Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אני מקנא בחיי הרכב בארה"ב


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3423 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
כן רק אל תשכח שיש שם 300 מיליון תושבים ולא 7 מיליון אז מה היחס יוצא?

 

 

כמות התושבים לא משנה כי מחשבים ביחס לכמות האוכלוסיה, למשל:

ארה"ב הרוגים ל-100000 איש ב-2015 - 11.3.

ישראל הרוגים ל-100000 איש ב-2015 - 4.25.

 

מצד שני, האמריקאי הממוצע נוסע הרבה יותר מהישראלי הממוצע, וזה יותר משמעותי:

ארה"ב הרוגים למיליארד ק"מ ב-2015 - 7. (מקור - ויקיפדיה)

ישראל הרוגים למיליארד ק"מ ב-2015 - 6.6. (מקור - אור ירוק)

 

כלומר המצב שם לא כזה גרוע...

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

  • תגובות 42
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

יש עוד כמה קריטריונים שמשמשים לניתוח הקטל בדרכים, ואם אני לא טועה, ברובם הנתונים האמריקניים לא מחמיאים.

 

לרוב מצטטים את נתון ההרוגים ביחס לאוכלוסיה.

הייתי בטוח שהילוך M נועד בשביל עליות [Mountain]

פורסם

לרוב מצטטים את נתון ההרוגים ביחס לאוכלוסיה.

 

אבל אתה מבין שנתון ההרוגים ביחס לק"מ נסועה הוא יותר משמעותי. האמריקאים נוסעים הרבה יותר מאיתנו, הגיוני שיהיו להם יותר הרוגים לאוכלוסיה.

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

אני בטוח שחן ג. מבין את הנתונים לאשורם. אך בחוף הים של הנתונים כל אחד מרים בכף ידו את החופן שמעביר נקודה שהוא מעדיף. בבריטניה הרוגים ל100אלף נמוך בשליש מישראל, אך אני בוחר להסתכל על נתון הרוגים על כבישי M בינעירוניים צפופים, הוא 78 בני אדם בשנה, ונמצא בירידה כל שנה. במדינה של 63 מיליון בני אדם.

וזה נתון מדהים בכל קנה מידה.

למעשה כבישי ה-M של בריטניה הם המקום הבטוח ביותר להיות בו בתנועה.

פורסם

^

יותר מזה, בחלק מהמדינות יש החמרה בחוקים לעומת ישראל.

בקליפורניה לדוגמה יש אפילו תקנות על המיקום המותר לתלות בו את המעמד של המכשיר הסלולארי.

 

לגבי שיפורים וכו' - נכון שזה מגניב שאפשר לשפר את הרכב בכל מוסך ביתי, אבל יש גם צד שני למטבע. הבטיחות של הרכבים האלה יורדת משמעותית ואני מאמין שיש תופעות לוואי נוספות (עליה בזיהום אוויר ממנועים לא מתאימים וכו').

 

לגבי האוויר הנקי במיאמי. האוויר בפלורידה בהחלט נקי, אבל גם בארה"ב יש מקומות מזוהמים.

אמנם לא זיהום אוויר, אבל אם מקרה הזיהום של פלינט היה בארץ, ממשלות היו נופלות.

.We apologise for the inconvenience

פורסם

אסף - אתה חי ביקום מקביל? כבר קרוב לשבועיים שהולכת כאן פרשה של זיהום המים בעופרת. אמנם לא ברמות של פלינט, אבל בהשפעה על אוכלוסיה הרבה יותר גדולה. ולא נראה לי שזה מזיז משהו ליציבות הממשלה.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

עוד פוסט שדן בעניין שנטחן כבר מעבר לאבקה והגיע לרמת מולקולות.

אין כבר טעם להגיב. למרות כל הטיעונים אנשים לא ישתכנעו.

"אני מתחפש לטיפת שמן במערכת ההנעה ומתחיל לזרום בתוך כל הצינורות, השסתומים והקופסאות ואז אני מאתר את התקלה"

ישראל טילן, המיתוס והאגדה, מגדולי מהנדסי ישראל.

פורסם
בבריטניה הרוגים ל100אלף נמוך בשליש מישראל, אך אני בוחר להסתכל על נתון הרוגים על כבישי M בינעירוניים צפופים, הוא 78 בני אדם בשנה, ונמצא בירידה כל שנה. במדינה של 63 מיליון בני אדם.

וזה נתון מדהים בכל קנה מידה.

למעשה כבישי ה-M של בריטניה הם המקום הבטוח ביותר להיות בו בתנועה.

 

כבישים מהירים הם לרוב סוג הדרך הבטוח ביותר. זה לא נתון משמעותי. תסתכל על ערים, על כבישי B וכן הלאה.

הייתי בטוח שהילוך M נועד בשביל עליות [Mountain]

פורסם
אבל אתה מבין שנתון ההרוגים ביחס לק"מ נסועה הוא יותר משמעותי. האמריקאים נוסעים הרבה יותר מאיתנו, הגיוני שיהיו להם יותר הרוגים לאוכלוסיה.

עוד דבר שיש לקחת בחשבון הם תנאי השטח והשלג בארה"ב לעומת ישראל .

כאשר התנאים פה מאוד נוחים לנהיגה לעומת מדינות רבות בארה"ב שסובלות משלג,הרים,ערפל וכו.

ההימור שלי שחלק נכבד מן ההרוגים הם הרוגים כתוצאה ממזג אויר קיצוני.

Porsche 944 turbo

פורסם
אסף - אתה חי ביקום מקביל? כבר קרוב לשבועיים שהולכת כאן פרשה של זיהום המים בעופרת. אמנם לא ברמות של פלינט, אבל בהשפעה על אוכלוסיה הרבה יותר גדולה. ולא נראה לי שזה מזיז משהו ליציבות הממשלה.

 

אי אפשר להשוות את החריגה שהתגלתה בארץ (2% ברוב המקרים, עד מקסימום 15%) למה שהתגלה בפלינט.

וגם לא את העובדה שידעו על הזיהום מוקדם יותר אבל לא דאגו לטיפול בתשתית לתושבים, לעומת התשתית למפעלי GM שטופלה מיידית.

.We apologise for the inconvenience

פורסם

זה ההבדל בין טיפול באוכלוסיה (פתרון הבעיה בפלינט צפוי להמשך עוד מספר שנים) לבין מקום שבו יש הפסדים עסקיים (נזקים לתוצרת של מפעל GM).

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם (נערך)
עוד דבר שיש לקחת בחשבון הם תנאי השטח והשלג בארה"ב לעומת ישראל .

כאשר התנאים פה מאוד נוחים לנהיגה לעומת מדינות רבות בארה"ב שסובלות משלג,הרים,ערפל וכו.

ההימור שלי שחלק נכבד מן ההרוגים הם הרוגים כתוצאה ממזג אויר קיצוני.

 

גם בהשוואה למדינות אירופיות על מזג אוויר דומה ארצות הברית מקבלת תוצאות לא מחמיאות.

 

זכור שגם במדינות עם חורף קשה, רוב ההתנגשויות הן תוצאה של התנהגות במהלך נסיעה בתנועה (למשל, אי שמירת רווח) ולא כאלו שקשורות ישירות למזג האוויר.

 

ואגב, גם חום גבוה הוא סוג של נהיגה בתנאים מכבידים. בגלי חום יש עליה ניכרת בכמות ההתנגשויות ובהרוגים.

 

איך שלא תסתכל על זה, הבטיחות בכבישי ארצות הברית לא טובה. גם לא קשה למצוא את הגורמים לכך: אחוזים גבוהים של נהיגה בגילופין, מגפת נהיגה בהיסח דעת (בעיקר טלפונים), בחירת רכבים ושיפורם ללא התחשבות בבטיחות, ואחוזים נמוכים מאוד של שימוש בחגורות בטיחות.

עריכה אחרונה על ידי חן ג.
הייתי בטוח שהילוך M נועד בשביל עליות [Mountain]


×
×
  • תוכן חדש...