Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3235 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ואז לעלות עם המסלול עם האמר או נ.נ?:wink:

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

  • תגובות 83
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם (נערך)

אוקיי, קיבלתי הזמנה להירשם. איפה לעזאזל קונים קסדת מירוץ? כזאת של אופנוענים?

 

והאם אפשר בכלל להגיע לפצאל דרך כביש 505 או שזה דמי בראשי?

עריכה אחרונה על ידי Eddard
פורסם
אוקיי, קיבלתי הזמנה להירשם. איפה לעזאזל קונים קסדת מירוץ? כזאת של אופנוענים?

 

והאם אפשר בכלל להגיע לפצאל דרך כביש 505 או שזה דמי בראשי?

מה אומר התקנון? קסדה סגורה או שקסדת 3/4 תספיק? בכל חנות ציוד לדו"ג תמצא, ממליץ על APEX MOTORS אם אתה באיזור ירושלים (וגם אם לא)

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם

קסדה אפשר לקנות בכל חנות, זה לא דורש איזה תקן.

המחיר לא נמוך אבסולוטית, אבל יחסית גם לא רחוק ממה שהיינו משלמים בכוכב יאיר.

אישית מקווה להרשם במהלך אוגוסט, למרות החום.

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
פורסם

היית משלם קרוב ל590 בכוכב יאיר? לי זכור יותר כיוון של 250-350.

 

שלייקס, אני ראיתי פרסום של אחד מהמדריכים שגם קסדת 3/4 מספיקה.

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם

כתוב שגם קסדת חצי או שלושת רבעי צריכה להיות טובה. אבל אני לא מכיר כמעט אופנוענים, אין לי מושג מה זה אומר.

 

מישהו יכול לעזור לי ולהכווין מה אני מחפש? ומה העלות?

פורסם
אחלה נהיגה. איך המסלול מבחינת איכות האספלט?

 

תודה.

אין תלונות, אספלט חדש ואיכותי.

הצמיגים שלי שרדו יפה חצי שעה של התעללות ועם טמפ' קצת גבוהה, מצד שני הם די עמידים (pss עם tw300).

 

אז אחרי ההתנסות החיובית בתצורה הזאת (מיאטה על סופר ספורט) הייתה לי היום חוויה קצת שונה עם מגאן ספורט על ספורט קאפ2...

170629_182132_COLLAGE-1.jpg

 

אמנם הצמיג לא היה חדש וראה ימים יפים יותר עוד לפני היום מסלול והתכוונתי בכל מקרה להחליף בסוף היום אבל לא חשבתי שהוא יילך בצורה כזאת ושאפילו לא אסיים את הסשן.

אם פספסתם מעבר לשחיקה הרצינית והגעה לברזלים ומעבר להתכה שלו מהחום, הטבעת הפנימית של הצמיג התנתקה מהשלד :shock:

 

אז כנראה שרכב הנעה קדמית, עם קצת יותר משקל, קצת יותר כח, בחום של הבקעה טוחן צמיגים ברמות אחרות.

גם שאר הרכבים (בעלי מאפיינים דומים) הראו שחיקה רצינית מאוד.

 

קחו בחשבון

פורסם

המסלול סבבה לגמרי - קצת איטי וטכני למכוניות גדולות וכבדות

 

השחיקה של הצמיגים בגלל הפניות ההדוקות והחום היא מטורפת - הוצאה שצריך לקחת בחשבון

 

בגדול אני הייתי ביום מסלול של כ20 רכבים שחולקו ל4 מקצים ונהגנו הרבה כל פעם מקצה אחר עולה - היה ממש טוב רק שבתשע בבוקר החום כבר בלתי נסבל

 

אין צורך ברישיון מירוץ לא לנהג ולא לרכב - פשוט לחתום על ויתור ולעלות ואפשר גם עם קסדת חצי שעולה 100 ש"ח

 

ביום מסלול שהייתי היה יובל מלמד ומכר קסדת ספארקו איכותית ב500 ש"ח למי שרצה

 

מצורפת תמונה מהתענוג

 

DSC05775.JPG

STI 2004

 

 

פורסם
אז אתה חבר של שי...

אני מזהה את התושבת גופרו שלי על הרכב 8)

 

אכן זה אני... תודה על ההלוואה :) היה מצויין

STI 2004

 

 

פורסם
האם אפשר בכלל להגיע לפצאל דרך כביש 505 או שזה דמי בראשי?

 

בהחלט, כביש טוב שלא חוצה שום ישוב אם כי מכוניות פלסטינאיות נוסעות בו. נחשב ציר בטוח.

Subaru BRZ 2.4 6MT | Ford Focus 1.5 ST_Line  

 


×
×
  • תוכן חדש...