Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3234 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
כך בדיוק זה פועל בכל מקום בעולם וכך זה כנראה יפעל גם פה.

דומה מאוד לאיך שזה פועל עכשיו במנחת מצדה, במסלולון בית-שאן ובמסלול דלתון.

ההבדל הוא שבערד המסלול באמת יהיה מסלול.

 

יש לך טעות קטנה. בעולם אתה לא חייב מדריך איתך ברככ, לפי מה שמצטייר כאן - פה כן תצטרך.

Ford Focus estate ; Subaru XV

  • תגובות 83
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

איך בדיוק זה הצטייר?

לפי איך שזה נראה כרגע, המתכונת לא תהיה שונה מזו שמתקיימת במנחתים גם היום.

מדריך בד"כ עולה רק עם מי שחפץ בכך.

כמו שזה "בעולם".

פורסם

סה"כ זה אחלה.

אוספים 20 חבר'ה.

מוצאים מדריך רנדומלי, שנצן הצעת מחיר טובה.

כל משתתף מביא את עצמו. עולים הקפה קצרה עם מדריכים ומשם כל אחד לבד.

מגניב ביותר.

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם

ימים מאורגנים עם מדריכים כמו שקורה כיום, רק בצורה מאורגנת ומסודרת ויהיה פגז. מעניין אם העלות תהיה מעל העלות הנוכחית או מתחת. בכל אופן, אני פאקינג מחכה כל-כך!!!

פורסם

 

 

 

 

למה ציפית? למתקן פתוח לרווחה בו כל עובר אורח יכול להכנס, לשלם ולנהוג?

אין לזה אח ורע בשום מקום בעולם. חוץ מהנורדשלייפה.

ושוב, נורדשלייפה יש רק אחד בעולם.

.

אתה פשוט טועה!

 

בכל מסלול יש לפחות OPEN DAY אחד-שניים בחודש.

 

אז נכון שהנורדבורגרינג שונה בזה שהוא פתוח כל יום, כל היום לכל אחד אבל כל מסלול מנהל הרבה מאוד ימים שבהם כל אחד בא ועולה על המסלול עם הרכב הפרטי שלו וללא כל מדריך מלווה.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

למה אתה צועק?

 

תגדיר "יום-פתוח".

 

לכל יום מסלול כל אחד יכול לשלם ולשריין מקום ולהגיע עם הרכב הפרטי שלו.

כל עוד היום לא נסגר מראש לקבוצה מאורגנת.

אבל בכל יום מסלול יהיו מדריכים. אתה לא חייב אותם איתך ברכב, אבל זו לא קייטנה.

 

הכוונה היא, שחוץ מבנורבורגרינג, מסלולים אינם פתוחים באופן שבו מתחמי קארטינג בקניון פתוחים.

אתה לא פשוט מופיע, משלם ועולה לכמה הקפות - אפילו אם באת לבד ואפילו אם המסלול ריק.

 

גם "יום-פתוח" הוא יום מאורגן.

פורסם
למה אתה צועק?

 

נגמרה לי הבטריה במכשיר שמיעה.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

"

למה ציפית? למתקן פתוח לרווחה בו כל עובר אורח יכול להכנס, לשלם ולנהוג?



אין לזה אח ורע בשום מקום בעולם. חוץ מהנורדשלייפה."

 

כן! ציפיתי!

פורסם

תסמכו על עיריית ערד לגרום למסלול לעבוד כמה שיותר, ולכמה שיותר מכוניות פשוטות.

עיריית ערד לעולם לא קיבלה כל כך הרבה לייקים על פוסט שלה בפייסבוק מאז ומעולם.

באמת נראה לכם שכל ההשקעה הזאת בשביל מכוניות מירוץ פרופר ? לא. כנראה מתישהו כל אחד עם קסדה או משהו יוכל לעלות למסלול עם המזדה 3 אוטומט שלו, כי כסף, וכי ישראל, ובעיקר כי כסף.

אתם מדברים על חוקים שמוקים ושוכחים איפה אתם נמצאים ?

לא לקח את התרופות שלו.

פורסם

זה לא עניין של עיריית ערד, אלא חוק הספורט מוטורי ועוד שטויות.

אני די בטוח שתתקיים פעילות גם לקהל הרחב, שמעתי אפילו משפט שנזרק באוויר על זה שאחת מחברות ההדרכה הקיימות תקנה כמה רכבים ייעודים ותעמיד אותם שם - שזה בכלל אדיר, למי שיש אלפי שקלים להוציא על יום כזה. זה לא בהכרח אומר שיתאפשר להעלות לבד (לא זוכר מה אומר החוק בנושא), וזה כמובן לא יהיה כמו בנורדשלייפה.

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
  • שבועיים מאוחר יותר ...

×
×
  • תוכן חדש...