Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פיג'ו 208 1.2 מדגם accses לזוג + אחד (בדרך)


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3555 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
דווקא במבחן ההשואתי האיביזה יצאה זריזה יותר,מעט חיסכונית יותר,גם מבחינת נוחות ידה של הפיגו לא על העליונה,יש שיבושים שהאיביזה טובה בהם ויש שבפיגו.

כך שזה לא רק איבזור,באופן מעניין ציינו שגם בפקקים ה dsg עדיף.

http://m.auto.co.il/index.html#/articles/33561

 

Sent from my A0001 using Tapatalk

 

מבחן דרכים שמראה בדיוק את ה״איכות״ הנוכחית במגזין אוטו.

ה-208 טובה מהאיביזה כמעט בכל פרמטר ובאלה שהיא נחותה (ביצועים בקו ישר, צריכת דלק) ההפרש הוא זניח.

  • תגובות 48
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

הרכב נבחן כאן על ידי, והשורה התחתונה האישית שלי היתה שהעדר האיבזור לא היה ממש מפריע לי. שני חברים פסלו את הרכב בדיוק בגלל העדר האיבזור. ספציפית, המחסור בחלונות חשמל מאחורה וכיוון המראות הידני. היום אני נוסע בקקטוס, חלונות מאחורה אין, ואת המראות כיוונתי בדיוק פעם אחת כשקיבלתי את הרכב מהסוכנות.

אתה תהנה משילוב של גיר ומנוע מצויינים, עם ביצועים שפעם היו על גבול הספורטיביים.

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

פורסם
הייתי אומר שוב : הגיר באיביזה לא ממש אמין אבל היא יותר מאובזרת. אם אתה נוסע בגוש דן ובפקקים עדיף להמנע ממנה וללכת לפיג'ו .

עד כה לא ידוע על בעיות כרוניות בגיר או במנוע.

וזה נכון שבילדים הבטיחות קודמת לנוחות או איבזור. יש פשרות...

עוד משהו :לא הייתי קונה חדשה במקומך. אמרת שאין לך את כל הסכום אז לא הייתי מתחייב גם לא בתשלומים. אין בעיה לקנות 208 בת שנה או שנתיים גם לקבל אבזור טוב יותר וגם תכנס לתקציב המשפחתי.

 

תודה. אנחנו לא נוסעים בפקקים של גוש דן אלא בפקקים של הקריות וחיפה ( לא הרבה יותר טובים).

מאחר ואין לי את כל הסכום אלא רק כ-12K - אין לו שום אופציה, לצערי, לקנות רכב מודרני בכלל, בטח שלא 208 בת שנה או שנתיים. ושוב, המטרה פה היא, ככל שזה אפשרי - לקבל שקט נפשי. מבחינתי אני ב-750 ש"ח תשלומים חודשיים קונה לי שקט נפשי לשלוש השנים הקרובות וזה בדיוק מה שאני מחפש. אני יותר מדי עני בישביל לקנות רכב ישן בלי אחריות

פורסם
מבחן דרכים שמראה בדיוק את ה״איכות״ הנוכחית במגזין אוטו.

ה-208 טובה מהאיביזה כמעט בכל פרמטר ובאלה שהיא נחותה (ביצועים בקו ישר, צריכת דלק) ההפרש הוא זניח.

לי לא יצא להשוות אותה ראש בראש מול האיביזה,אבל לגבי האיביזה אני יכול להגיד שלי היא הייתה נוחה מאוד עם מושבים טובים,חלונות מאחור זה לא קריטי וגם לא מראות חשמל,אבל כשאתה יושב בפיגו ומסתכל על ההגה הערום,ידיות שחורות חיצוניות כמו פעם,הבנתי גם שעכשיו המולטמדיה היא בתוספת תשלום, זה מבאס והיה פוסל את הרכב מבחינתי.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

מסכים עם יוליאן לגבי האבזור , לא מסכים לגבי הנוחות באיביזה, גם לפני מתיחת פנים וגם אחרי (וגם בקופרה כי הייתה ליד המתוחה באולם תצוגה) הבסיס מושב קשה מדיי ולא נוח. הדבר היחיד שהשתנה במושב במתיחת הפנים זו המשענת לגב שקצת יותר חובקת.

פורסם

נוחות זה דבר אישי,במסגרת המבחן שעשיתי עליה לפורום ביליתי איתה כמה מאות ק"מ והיה לי מאוד נוחה.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

נסעתי ונוסע מדיי פעם על האיביזה לפני מתיחת הפנים ולי היא לא נוחה.

אחרי שראיתי והרגשתי שזה אותו מושב גם במתוחה, המסקנה שלי נשארת זהה.

פורסם

לאיביזה מתוחת הפנים יש כיול מתלים חדש,לכן אולי תהיה לך יותר נוחה למרות שבישיבה עצמה לא הרגשת משהו שונה.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

אשקול את זה. היתרון הוא שאני לא מוגבל ליצרן אחד, החיסרון הוא שאחרי שלוש שנים אם אני רוצה לעוף מהעסקה אני מחזיר ונשאר עם 0 כשפה בעסקאות בלון כאלו אני נשאר לרוב עם המקדמה ששלמתי.

בנוסף, אם אחליט למכור את הרכב בשוק החופשי - נראה לי שליסינג יתקבל פחות בברכה מאשר רכב שאני 00 בעלים

פורסם
אבזור אפשר להוסיף תמיד. את התכונות הבסיסיות של הרכב מאוד קשה לשפר.

לא כול איבזור אפשר,שליטה מההגה למשל,בקרת שיוט,ידניות בצבע הרכב,חלונות חשמל,מראות חשמל,חיישני גשם,תאורה,מראה מתכהה באופן אוטומטי,הגה וידית מעור כול אלה אתה מקבל בסיאט.

 

מעבר לזה,התכונות הבסיסיות של הסיאט טובות,מנוע חזק,גיר חלק ונעים,איכות חומרים טובה,לא ממש נופלת בשום דבר.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

wow כל מה שרשמת קרה לי בדיוק בשנה שעברה:

מהפג'ו ירדתי בגלל המחיר הוא היה אז באזור ה 96 ולא מצאתי ב"אפס קילומטר", משם המשכתי לסוכנות סיאט ואחרי נסיעת מבחן שכבר בתחילת הנסיעה הבנתי שזו הולכת להיות הבחירה שלי.

גם אני התלבטתי בזמנו אם לעלות אותה על הכביש בנובמבר 15 או להמתין לינואר 16, שבדקתי במחירון היה הבדל של כ 500 ש"ח עבור כל חודש ובין דצמבר לינואר היה כ 3,000 ש"ח..., לבסוף רציתי כאן ועכשיו!

עוד כחודשיים האוטו יחגוג שנה, ועבר עד עכשיו מעל 10,000 ק', מה שמפריע לי עד היום ורק מבחינה פסיכולוגית... זה רק מה שאני קרוא פה על הגיר, מלבד זה הרכב פ ג ז!!!

פורסם

ראובן תודה רבה ואני שמח שאתה מרוצה, אבל אני חושב שבכל זאת יש כמה דברים שונים - ואסביר.

חלק מהדברים שחשובים לי ברכב, והפיג'ו עומדת בדרישות הללו - הם דברים שלמרבה המזל עד היום, ובתקווה גם בעתיד - לא אצטרך לבחון על בשרי. הכוונה היא לרמת הבטיחות ולאמינות.

זה שהפיג'ו בטיחותית יותר אפשר לבחון רק במקרה מצער של תאונה רצינית.

זה שהפיג'ו אמורה להיות אמינה יותר אפשר לבחון רק אם תהיה תקלה בגיר או במנוע. יכול להיות שהאיביזה תשרת אותך נאמנה שנים בלי כל תקנה אבל גם יכול להיות שלא.

 

אישית, בגלל שאני בכל מקרה מחזיק רכב 3 שנים (לאורך תקופת התשלומים החודשיים) - אני חייב אחריות ל-3 שנים גם כן.

פורסם

האבזור הציק לי קצת אני חייב לומר,

 

פשוט מידיי בכל מקום - מסכים שלהרבה לא היה מפריע אבל לי זה קצת הציק אני הספקתי לשכוח איך זה לכוון מראות בלי מראות חשמל(במיוחד ש2 אנשים ינהגו ברכב) ומבחינתי בקרת שיוט היום זה דיל ברייקר(ברגע שמתרגלים לזה קשה להפסיק).

 

בכל מקרה - אם אתם נסעתם הרגשתם הרכב הרגיש לכם טוב והאבזור הנ"ל לא חובה לכם(וזה רק אתם יכולים להגיד כי זה דבר סובקרטיבי ואינדווידואלי) - אני חושב שמדובר ברכב לא רע.

Honda Civic Si Sedan 1.5 6MT 2019

פורסם

לדעתי הדגם הערום של ה 208 יבאס אותך כל פעם שתיכנס לאוטו.

לגבי אמינות ה 208 עם כל הכבוד לזה שהדגם משווק כבר 5 שנים הוא שווק עם מהנוע והגיר הותיקים של הקונצרן. מנוע הטורבו חדש בהיצע שלהם (1.2 ליטר 3 צילינדרים) בדיוק כמו המנוע של האיביזה (1.0 3 צילינדרים). סביר להניח שלא יהיו מחלות אבל להגיד שגלל שהדגם משווק 5 שנים בקונפיכגורציה אחרת הוא יהיה אמין בקונפיגורציה הנוכחית זו שטות גמורה.

 

בכל מקרה לפני החלפת הרכב אני מציע לקפוץ עם היונדאי לשילב או חנות דומה ולבדוק אם יש מקום לכיסא הבטיחות ולעגלה. יכול להיות שהוא יספיק וחבל סתם להיכנס להוצאה.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.


×
×
  • תוכן חדש...