Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3450 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אז כמו שכתבתי, כרגע אני מתלבט בין NVR לבין SWITCH POE שיתחבר למחשב.

 

לדעתי אני אלך בסוף על המחשב כדי להיות תלוי בתוכנה של ה NVR.

פורסם

מה הבעיה בתוכנה של NVR / DVR

הן ב99% יותר אמינות. יותר קלות. פחות בעיות. מערכות עם פחות חלקים ובלאי.

 

ואיזה יתרונות יש לתוכנות אחרות?

תעביר את הקובץ למחשב ותעשה מה שאתה רוצה.

גלגלצ: דיווחי תנועה ביציאה ממצרים. עומס תנועה ענקי ממחלף סיני עד מחלף ים סוף, משה תיזמן 40 שנה. תודה לך משה.

מודעת מכירה ................ פרויקט איטום על הרכב שלי

פורסם

לא אמרתי שיש בעיה...אבל אני מעדיף לא "לכבול" את עצמי לתוכנה אחת, פשוט ברשת מסתובבות עשרות תוכנות חינמיות שאני פשוט בוחר מה שאני רוצה ובמקרה הכי גרוע אין לי בעיה לשלם על תוכנה שתענה על כל הדרישות שלי.

 

ברגע שקניתי NVR ומסיבה מסוימה התוכנה שעליו לא עונה על כל הדרישות שלי [עכשיו או בעתיד] אז די אכלתי אותה ואני אצטרך או להחליף NVR או לעבור למערכת עם מחשב או ללמוד לחיות עם זה.

 

אני חושב שיותר חכם להשקיע עכשיו כמה שקלים ולסגור את הפינה.

  • חודש מאוחר יותר...
פורסם (נערך)

אשמח לקבל המלצות לnvr שיתאים למצלמה שרכש פותח השרשור.

עדיפות לאותה חברה כמו של המצלמה אם יש.

אני רוצה לחבר שתי מצלמות DS-2CD2042WD-I

לnvr או dvr בלי מחשב ובלי רשת כרגע.

עריכה אחרונה על ידי tomy669
פורסם

טוב אז הגיע רגע האמת, הכל מותקן, 3 מצלמות לסוויץ POE שמחובר למחשב.

 

כרגע כל מה שנשאר לי הוא למצוא את התוכנה הנוחה ביותר לניהול המצלמות עדיפות לחינמית,מישהו יכול להמליץ?

פורסם
אשמח לקבל המלצות לnvr שיתאים למצלמה שרכש פותח השרשור.

עדיפות לאותה חברה כמו של המצלמה אם יש.

אני רוצה לחבר שתי מצלמות DS-2CD2042WD-I

לnvr או dvr בלי מחשב ובלי רשת כרגע.

אשמח אם למישהו יש נסיון עם הזמנה של nvr ויוכל לשפוך קצת אור על הנושא.

×
×
  • תוכן חדש...