Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3361 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לחברי הפורום,

חלום מתגשם וסוף סוף רכב ראשון

אני סטונדט, הרכב ישמש לנסיעה עירונית באמצע שבוע ופעמיים בשבוע נסיעות מרכז-קריות.

 

תקציב שיועד הוא 20K , אבל התחלתי לשקול אפשרות של למתוח אותו בעזרת הלוואה עד 40K לטובת מיני חדשה, אם ההשקעה תצדיק את עצמה

 

דגש : אמינום, חסכון בדלק

רצוי : רכב שגם ידע להאיץ ולתת הנאת נהיגה של רכב, פחות קופסאת שימורים

 

לאחר התייעצות עם חבר קרוב שעובד בסוכנות רכב הומלץ דווקא ללכת על רכב בתקציב של 20K בטענה שאפשר למצוא דגמים מעולים אמינים שיתנו מענה לצורך האמינות, לא יופרזו בצריכת הדלק ויתנו הרגשה אמיתית יותר של רכב אמיתי על הכביש בשונה מרכב מיני שיועד למטרה פרטקית להגיע מ A ל B

 

מה על הכוונת :

 

ראיתי בפורום המלצה גם על פולו 06 07 אבל בזמנו קראתי בפורום שרכבים גרמניים רגישים מאוד להזנחה, יותר מאחרות , שילוב של הרגיות הזו עם עלות חלקים הוא סיכון כפול ברכישה של רכב מהשנתון הזה

הרצתי בדיקה בלוחות ומצאתי דגמים עם ידיים וקילומרג' לא רעים...

מרתיע עלות החלפים של הגרמניות, שכן אין לי יכולת להוציא מעל הממוצע על טיפולים

 

החבר המליץ לבדוק מציובישי לנסר, יש לחבר של אוטומטית 2006 והוא די מרוצה ממנה

 

אני דלוק מאז הילדות על מאזדה 3 האצ'בק..מזכירה לי RX7:lol:

בעיה שזה דגם מאוד נדיר. אגב אותו החבר מסוכנות רכב נוהג על כזו שמורה ומלוקקת ומאוד מרוצה

 

ואם תמליצו על מיני אז על הכוונת :

מיצובישי ספייסטאר - ראיתי לא מעט המלצות בפורום, בייחוד של משתמש בשם יוליאן כולל סרטונים שצילם והתרשמתי לטובה מהרכב, הבנתי שיש בעיה נפוצה עם רפידות בלמים אבל מעבר הרכב בסדר גמור

יונדאי I10 - גם עליה דובר לא מעט, חסכונית אמינה ונראית טוב

 

אז..מה אומרים ? מקווה להיענות גבוהה ככל האפשר

האם ללכת על האולדסקול של השנותנים הנמוכים או המיני הפרקטיות ?

איך הדגמים שמניתי ? יש מה להוסיף לשיקולים ?

  • תגובות 41
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

מה עם טויוטה קורולה 2005-2007 רכב אמין מאוד יכול להיות אופציה ?

 

Sent from my LG-H815 using Tapatalk

<Kia Rio LX 1.4 4DR automatic 2014 <SOLD

 

TOYOTA COROLLA SUN 2011 automatic

פורסם

מצד אחד לקחת רכב חדיש במצבך נשמע רעיון טוב - אתה סטודנט ואם מבחינתך הרכב לא מניע בבוקר זה בעיה ואין לך את הגמישות להתחיל להתעסק בו, ברכב חדש יש פחות סיכוי לבלאי מאשר רכב בן 10.

 

מצד שני, אתה סטודנט ולא בטוח שאתה יכול להרשות לעצמך הלוואות מיותרות.

 

נסה לחפש את הרכב הכי חדש והכי שמור שאפשר - אולי להעלות את התקציב בכמה אלפים במידה ויש משהו חדש יותר, כן הייתי מנסה לחפש רכב מיני ידני קטן להתניידות עירונית.

Honda Civic Si Sedan 1.5 6MT 2019

פורסם
מה עם טויוטה קורולה 2005-2007 רכב אמין מאוד יכול להיות אופציה ?

 

Sent from my LG-H815 using Tapatalk

 

בדקתי, בתקציב שלי רוב ההיצע עם קילומטרג' אסטרונומי (באופן די עקבי)

יש כמה מציאות, השאלה איך צריכת הדלק שלה ? יש לך התנסות אישית עם הרכב ?

 

NOKNOK,

אין ספק בעניין הבלאי, אבל הסיבה שיש פה התלבטות היא שקיים היצע של רכבים (ברובם דגמים יפניים) שגם אחרי 10 שנה עובדים מעולה ומטקטקים לא רע בכלל

 

אגב, איך קורולה RUNX ? ראיתי אותה ביחד עם שאר הקורולות שהבחור למעלה הציע לבדוק

פורסם (נערך)

גילוי נאות היה לאבא שלי קורולה SUN 2004 צבע לבן ואחר כך קורולה SUN 2007 כסופה שתיהן בליסינג רכבים מעולים חסכונים בהשוואה למאזדה 3 , מנוע חזק אם כי לגבי מודל 2004 הייתי מוותר עקב הבעיה הידועה של הבוצה במנוע. שנתונים 2005-2007 ממה שהבנתי לא היו הרבה מקרים של בוצה.

 

אגב גם לnoknok היה לו קורולה 2007 הוא גם יכול לפרט על הרכב

 

לגבי ראנקס זה אותו רכב רק 5 דלתות אם תוכל להשיג לקצ`ורי מדובר בדגם המאובזר שבא עם גימור חום בתוך הרכב וסאנרוף ומגנזיום

 

Sent from my LG-H815 using Tapatalk

עריכה אחרונה על ידי sfargol

<Kia Rio LX 1.4 4DR automatic 2014 <SOLD

 

TOYOTA COROLLA SUN 2011 automatic

פורסם

אם אין מה שאוהבים, אוהבים את מה שיש...

 

מציע לך להתמקד ברכב שישרת אותך - ולא שתשרת אותו.

אתה סטודנט.

הדבר האחרון שאתה צריך זה רכב שיעיק עליך כלכלית (קח בחשבון את הכל: רכישה, אחזקה, ביטוח, דלק וכו').

אתה גם צריך רכב אמין - הזמן יקר, מעבר לכסף.

 

לא יודע מה מסב לך הנאה ממכוניות ונהיגה, זה סובייקטיבי לחלוטין: כוח, התנהגות, איבזור ותחושת איכות... לא יודע.

 

במקומך הייתי מתמקד במיני חדשות ככל האפשר ומתוך קבוצה זו בוחר את המתאימה ביותר ל "כיף" שלך.

 

אני מחזיק 107 ידנית.

עלויות אחזקה מגוחכות. אמינות מופתית. ואפילו כייפית לנהיגה (התנהגות "שובבה", ונחמד לנהוג רכב איטי מהר).

 

אם תרחיב קצת בנוגע ל "כיף המוטורי" שלך נוכל לייעץ לך איזו מיני מתאימה לך.

106GTI - Deus ex machina

פורסם
גילוי נאות היה לאבא שלי קורולה SUN 2004 צבע לבן ואחר כך קורולה SUN 2007 כסופה שתיהן בליסינג רכבים מעולים חסכונים בהשוואה למאזדה 3 , מנוע חזק אם כי לגבי מודל 2004 הייתי מוותר עקב הבעיה הידועה של הבוצה במנוע. שנתונים 2005-2007 ממה שהבנתי לא היו הרבה מקרים של בוצה.

 

אגב גם לnoknok היה לו קורולה 2007 הוא גם יכול לפרט על הרכב

 

לגבי ראנקס זה אותו רכב רק 5 דלתות אם תוכל להשיג לקצ`ורי מדובר בדגם המאובזר שבא עם גימור חום בתוך הרכב וסאנרוף ומגנזיום

 

Sent from my LG-H815 using Tapatalk

 

נכון,

וגם מכונת האמינות הזאת המטורפת הזאת הגיעה ל200K ועם הקילומטרז הגיע המון בלאי טבעי שגרם לי להבין שזה הזמן למכור אותה,

אלטרנטור,משאבת מים,בולמים ועוד רכיבים שהיו בדרך למות גרמו לי להבין שאם בא לי שהאוטו ישרת אותי ולא אני אגרר איתו למוסכים זה הזמן למכור.

Honda Civic Si Sedan 1.5 6MT 2019

פורסם

כמובן למצוא קורולה שמורה עם קילומטר נמוך ועדיפות על גימור GLI. הרבה אומרים לי שקורולה 2005-2007 נחשבת לקורולה האמינה שיוצרה עד היום.

 

Sent from my LG-H815 using Tapatalk

<Kia Rio LX 1.4 4DR automatic 2014 <SOLD

 

TOYOTA COROLLA SUN 2011 automatic

פורסם

גם רכב שמור בן 10 זה עדיין, רכב בן 10,

דברים מתייבשים,מתבלים ומתחילים לחרוק - לא רוצה סיבה אם אין לך משפחה גדולה לקנות רכב משפחתי בן 10 ולא רכב מיני שצעיר ממנו בחצי.

Honda Civic Si Sedan 1.5 6MT 2019

פורסם

לתקן בלאי טבעי של רכב ישן ומטופל לרוב זול יותר מירידת ערך.

 

השאלה אם יש כוח לזה.

 

בהנחה ויש לך כוח לזה, לא חסר רכבים בטווח של ה-20 אלף שיהיו מהנים קצת לנהיגה. אבל לנסר,ופולו לא נכנסים בקטגוריה הזאת. רכבים ידניים מדברים אלייך?

פורסם

אני יכול להבין אותך, אבל השאלה הראשונה שלי היא האם יש לך 1500-2000 ש"ח לחודש לאחזקה שוטפת, כולל ביטוח, רישוי, דלק, טיפולים ותיקונים. אם הסכום הזה אינו מצוי בידך הרי שכרטיס מגנטי ירוק-סגול הוא הדבר הנכון בשבילך. וזה בכלל בלי לחשוב על החסכון לעתיד.

 

מעבר לכך - במצבך אין לך מה "ללכת עם הלב". אתה צריך כלי עבודה, לא צעצוע. וזה אומר לרכוש רכב שנראה במצב טוב (כולל בדיקה על ידי מבין דבר). רכב תענוגות? בהחלט. כאשר כל מה שנמצא בסדר עדיפות יותר גבוה כבר יהיה לך, כולל כרית ביטחון כלכלית.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

תודה לכולם על ההיענות הגבוהה !

המון חומר למחשבה ואשתדל לעשות לעצמי סדר בראש ואשתף אתכם

 

עיקר ההתלבטות היא כמובן כלכלית, להשקיע את ה 20K ועוד להחזיר הלוואה של 20K נוספים במקרה של מיני, להוסיף לזה הוצאות שוטפות שיהיו בכל מקרה (אומנם קטנות יותר)

או ללכת על רכב בשל אבל אמין, פחות פינוק באבזור וריח של חדש, אבל לשלם את ה 20K ולהיות בראש שקט בלי הלוואה

אני מניח שהראש לא יהיה שקט כי גם כאן יבואו הוצאות של בלאי רכב שהזכרתם, אבל כמו שאני מבין ומסיק ממה שנאמר אלו לא הוצאות אסטרונומיות בייחוד כשמדובר ברכב עממי עם חלפים זולים. כמו שאמרתי, חבר סטודנט נוסע בלנסר והביקורים במוסך מסתכמים בסכומים זעירים. החסרון במקרה של רכב בשל שכזה הוא באמת החסכון בדלק.

מה ששכחתי לציין שאני לומד באזור הררי, זה בריא להעמיס על רכב מיני עליות ברמה היומיומת ?

 

אם ידני הולך, הייתי מנסה לשלב את שתי הדרישות, אולי גטס GLS 1.6 ידנית או איביזה 1.6 או 1.4 16 שסתומים.

 

גאטס הייתה לחברים שלי והבנתי שהביטוח עליה יקר יחסית, פחות מתחבר למראה הקופסאתי שלה אבל זה זניח.

 

אם אין מה שאוהבים, אוהבים את מה שיש...

 

מציע לך להתמקד ברכב שישרת אותך - ולא שתשרת אותו.

אתה סטודנט.

הדבר האחרון שאתה צריך זה רכב שיעיק עליך כלכלית (קח בחשבון את הכל: רכישה, אחזקה, ביטוח, דלק וכו').

אתה גם צריך רכב אמין - הזמן יקר, מעבר לכסף.

 

לא יודע מה מסב לך הנאה ממכוניות ונהיגה, זה סובייקטיבי לחלוטין: כוח, התנהגות, איבזור ותחושת איכות... לא יודע.

 

במקומך הייתי מתמקד במיני חדשות ככל האפשר ומתוך קבוצה זו בוחר את המתאימה ביותר ל "כיף" שלך.

 

אני מחזיק 107 ידנית.

עלויות אחזקה מגוחכות. אמינות מופתית. ואפילו כייפית לנהיגה (התנהגות "שובבה", ונחמד לנהוג רכב איטי מהר).

 

אם תרחיב קצת בנוגע ל "כיף המוטורי" שלך נוכל לייעץ לך איזו מיני מתאימה לך.

 

אתה צודק באלף אחוז, זו בדיוק הגישה שלי לנושא ואני בוחן אותו מכל הפרמטרים האלה

מה שמסב הנאה זה התנהגות הרכב, הזריזות שלו התגובה שלו ללחיצה על דוושת הדלק(איבזור ותחושת איכות אני אשמור לרכבים הבאים :)

107 נשמעת מסקרנת, אני תוהה עד כמה תשרוד את האזור ההררי שבו אני לומד.

 

גילוי נאות היה לאבא שלי קורולה SUN 2004 צבע לבן ואחר כך קורולה SUN 2007 כסופה שתיהן בליסינג רכבים מעולים חסכונים בהשוואה למאזדה 3 , מנוע חזק אם כי לגבי מודל 2004 הייתי מוותר עקב הבעיה הידועה של הבוצה במנוע. שנתונים 2005-2007 ממה שהבנתי לא היו הרבה מקרים של בוצה.

 

אגב גם לnoknok היה לו קורולה 2007 הוא גם יכול לפרט על הרכב

 

לגבי ראנקס זה אותו רכב רק 5 דלתות אם תוכל להשיג לקצ`ורי מדובר בדגם המאובזר שבא עם גימור חום בתוך הרכב וסאנרוף ומגנזיום

 

כלומר מבחינה המכאנית ראנקס וקורולה רגילה מורכבות מאותם החלקים ויספקו אותה רמת אמינות וצריכת הדלק ?

ראיתי כמה שמורות ומעט ידניות אפילו, די התחברתי למראה של ה 5 דלתות

 

Sent from my LG-H815 using Tapatalk

 

נכון,

וגם מכונת האמינות הזאת המטורפת הזאת הגיעה ל200K ועם הקילומטרז הגיע המון בלאי טבעי שגרם לי להבין שזה הזמן למכור אותה,

אלטרנטור,משאבת מים,בולמים ועוד רכיבים שהיו בדרך למות גרמו לי להבין שאם בא לי שהאוטו ישרת אותי ולא אני אגרר איתו למוסכים זה הזמן למכור.

 

אז אני אבחן רכבים עם קילומטרג' נמוך יותר :)

 

לתקן בלאי טבעי של רכב ישן ומטופל לרוב זול יותר מירידת ערך.

 

השאלה אם יש כוח לזה.

 

בהנחה ויש לך כוח לזה, לא חסר רכבים בטווח של ה-20 אלף שיהיו מהנים קצת לנהיגה. אבל לנסר,ופולו לא נכנסים בקטגוריה הזאת. רכבים ידניים מדברים אלייך?

 

מעניין מה שאתה אומר על הלנסר והפולו...(במיוחד הלנסר כי יש עדות מחבר קרוב שמדובר ברכב אמין מאוד) אשמח לשמוע נימוק

רכבים ידניים מדברים אלי בהחלט ! מה שכן, אחרי 5 שנים על אוטומט של חברות השכרה אצטרך להזכר בזינוק בעלייה ^^

 

אני יכול להבין אותך, אבל השאלה הראשונה שלי היא האם יש לך 1500-2000 ש"ח לחודש לאחזקה שוטפת, כולל ביטוח, רישוי, דלק, טיפולים ותיקונים. אם הסכום הזה אינו מצוי בידך הרי שכרטיס מגנטי ירוק-סגול הוא הדבר הנכון בשבילך. וזה בכלל בלי לחשוב על החסכון לעתיד.

 

מעבר לכך - במצבך אין לך מה "ללכת עם הלב". אתה צריך כלי עבודה, לא צעצוע. וזה אומר לרכוש רכב שנראה במצב טוב (כולל בדיקה על ידי מבין דבר). רכב תענוגות? בהחלט. כאשר כל מה שנמצא בסדר עדיפות יותר גבוה כבר יהיה לך, כולל כרית ביטחון כלכלית.

 

כרטיס מגנטי ירוק סגול הוא אופציה חסכונית אבל בהרבה מהמקרים שורפת המון זמן יקר ומעייפת. אני לומד באריאל, התחבורה בעיר בסדר אבל כשאתה רוצה לצאת למרכז שם אתה מתחיל בדילוגים מקו לקו ומחברת אוטבוסים אחת לאחרת ואני ככל הנראה אעבוד במרכז וצריך להתנייד מעבודה ללימודים.

פורסם
גילוי נאות היה לאבא שלי קורולה SUN 2004 צבע לבן ואחר כך קורולה SUN 2007 כסופה שתיהן בליסינג רכבים מעולים חסכונים בהשוואה למאזדה 3 , מנוע חזק אם כי לגבי מודל 2004 הייתי מוותר עקב הבעיה הידועה של הבוצה במנוע. שנתונים 2005-2007 ממה שהבנתי לא היו הרבה מקרים של בוצה.

 

אגב גם לnoknok היה לו קורולה 2007 הוא גם יכול לפרט על הרכב

 

לגבי ראנקס זה אותו רכב רק 5 דלתות אם תוכל להשיג לקצ`ורי מדובר בדגם המאובזר שבא עם גימור חום בתוך הרכב וסאנרוף ומגנזיום

 

Sent from my LG-H815 using Tapatalk

 

סליחה על הדאבל פוסט, משום ההודעה הקודמת לא פרסמה את הציטוט

אז אני יכול להבין ממה שאתה אומר שראנקס וקורולה רגילה מורכבות מאותן החלקים ויספקו את אותה רמת האמינות וצריכת הדלק?

דווקא ראיתי כמה ראנקס שמורות, מעט ידניות אפילו ומאוד התחברתי למראה של ה 5 דלתות

פורסם

אז אם כך הראנקס תתאים לך ממה שאני יודע קורולה סדאן מורכבת בטורקיה/יפן בעוד הראנקס הורכבה באנגליה :) חברים תקנו אותי אם אני טועה

 

Sent from my LG-H815 using Tapatalk

<Kia Rio LX 1.4 4DR automatic 2014 <SOLD

 

TOYOTA COROLLA SUN 2011 automatic


×
×
  • תוכן חדש...