Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

בעיה בתשלום באתר של AliExpress


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3240 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

חברים,

 

אני מנסה כבר שעה לעזור לחבר לרכוש מוצר ב-AliExpress ולשלם עבורו בכרטיס אמריקן אקספרס ואינני מצליח לשלם. ההודעה שמופיעה היא.

 

payment for an order has failed או לחילופין הדפדפן נשאר על מצב מבצע תשלום למשך שעה.

 

למי הפיתרון ?

איזה כייף לי :)

פורסם

בשלב ראשון, אני הייתי מנסה כרטיס אחר.

לפני יומיים לא הצלחתי לשלם באתר של Microsoft. לא יצאה הודעה ספציפית. החלפתי כרטיס וזה עבר.

פורסם

אפשר להתקשר לחברת כרטיסי אשראי (המספר מופיע מאחורי הכרטיס) ,יש להם אפשרות לראות אם הדחיה הייתה מהצד שלהם ואם כן מדוע.

ניסיתם להחליף דפדפן או חשבון?

Miata ND2

 

פורסם

בעיות בחיוב מגיעות מהצד של השרת, דפדפן לא קשור לעניין.

כנראה שהם לא מקבלים את הכרטיס הזה, או שיש להם תקלה אצלהם, או שיש חסימה כלשהיא אצלך.

אני לדוגמא לא הצלחתי לחייב ב 2 כרטיסי לאומי חדשים, רק שפניתי ללאומי גיליתי שצריך להרשם לאיזשהו שירות שלהם שמאפשר חיוב הכרטיס באתרי אינטרנט עם קוד מאובטח יותר.

פורסם

למרות פרסומים של אליאקספרס ושל אמריקן אקספרס, אליאקספרס לא מקבלים כרטיסים של אמריקן אקספרס.

 

נבדק מול אמריקן אקספרס + רשום היכן שהוא באתר של אליאקספרס (יש להם אתר לא מאורגן - במקום אחד רשום שמקבלים. במקום אחר רשום שלא מקבלים).

 

הם מקבלים כרטיסי ויזה

פורסם

מקבלים גם מאסטרכארד

 

Sent from my Le X820 using Tapatalk

בשלב זה של חיי, אצהיר ללא התחייבות שלעולם לא אעבור לאוטומט כל עוד גופי מתפקד וגפיי נעות כמתוכנן

×
×
  • תוכן חדש...