Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פולסווגן ג'טה צמפיון מוטורס אכזבה אחת גדולה [רכב ליסינג שבועיים במוסך]


Oranili
שימו לב! השרשור הזה בן 2756 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

זה לא מדויק, מכיוון שחלק ניכר מהיבואניות מגבילות נסועה ולא רק שנים. צ'מפיון מוטורס (במותג פולקסווגן) למשל, מתנה את קבלת שנת האחריות השלישית בכך שהרכב לא עבר 100 אלף ק"מ. כלומר אם תיסע מיליון ק"מ בשנתיים תהיה מכוסה באחריות בשנתיים הללו. מנגד, אם צברת 100,000.01 ק"מ בשנה ו-364 ימים לא תקבל שנת אחריות שלישית.

 

וצ'מפיון לא לבד - בין היתר יבואניות מאזדה, טויוטה ואחרות נוקטות במדיניות שנה שלישית בע"מ דומה.

 

 

לעניין מי אחראית במקרה דנן - בהתעלם מהטוענים שהבעלים אשם כי קנה אחרי שהיה לו תקלה ברכב מאותו קונצרן (יש חוק נגד זה? תקנה שמתירה ליבואנית לא לתקן למי שחוזר לניסיון שני?) - יש כאן שתי אחראיות אפשריות:

 

1. אם חברת הליסינג טיפלה ברכב ב-50 אלף הק"מ בהתאם להוראות היצרנית - האחריות המלאה היא של צ'מפיון מוטורס. אם אינה מסוגלת לתקן את הרכב עליה להחליפו.

2. אם חברת הליסינג לא טיפלה ברכב כראוי - האשמה עליה וייתכן שהאחריות אינה תקפה. בהתאם עליה לשאת בהוצאות תיקון או החלפת הרכב ופיצוי הלקוח.

 

בכל מקרה אני לא רואה שום סיבה שנסיעה של 50 אלף ק"מ בשנה במכונית חדשה תגרום לבלאי שונה מנסיעה של 50 אלף ק"מ בשלוש שנים, להיפך - לנסיעות בינעירוניות ארוכות ומיעוט התנעות וכיבוי המנוע יכולות להיות דווקא השפעות חיוביות על אורך החיים של הרכב, בהנחה שתוחזק כנדרש.

 

אני אכתוב שוב: בכל רכב פרטי שנמכר בישראל החובה היא לאחריות של שנתיים ראשונות ללא הגבלת ק״מ. הנ״ל תקף גם לרכבי ליסינג.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 45
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

מניסיון קודם עם רכב ליסינג של שלמה שכשל אחרי כשנתיים . הם טיפלו כנראה במוסך שלהם אבל בחוסר מקצועיות . הרכב נגרר למוסך היבואן. המוסך הציץ במנוע (מזדה) חשכו עיניו מאותו רגע היבואן סירב לממש אחריות. העריך את הנזק ב 20K ₪ אולי גם איתך עכשיו רבים עם היבואן על כיבוד אחריות ...

הרי צ'מפיון מאד אוהבים את הרכבים שלהם אם טופלו ברציפות במוסך היבואן...

עריכה אחרונה על ידי save
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אחריות וחברת ליסינג זה לא שחור לבן כמו לקוחות פרטיים. לפעמים חלק מההנחה המפליגה כוללת הסכמה שהאחריות לא ממש קיימת. לפעמים האחריות, גם אם קיימת באופן רשמי לא באה לידיד ביטוי כי חברת הליסינג מטפלת במוסכים אחרים. מה אומרים ללקוח? זה כבר סיפור אחר.

וכבר נתקלנו כאן בחריקות בתחום אצל חברת שלמה סיקסט יותר מפעם אחת.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

 

ככל הנראה יש רבדים בסיפור הזה שאנו לא יודעים עליהם פה...

 

סיפור כזה קורה כאשר יש כשל שהיבואן אינו מוכן לקבל עליו אחריות כיווןשללקוח במקרה הזה חברת הליסינג יש רשלנות תורמת, כלקוח של ניו קופל בעבר זה בהחלטאינו מפתיע אותי.

מקרה שאני מכיר באופן אישי הוא כשל במנוע של פלואנס דיזל, 130K ק"מעל השעון ומנוע מושבת לאחר פריצת שמן מסיבית מפילטר שמן.

החברה טיפל במוסך מקומי באחד הקיבוצים, לטענת המוסך תוך שימוש בשמניםמתאימים.

מנהל טכני של קרסו הגיע למוסך , הרים מכסה שסתומים ושאל את בעל המוסךאם הוא עדין עומד מאחורי ההצהרה שלו על טיפול על פי הוראת יצרן,,לאחר שזה ענה שאכןעומד פורק ראש מנוע והזועה אשר התגלתה שם...

הסיפור פשוט לטעמי, ישנה בעיה שכל צד מנסה להפיל על השני.

מבחינת פותח השירשור הנושא הוא מול חברת הליסינג בלבד, כלך טענה רקאליהם.

צמפיון במקרה הזה אינם צד כיוון שהוא אינו בעל הרכב.

אם תפנה באופן מנומס לצמפיון יכול להיות שהם יתנו לך תשובה מפורטת עלהסיבה להשבתת הרכב , אולי יעזור לך במיקוח מול חברת הליסינג רכב חלופי נוחיותר...

 

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני אכתוב שוב: בכל רכב פרטי שנמכר בישראל החובה היא לאחריות של שנתיים ראשונות ללא הגבלת ק״מ. הנ״ל תקף גם לרכבי ליסינג.

אני ארחיב:

 

אף יבואן לא רשאי להגביל ק"מ בשנתיים הראשונות. גם אם נסעת 500.000 ק"מ בשנתיים, יש אחריות.

 

אף יבואם גם לא חייב לתת אחריות יותר ארוכה משנתיים.

 

שנה שלישית ומעלה זה רשות, בשנה שלישית אפשר להגביל ק"מ כמה שרוצים.

 

לכן אם כתוב אחריות 100.000 או 3 שנים, הגבלת 100.000 חלה רק בשנה השלישית.

 

אם בשנתיים נסעת 100.000, אין אחריות לשנה שלישית. אם בשנתיים נסעת פחות, אז יש אחריות לשנה שלישית או עד שתגיע ל 100.000, מה שבא קודם.

 

 

בשנתיים ראשונות אין שום הגבלה, על פי חוק.

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה פשוט נהיה בון טון "להיכנס" בצ'מפיון. להגיד שלא במידה מסויימת של צדק, אני לא יכול, אבל יש מקרים שהעיקר זה לצווח ולקבל רייטינג. אז כותבים "צ'מפיון" בכותרת, מצטרפות לצווחות להקת המעודדות הרגילה, ויאללה בו נוציא את כל אמרות השפר בגנות היבואן.

 

אממה, אם קצת קוראים ובודקים את העובדות, אז הכותרת פה אכן מטעה בגדול.

 

 

אולי גם פותח השרשור חושב שזה מזיז למישהו בצ'מפיון, הפרסום הזה.

זה לא.

אם זה היה מזיז, הם היו יודעים למצוא אותו מהמחלקה המשפטית (ושלא תטעו, היו דברים מעולם), כי הם באמת לא עשו לו כל רע, ומה קורה בינם לבין הליסינג התפעולי, אף אחד לא יודע.

 

אז כשמגיע גינוי על התנהלות לא נאותה (כל סיפור ה-DSG, עד הרחבת האחריות, מקרים של תיקונים באחריות שהמוסך לא דאג לדווח שאפשר לקבל וחינם ועוד ועוד), אז מגנים. ושזה לא נכון, אז זה לא.

כל עניין לגופו.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה פשוט נהיה בון טון "להיכנס" בצ'מפיון. להגיד שלא במידה מסויימת של צדק, אני לא יכול, אבל יש מקרים שהעיקר זה לצווח ולקבל רייטינג. אז כותבים "צ'מפיון" בכותרת, מצטרפות לצווחות להקת המעודדות הרגילה, ויאללה בו נוציא את כל אמרות השפר בגנות היבואן.

 

אממה, אם קצת קוראים ובודקים את העובדות, אז הכותרת פה אכן מטעה בגדול.

 

 

אולי גם פותח השרשור חושב שזה מזיז למישהו בצ'מפיון, הפרסום הזה.

זה לא.

אם זה היה מזיז, הם היו יודעים למצוא אותו מהמחלקה המשפטית (ושלא תטעו, היו דברים מעולם), כי הם באמת לא עשו לו כל רע, ומה קורה בינם לבין הליסינג התפעולי, אף אחד לא יודע.

 

אז כשמגיע גינוי על התנהלות לא נאותה (כל סיפור ה-DSG, עד הרחבת האחריות, מקרים של תיקונים באחריות שהמוסך לא דאג לדווח שאפשר לקבל וחינם ועוד ועוד), אז מגנים. ושזה לא נכון, אז זה לא.

כל עניין לגופו.

 

אין לך מושג כמה אתה צודק בדבריך.

צמפיון בכלל לא צד בעניין. הפותש חייב לדרוש את הפתרון מחברת הליסינג.

חיים רק פעם אחת תנצל אותם.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ידידי, כמו שכבר אמרו לפני, אתה נובח על העץ הלא נכון כמו שאומר הפתגם האמריקני. תחשוב שאתה שוכר דירה ממישהו שקנה אותה חדשה מהקבלן. עכשיו אם יש בעיות בדירה אתה לא יכול לבוא אל הקבלן ולצעוק עליו כי אתה לא צד בעניין אלא רק בעל הדירה. אתה צריך לדרוש ממנו את הטיפול המלא בך ובנכס שקנית או שכרת ממנו. האם אתה יודע ששלמה בכלל ביקשו מצ'מפיון לטפל ברכב? אולי אומרים לך משהו אחד ובכלל הרכב מעלה אצלם אבק בחניון ובינתיים הם נותנים לך רכב חלופי כמתחייב מהם בעסקה וזה יוצא להם יותר זול מאשר לתקן את הרכב שלך? אי אפשר לדעת וצ'מפיון מצידם לא צד בעניין וחבל כי מניסיון היית מקבל מהם שירות הרבה יותר מהיר ויעיל מאשר בשלמה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה פשוט נהיה בון טון "להיכנס" בצ'מפיון. להגיד שלא במידה מסויימת של צדק, אני לא יכול, אבל יש מקרים שהעיקר זה לצווח ולקבל רייטינג. אז כותבים "צ'מפיון" בכותרת, מצטרפות לצווחות להקת המעודדות הרגילה, ויאללה בו נוציא את כל אמרות השפר בגנות היבואן.

 

אממה, אם קצת קוראים ובודקים את העובדות, אז הכותרת פה אכן מטעה בגדול.

 

 

אולי גם פותח השרשור חושב שזה מזיז למישהו בצ'מפיון, הפרסום הזה.

זה לא.

אם זה היה מזיז, הם היו יודעים למצוא אותו מהמחלקה המשפטית (ושלא תטעו, היו דברים מעולם), כי הם באמת לא עשו לו כל רע, ומה קורה בינם לבין הליסינג התפעולי, אף אחד לא יודע.

 

אז כשמגיע גינוי על התנהלות לא נאותה (כל סיפור ה-DSG, עד הרחבת האחריות, מקרים של תיקונים באחריות שהמוסך לא דאג לדווח שאפשר לקבל וחינם ועוד ועוד), אז מגנים. ושזה לא נכון, אז זה לא.

כל עניין לגופו.

 

אובייקטיבי ''מאד''

 

אני לא מבין את האנשים שבאים בטענות לפותח השירשור. באמת?! זו הרמת שירות אשר הרגילו אתכם בארץ המובטחת? הרכב של הבן אדם (בדרך כזו או אחרת) שיאפס סקאלה מצידי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אובייקטיבי ''מאד''

 

אני לא מבין את האנשים שבאים בטענות לפותח השירשור. באמת?! זו הרמת שירות אשר הרגילו אתכם בארץ המובטחת? הרכב של הבן אדם (בדרך כזו או אחרת) שיאפס סקאלה מצידי.

 

קראתי את מה שכתבת חמש פעמים ולא הצלחתי להבין מה אתה רוצה.

"Weyland Yutani Corp - "Building Better Worlds

Porsche GT4, Audi A3

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפותח השרשור יש חוזה עם חברת ליסינג שהיבואן איננו צד בו. ככל הנראה הרכב תקוע במוסך עקב מחלוקת בין חברת הליסינג ליבואן לגבי מהות התקלה.

בדיק בשביל מקרים כאלה אנשים לוקחים ליסינג. אם עברו שבועיים, המינימום שחברת הליסינג יכולה לעשות הוא לספק לפות"ש רכב חלופי ראוי - וזה כנראה, לא קורה.

 

בכל מקרה מבחינת פות"ש צ'מפיון לא בקסע - רק חברת הליסינג.

סקודה יטי 2.0 TDI 4x4 (נמכרה)

וולוו XC40 T3 Momentum

טויוטה יאריס קרוס הברידית

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אובייקטיבי ''מאד''

 

אני לא מבין את האנשים שבאים בטענות לפותח השירשור. באמת?! זו הרמת שירות אשר הרגילו אתכם בארץ המובטחת? הרכב של הבן אדם (בדרך כזו או אחרת) שיאפס סקאלה מצידי.

 

לא, פשוט כי לנו אין מושג מה בדיוק יש לרכב ומדוע הוא נמצא במוסך זמן ממושך, גם לא לפותח השרשור כפי שהבנת. מה שאנחנו כן יודעים הוא שלפות"ש יש חוזה מול חברת הליסינג והיא זו האחראית (הבלעדית) למצבו. אנחנו גם יודעים שבחלק מחברות הליסינג רמת הטיפול ברכב נמוכה מאוד וברכב עם נסועה שנתית קיצונית כמו של פותח השרשור, יכולה להיות לכך משמעות מכרעת.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה פשוט נהיה בון טון "להיכנס" בצ'מפיון. להגיד שלא במידה מסויימת של צדק, אני לא יכול, אבל יש מקרים שהעיקר זה לצווח ולקבל רייטינג. אז כותבים "צ'מפיון" בכותרת, מצטרפות לצווחות להקת המעודדות הרגילה, ויאללה בו נוציא את כל אמרות השפר בגנות היבואן.

 

אממה, אם קצת קוראים ובודקים את העובדות, אז הכותרת פה אכן מטעה בגדול.

 

 

אולי גם פותח השרשור חושב שזה מזיז למישהו בצ'מפיון, הפרסום הזה.

זה לא.

אם זה היה מזיז, הם היו יודעים למצוא אותו מהמחלקה המשפטית (ושלא תטעו, היו דברים מעולם), כי הם באמת לא עשו לו כל רע, ומה קורה בינם לבין הליסינג התפעולי, אף אחד לא יודע.

 

אז כשמגיע גינוי על התנהלות לא נאותה (כל סיפור ה-DSG, עד הרחבת האחריות, מקרים של תיקונים באחריות שהמוסך לא דאג לדווח שאפשר לקבל וחינם ועוד ועוד), אז מגנים. ושזה לא נכון, אז זה לא.

כל עניין לגופו.

 

צמפיון הרויחו לחלוטין בצדק את ה"גינוי של להקת המעודדות".

היחס שלהם ללקוחות הוא בתחתית של התחתית של תחום שהוא גם ככה נגוע ביחס סוג ז ללקוח ברובו.

דווקא מיבואן של רכבים שסובלים מתקלות סדרתיות כמו הרכבים של VAG נדרש שירות לקוחות מושקע יותר,במקרה הזה אין אפילו רצון לתת מענה/פתרון לבעיות הקיימות ברכבים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

צמפיון הרויחו לחלוטין בצדק את ה"גינוי של להקת המעודדות".

היחס שלהם ללקוחות הוא בתחתית של התחתית של תחום שהוא גם ככה נגוע ביחס סוג ז ללקוח ברובו.

דווקא מיבואן של רכבים שסובלים מתקלות סדרתיות כמו הרכבים של VAG נדרש שירות לקוחות מושקע יותר,במקרה הזה אין אפילו רצון לתת מענה/פתרון לבעיות הקיימות ברכבים.

 

אין קשר בין מה שכתבתה לבין הפוסט של הפותש.

צמפיון לא צד בעניין.

חיים רק פעם אחת תנצל אותם.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2756 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...