמתי לב ששעון החום שלו יורד בזמן הנסיעה. לא הרבה אבל יש תזוזה שנראית לעין,הפעלתי חימום ויצא אויר חמים לא חםםם,ובשעון טמפרטורה שבאפליקציה חום המנוע הוא בין 75-81 מעלות ולפי מה שבדקתי הטרמוסטט צריך להיפתח ב86 מעלות, האם הטרמוסטט תפוס על פתוח? האם האפליקציה מדוייקת?

החלפה של הטרמוסטט תעלה 80 ש"ח האם כדאי להחליף וזהו?

איך החלפת תרמוסטט עולה 80 שקלים ? נניח שתרמוסטט איכותי עולה בין 80-120 שקלים על זה תוסיף כמה ליטרים של נוזל קירור+עבודה.

איזה כייף לי :)

פורסם

ניראה שהנתונים שהוא מספק ביחס לרכב הזה ספציפית מצביעים על טרמוסטט שמעט נישאר פתוח. באוואו המחוג הוא פלס על האמצע בכל תנאי הדרך ובכל סוג נסיעה שהיא. ו 80 שח זה הגיוני ביותר כי ככל הניראה ההחלפה נעשית באופן עצמאי. את נוזל הקירור אם מצבו טוב ניתן להחזיר למערכת הקירור.

לפותח השירשור...תניע את הרכב שהוא קר ותרגיש את הצינור המחובר בין הבית טרמוסטט לרדיאטור אם הוא מיתחמם בדקות הראשונות. אם כן אז זה ייתן את הגושפנקה לטרמוסטט פתוח.

פורסם

אם המחוג יורד מהאמצע בנסיעה, בסבירות גבוהה מאוד יש להחליך תרמוסטט.

ההחלפה באבאו מאוד פשוטה, אם לא מחליפים את הבית אז מדובר בשניים שלושה ברגים. נגישות טובה מאוד. התרמוסטט גם ממוקם במקום גבוה כך שלא אמורים להשפך הרבה מים.

יום טוב גם לך

פורסם
ניראה שהנתונים שהוא מספק ביחס לרכב הזה ספציפית מצביעים על טרמוסטט שמעט נישאר פתוח. באוואו המחוג הוא פלס על האמצע בכל תנאי הדרך ובכל סוג נסיעה שהיא. ו 80 שח זה הגיוני ביותר כי ככל הניראה ההחלפה נעשית באופן עצמאי. את נוזל הקירור אם מצבו טוב ניתן להחזיר למערכת הקירור. - יש לך מעבדה ניידת לבדיקת איכותו ומצבו של נוזל הקירור ?

1. הבחור לא ציין שהוא מתכוון לבצע את העבודה לבד לכן המחיר שלו/שלך לא רלוונטים לאשכול.

2. לעולם לא מחזירים נוזל קירור משומש בחזרה למערכת הקירור.

 

אם המחוג יורד מהאמצע בנסיעה, בסבירות גבוהה מאוד יש להחליך תרמוסטט.

ההחלפה באבאו מאוד פשוטה, אם לא מחליפים את הבית אז מדובר בשניים שלושה ברגים. נגישות טובה מאוד. התרמוסטט גם ממוקם במקום גבוה כך שלא אמורים להשפך הרבה מים. - לא ככה עובדים. בזמן פירוק החלק החיצוני של בית התרמוסטט מתפרק בו זמנית גם החלק שמחובר לראש המנוע ויש להחליף גם את האטם ורצוי מאוד לרוקן את כול תכולת נוזל הקירור לפני ביצוע העבודה בכדי לא לזהם את הסביבה וגם את המנוע.

במידה ושעון החום מקבל פיקוד ממחשב ניהול מנוע ומתוכנן להציג 90 מעלות צלזיוס בתחום טמפרטורות מסויים (מה שלא קיים ברכב הזה) ובפועל המחוג בזמן נסיעה זז מ-90 מעלות צלזיוס אפשר לחשוד בכמה רכיבים במערכת הקירור ולאו דווקא התרמוסטט.

 

במידה וברכב של פותח האשכול שעון החום מקבל פיקוד ישירות מחיישן טמפ' בהחלט עשוייה להיות תזוזה בטמפ' בתחום מסויים בזמן הבדיקה בעזרת סורק התקלות בהתאם לעומס על המנוע.

שים לב התזוזה לא הייתה חריגה במיוחד 75-81 מעלות צלזיוס וגם הבחור ציין שהייתה תזוזה קטנה בלבד בשעון החום. ייתכן שבזמן הבדיקה בדיוק המאוורר התחיל לעבוד לכן הטמפ' ירדה לכן מבדיקה בודדת לא ניתן להסיק הרבה.

 

שים לב ! כתבתי שלא ניתן לקבוע בוודאות אבל לא הייתי פוסל החלפה של התרמוסטט לאחר בדיקה יותר מקצועית.

איזה כייף לי :)

פורסם

שעון החום ברכב הזה אכן מיוצב ולא אמור לזוז מהאמצע לכיוון מטה.

פות״ש, עזוב את הטרחנות לגבי נוזל הקירור. קודם כל החלף תרמוסטט.

יום טוב גם לך

פורסם

תודה לכולם על התשובות. טעות שלי ,לפי haynes הטרמוסטט אמור להפתח ב89 מעלות ולהסגר ב86 מעלות. תרמוסטט הוחלף היום בבוקר עצמאית. טרמוסטט מקורי דרך מישהו שעובד במוסך umi. נשפכו בערך ליטר וחצי מים ירוקים כשפתחנו. מחוג עכשיו באמת באמצע. Obdii מראה 91 מעלות. לגבי צריכת הדלק הוא יודיע לי

בת זונה , שמש קופחת רק עליי

פורסם
חבר עם שברולט אוואו אמר לי שנראה לו שהרכב שלו צורך יותר מדי דלק אז חיברתי לו OBDII עם האפליקציה טורק,

במקרה שמתי לב ששעון החום שלו יורד בזמן הנסיעה. לא הרבה אבל יש תזוזה שנראית לעין,הפעלתי חימום ויצא אויר חמים לא חםםם,ובשעון טמפרטורה שבאפליקציה חום המנוע הוא בין 75-81 מעלות ולפי מה שבדקתי הטרמוסטט צריך להיפתח ב86 מעלות, האם הטרמוסטט תפוס על פתוח? האם האפליקציה מדוייקת?

החלפה של הטרמוסטט תעלה 80 ש"ח האם כדאי להחליף וזהו?

מתי בדקת חום מנוע? מנוע היה חם אחרי נסיעה? מזגן עבד, מאוורר מנוע פעל?

באיזה טמפרטורה נדלק המאוורר מנוע?

×
×
  • תוכן חדש...