Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3535 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לחברי הפורום

בקצרה, התיישנתי בלנטרה זקנה שנת 99 מחבר הפורום רונן.

מנוע 1600 רמת גימור gl שעבר 205000 קמ.

הרכב מיועד לנסיעות בינעירוניות, ומחליף את מקומה של הגטס שתשאר לנוח בחניה בבית רוב הזמן.

נקנה במחיר 1400 שקלים, עם טסט עד תחילת השנה.

כרגע יישור הקו יכלול רביעיית צמיגים חדשה לגטס, והעברת הצמגיים הקיימים ללנטרה.

תיקון תקלה בצופר בסליל שבהגה.

אסף ואני עבדנו היום על חריקה מרפידות לא מגורזות, החלפת נוזל בלם, ותיקון חופש בידית ההילוכים שנוצר בגלל בוקסה גמורה בשטאנגה, עדיין ישנו חופש קטן אבל ניחא.

חוץ מזה מתכנן לבצע בעצמי החלפת פילטר ושמן, וגם פילטר אוויר.

 

בהמשך יוחלפו זוג בולמים אחוריים.

המרווח ברכב תענוג, וגם הכח לא חסר.

אני בעיקר מבסוט מהמראה וההרגשה של רכב ישן, יש לי סלידה מרכבים חדשים.

כרגע נסעתי עליה פחות מ100 קילומטרים לכן אעדכן לגבי צריכת דלק והתנהגות בהמשך.

מצ"ב 2 תמונות. הקרובה יותר לאחר חידוש פנסים מסורתי.752e6fb3d6217d6efad0c35ab6e5cf4f.jpgb633495134d1a8ac78cca5a72686b523.jpg

 

Sent from my SM-J700F using Tapatalk

  • תגובות 130
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

מה ההגיון ברכישת רכב ישן יותר וגם פחות חסכוני לנסיעות בינעירוניות?

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם
מה ההגיון ברכישת רכב ישן יותר וגם פחות חסכוני לנסיעות בינעירוניות?

שילוב של שעמום, שריטה שלי, הנאה וכח ומרווח יותר שיש בלנטרה.

בנוסף לכך שאני לא מעוניין להגביר את הקילומטראז בגטס יותר מדי

 

Sent from my SM-J700F using Tapatalk

פורסם

מנוע 1600 רמת גימור gl שעבר 205000 קמ.

הרכב מיועד לנסיעות בינעירוניות, ומחליף את מקומה של הגטס שתשאר לנוח בחניה בבית רוב הזמן.

נקנה במחיר 1400 שקלים

 

אמיץ אתה.

 

אצלי פורד מונדאו 2007 כמעט התפגרה מזה תוך פחות משנה.

 

(קו חדרה - כפר סבא כל יום במהירות בין 100 ל130 על כביש 6, או 90-100 על כביש 4).

 

Sent from my ASUS_Z00A using Tapatalk

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם
אמיץ אתה.

 

אצלי פורד מונדאו 2007 כמעט התפגרה מזה תוך פחות משנה.

 

(קו חדרה - כפר סבא כל יום במהירות בין 100 ל130 על כביש 6, או 90-100 על כביש 4).

 

Sent from my ASUS_Z00A using Tapatalk

מונדאו פחות אמינה מלנטרה

אקסנט 96 לפני 3 שנים עשתה 500 קמ בשבוע אצלי, עם מעל 300 אלף במנוע, ועוד נמכרה לאחר מכן לבחור אחר.

ומדובר כאן על sohc 1500

בלנטרה המנוע יותר טוב עם תזמון שסתומים שונה מהאקסנט ומהגטס.

בעיקרון בבינעירוני אני לא חושב שצריכת הדלק תהיה משמעותית (הגטס כנראה תשייט על 80 בצריכה של 1:17 והלנטרה 1:13-14 בערך על 100 קמש)

 

Sent from my SM-J700F using Tapatalk

פורסם (נערך)

יונדאי לנטרה 99 עם 205 אלף על השעון 1:13? בהצלחה.

 

אני מגיע לזה עם קורולה 2013, וגם זה לא תמיד.

 

Sent from my ASUS_Z00A using Tapatalk

עריכה אחרונה על ידי vadim6385

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם
יונדאי לנטרה 99 עם 205 אלף על השעון 1:13? בהצלחה.

 

אני מגיע לזה עם קורולה 2013, וגם זה לא תמיד.

 

Sent from my ASUS_Z00A using Tapatalk

אוטומאטית

הלנטרה ידנית

מנסיון עם המנועים האלו זה הגיוני לגמרי

גטס 1400 אוטומאטית 1 ל12.5 משולב

אקסנט 1500 ידנית 1 ל15 משולב

גטס 1350 ידנית אותו דבר

 

Sent from my SM-J700F using Tapatalk

פורסם

תתחדש,לחבר היה אחת כזאת (לדעתי משנה יותר מתקדמת) עד לא מזמן אבל הלך לה הגיר או משהו הוא לא ידע להסביר לי הוא לא ממש מבין במכונאות והוא מכר אותה לפירוק ב700 שקל.

רכב מאוד מרווח ונוח אני אהבתי אותו באופן אישי

פורסם

1400 שקל?

שמע מעניין מאוד,כלום כסף ואחרי ישור קו יהיה מעניין לראות אמינות של הרכב.

אתה מתכוון למכור את הגטס?

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.


×
×
  • תוכן חדש...