Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3234 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

האם המסלול יהיה פתוח לקהל הרחב כמו בנורבורגרינג או רק כחלק מקבוצות עם מדריכים מסודרים? או אולי בכלל רק למירוצים מסודרים?

  • תגובות 83
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

שאלה שחבר שאל את משרד ראש העיר בערד. הם טוענים שיהיה את כל זה ועוד, אבל בין השורות נשמע שעוד אין להם ממש מושג.

מאזדה מיאטה 2008 משופרת לנפש

פורד פיאסטה 2016 למבצעים מיוחדים

פורסם
שאלה שחבר שאל את משרד ראש העיר בערד. הם טוענים שיהיה את כל זה ועוד, אבל בין השורות נשמע שעוד אין להם ממש מושג.

 

אוקיי. תודה על התגובה!

פורסם

אני גם עשיתי בירור קל עם חבר שגר בעיר. הוא שאל חבר אחר שיותר מתעסק בתחום שאמר שבהתחלה זה יהיה רק למירוצים מאורגנים ורק יותר מאוחר יהיה פתוח לקהל הרחב.

כמובן שמדובר בשמועות בלבד. שום דבר רשמי.

מה שלא ברור לי זה למה אם המסלול נפתח בעוד חודש וקצת, אין הודעה רשמית בנושא?

פורסם
אני גם עשיתי בירור קל עם חבר שגר בעיר. הוא שאל חבר אחר שיותר מתעסק בתחום שאמר שבהתחלה זה יהיה רק למירוצים מאורגנים ורק יותר מאוחר יהיה פתוח לקהל הרחב.

כמובן שמדובר בשמועות בלבד. שום דבר רשמי.

מה שלא ברור לי זה למה אם המסלול נפתח בעוד חודש וקצת, אין הודעה רשמית בנושא?

 

נשמע מוזר להתחיל במרוצים מאורגנים בהתחשב שהספורט המוטורי בארץ בחיתולים (בלשון המעטה) ואין ממש ליגות מסודרות שיכולות למלא את המסלול למשך כל ימות השבוע. מה גם שאין ממש ספונסטרים גדולים וקהל שיכולים לסבסד את כל העניין הזה.

 

הרבה יותר הגיוני להזרים לשם ימי מסלול כדי להתחיל "להריץ" את העניין.

 

אני לא בטוח שמה שאמרתי קודם עובדתי כמו שהוא משאלת לב :) מת כבר ללכת ליום מסלול אמיתי בארץ הקודש.

מאזדה מיאטה 2008 משופרת לנפש

פורד פיאסטה 2016 למבצעים מיוחדים

פורסם

אני מניח שהראשונים לקיים שם מירוצים של ממש יהיו החבר'ה מהעמותה של אופנועי הספורט.

הם כבר קיימו ליגה למירוצי אספלט במסלול דלתון.

בנוסף, הם הזיעו הרבה כדי לדחוף את עצם הקמת המסלול.

 

אחריהם אולי יצטרפו הקארטים הדו-פעימתיים ואופנועי הסופר-מוטו.

למרות שלשימושים שלהם, גם המסלולון בבית-שאן מתאים.

 

כנראה שגם הדרכות למשטרת ישראל, צה"ל וכו' יתקיימו במתקן.

 

לפי דעתי, לפחות בהתחלה, מכוניות פרטיות יעלו למסלול רק במסגרת ימי אימון.

זאת בשיתוף פעולה עם מדריכי הנהיגה שמארגנים ימים כאלו גם היום - במצדה, במסלול דלתון, בבית-שאן.

 

לא נראה שהתוואי הראשוני בכלל יתאים למירוצי מכוניות Wheel to Wheel.

אולי למירוצי Time Trial.

פורסם

מכוניות פרטיות... במסגרת ימי אימון... בשיתוף פעולה עם מדריכי הנהיגה...

לפי התגובות מצד מדריכים מסויימים, מסתמן שאכן זה יהיה הכיוון.

 

 

 

לגבי המסלול עצמו, אני שומע הרבה טרוניות סביב המימדים.

כאילו שרוחב של 10 מ' ואורך של 1.6 ק"מ הם נתונים של מסלול קארטינג בקניון.

 

לשם התחושה, זהו מסלול Knockhill הבריטי. רוחבו 10 מ', אורכו 2 ק"מ:

 

פורסם

ד"א, בסרטון רואים את ה-International Layout.

 

אם הוא היה חותך דרך הקטע שרואים את תחילתו ב-0:03 ואת סופו ב-0:17,

הוא בעצם היה עושה את ה-National Layout, שאורכו בדיוק 1.6 ק"מ.

פורסם

ממה שאני מכיר בצפייה ביוטיוב בביקורות על רכבים, כל המסלולים שבד"כ נתקלתי בהם היו בין 1.5 ל 2.5 ככה ש 1.6 לא חריג.

כמו הנורבורגרינג אין הרבה ובטח שלא היו מתחילים ממפלצת כזאת בארץ.

אם אכן זה יהיה רק עם מדריכים לימי אימון זה יהיה מאכזב מאוד. אני חושב שזו דרך מעולה להוציא אגרסיות שימנעו בכביש הציבורי.

תן לי מקום שאני יכול להתחרע בו ללא מהירות מוגבלת ואחזור משם הביתה רגוע.

פורסם
כמו הנורבורגרינג אין הרבה ובטח שלא היו מתחילים ממפלצת כזאת בארץ.

 

זה לא שאין עוד הרבה כמו הנורבורגרינג-נורדשלייפה, אלא אין עוד בכלל.

בימינו, זה לא רק בארץ שלא היו מקימים מפלצת כזו. גם בגרמניה.

 

 

אם אכן זה יהיה רק עם מדריכים לימי אימון זה יהיה מאכזב מאוד.

 

למה ציפית? למתקן פתוח לרווחה בו כל עובר אורח יכול להכנס, לשלם ולנהוג?

אין לזה אח ורע בשום מקום בעולם. חוץ מהנורדשלייפה.

ושוב, נורדשלייפה יש רק אחד בעולם.

 

אני גם שומע על כאלה שיתבאסו אם לא תהיה אופציה להתחרות עם הרכב הפרטי.

חשבו שעם רכב פרטי - עם רישוי כביש ובלי כלוב התהפכות - יהיה אפשר להשתתף בליגות של מירוצים.

אנשים בהזיות.

כאילו ספורט-מוטורי זה קטרגל בצ'כונה.

לא יודעים להפריד בין מירוצים לבין ימי-מסלול. מירוצים זה למכוניות מירוץ.

את אף אחד זה לא מעניין איזה צמיגים יש לך ואיך שידרגת את הבלמים. רכב כביש זה רכב כביש.

כן, גם באירופה וגם בצפון-אמריקה.

פורסם

למה ציפית? למתקן פתוח לרווחה בו כל עובר אורח יכול להכנס, לשלם ולנהוג?

אין לזה אח ורע בשום מקום בעולם. חוץ מהנורדשלייפה.

ושוב, נורדשלייפה יש רק אחד בעולם.

 

אני לא מסכים. בפורום ATS-V האמריקאי כמה וכמה חברים צילמו את עצמם נוהגים במסלול.

פורסם

אתה רציני? ברור.

אך במסגרת יום-מסלול מאורגן, ובליווי מדריכים מוסמכים.

 

הם לא נסעו עם האוטו ללגונה-סקה בספונטניות, צלצלו בפעמון, נכנסו, שילמו, ועלו למסלול לכמה הקפות.

פורסם

טוב, עשיתי קצת שיעורי בית. אכן הם לא פתוחים לקהל ביום יום אבל יש ימי מסלול בהם אתה משלם X דולרים ונוהג להנאתך.

אין לי שום בעיה שיקראו לזה יום מסלול או כל דבר אחר כל עוד אוכל לעלות עם הרכב שלי.

פורסם

כך בדיוק זה פועל בכל מקום בעולם וכך זה כנראה יפעל גם פה.

דומה מאוד לאיך שזה פועל עכשיו במנחת מצדה, במסלולון בית-שאן ובמסלול דלתון.

ההבדל הוא שבערד המסלול באמת יהיה מסלול.


×
×
  • תוכן חדש...