Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3433 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום חברים!

ברשותי רכב מסחרי עם 3 מקומות מקדימה. נהג +2 נוסעים.

ברכב יש 2 כריות אוויר מקדימה. אחת לנהג ואחת לנוסע שלצידו. שאלתי היא האם מותר לשים תינוק בכסא בטיחות כמובן כשפניו כלפי החלון ללא ביטול הכרית אוויר? התינוק יושב בין הנהג ובין הנוסע.

תודה!

פורסם

החוק אסור על הושבת תינוק מול כרית אויר פעילה.

לפי תיאורך, אין כרית אויר מול המושב האמצעי, אלא אם הכרית הימנית היא כרית אחת גדולה שמיועדת לשני הנוסעים (אין לי מושג אם קיים כזה דבר, יש לבדוק בספר הרכב).

פורסם

החוק לא מעניין.

כרית אויר שתפתח על התינוק עלולה להרוג אותו, או לפגוע בו פגיעה קשה. אל תנסה.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

העניין הוא שליד הכסא תינוק יושב אדם שבמקרה של תאונה חס וחלילה אין לו כרית אוויר שתגן עליו. דבר נוסף מול הכיסא תינוק אין שום סימון של airbag וכדו'..20170115_151200-1.jpg

פורסם (נערך)

את ספר הרכב פתחת?

 

 

מה כתוב על מדבקות האזהרה?

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

אם גיל התינוק פחות משנה - החוק מחייב כי הוא ישב עם פנים כנגד כיוון הנסיעה.

בנוסף, לילד המשתמש במושב בטיחות או מושב מגביה, אסור לשבת מול כרית אויר פעילה (יכולה להיפתח עליו במקרה של תאונה...).

פורסם (נערך)

גיא - הבחור רוצה לדעת אם כרית האויר היא רק מול הנוסע או גם מול המושב האמצעי, בו הוא רוצה להושיב את התינוק.

את המידע הזה ימצא, אולי, בספר הרכב או במחלקה הטכנית של היבואן\יצרן.

אישית לא הייתי לוקח את הסיכון, ולו בגלל אפשרות פתיחה לא תקינה של הכרית, או פגיעה של מושב הבטיחות בנהג\נוסע שמימינו.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

יותר קריטי לדעתי זה שהילד יושב עם כיוון הנסיעה.

טפל בזה לפני שאתה מברר לגבי כרית האוויר.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

פורסם

הושבת תינוק (כלומר, עד אזור גיל 3) עם הפנים קדימה אינה בטיחותית בכל מקרה בגלל החולשה היחסית של הצוואר בתינוקות.

 

מלבד זאת, הרכב שלך (אם הוויטו שבתמונה שלך הוא הרכב המדובר) כולל כרית נוסע כפולה (ראה תמונות למטה, תתעלם מכריות הצד שלא מוצעות בישראל) שמגינה גם על היושב במושב המרכזי, כלומר במקרה תאונה היא עשויה לגרום לתינוקך פציעה קשה ואף יותר מכך.

 

בעניין השולי יותר, לא - לפי לשון החוק אסור לך להושיב כך את התינוק. אבל זה כאמור שולי בעניין הזה, בהנחה שמה שחשוב לך הוא בטיחות התינוק ולא הארנק.

 

SSPVANIP2309_NAFTA.jpgSSPVANIP2310_NAFTA.jpg

פורסם

פות"ש - תגיד יפה תודה לרועי. חסך לך את הקריאה בספר הרכב.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

חשבו על הכל מרצדס, מניח שבI800 שלי אין הגנה לנוסע האמצעי.

שברולט אופטרה 07 > קיה פורטה 10 > קיה פורטה 11 > ניסאן סנטרה 17 > קיה ריו 18 > סיאט איביזה 12 > סיאט ארונה 21

פורסם

בהחלט, כרית אוויר מיועדת להגן על מבוגרים ואינה מתוכננת להגנה על ילדים קטנים. עד גיל 13 לערך מומלץ להושיב ילדים מאחור, ולהרחיקם מכרית אוויר - ראשית כי המושב האחורי בטוח יותר במקרה של תאונה חזיתית, ושנית משום שמבנה הגוף של ילדים צעירים פחות מתאים למפגש עם כרית אוויר: ראשם כבד ביחס לצוואר ולפלג הגוף העליון, ויש להם פחות יכולת להישאר ניצבים (יחסית) במקרה תאונה - מה שמביא לעוצמת פגיעה חזקה יותר של הראש בכרית.

 

לגבי i800 - לא מכיר לעומק את הדגם הזה בגרסת שלושה מושבים. סביר עם זאת שאם מדובר בגרסת שלושה מושבים מקורית יש כרית אוויר כפולה. רוב (אם לא כל) המסחריות המודרניות בסגמנט הזה ומעליו עם שלושה מושבים קדמיים, מצוידות בכרית המגינה גם על הנוסע המרכזי - למשל רנו טראפיק ומאסטר, סיטרואן ספייסטורר (מחליף הג'אמפי), פורד טרנזיט וכד'.

 

בכלי רכב המשווקים בארה"ב זו דרישה מפורשת של התקנות. בכלי רכב המשווקים באירופה זו אמנם לא חובה מפורשת, אך ספק אם הרכב יעמוד ברמת הבטיחות המינימלית הנדרשת במבחן ריסוק אם יציע מושב קדמי בלי כרית.

×
×
  • תוכן חדש...