Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פיג'ו 208 1.2 מדגם accses לזוג + אחד (בדרך)


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3556 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כמי שמכיר היטב 208 אקסס וגם מכוניות אחרות עם איבזור מכאן ועד צפון שוייצריה, אצלי לפחות האיבזור, נכון יותר העדרו, באקסס דווקא לא מפריע, אחרי שמתרגלים לעודף איבזור הוא נעשה חסר משמעות במיוחד כשבעצם בקושי מנצלים אותו. מה שקצת מטריד הוא העדר כיוון חשמלי למראה הימנית ( רלבנטי רק לריבוי נהגים ) והעדר כיסוי עור להגה, שאחרי שמתרגלים לו במכונית אחרת, הפלסטיק המחוספס מעצבן למגע.

  • תגובות 48
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

רועי תודה.

כפי שכבר אמרתי - מבחינתי מבאס שאין את האבזור, אבל זה ממש לא דיל-ברייקר, ובטח לא העדר בקרת שיוט שספק אם אשתמש בה פעם אחת בכל השלוש השנים בהם הרכב צפוי להיות אצלי. אנחנו כל היום בפקקים של הקריות וחיפה ואין אפשרות, גם אם הינו רוצים, להפעיל אותה.

מבחינת האמינות של הגיר והמנוע - נאמר פה שלא ניתן לדעת מה יהיה כי המנוע והגיר הנוכחיים נמכרים זמן קצר. אני חושב שיש להם לפחות שנה/שנה וחצי שבהם נמכרו הגיר והמנוע האלו ובכל מקרה, אני חושב שחוץ מהמנוע והגיר שאר המכלולים לא השתנו.

אני גם מאמין שהגיר הפלנטרי של אייסין יהיה יותר אמין מה-DSG

פורסם

השילוב של גיר אסיין מנוע 1.2 טורבו של הפיג'ו 208,



התחיל בפיג'ו 308 (הספק גדול יותר) כבר לפני 3 שנים.

 

לא ידוע על בעיות מבחינת האמינות של הגיר והמנוע.

פורסם

תודה אייל.

 

בכל מקרה - עכשיו סיימתי נסיעת מבחן קצרה על הפיג'ו. נוחות הנסיעה מעולה לטעמי וכך גם המהירות ותגובות המנוע. נכון - היה חבל לראות הגה ערום, אבל את זה כבר החלטתי מראש שאני מוכן להקריב לטובת דברים אחרים.

 

אעדכן בהחלטה ובמחיר (למתעניינים)

פורסם

אז איזה צבע בחרת?[emoji12]

 

Sent from my A0001 using Tapatalk

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם (נערך)

טרם הזמנתי. אני כרגע במצב בו נאמר לי שאם אני נותן את היונדאי שלי בטרייד-אין אני לא מקבל את ההנחה מ-89K ל-79K וזה, כמובן, מאוד בעיתי מבחינתי.

 

נ.ב.

אגב, לעניין האיביזה - פתאום עלה לי שזכור לי שבזמנו דיברו על שנת אחריות שלישית כאופציה, אני מדמיין או שהיה או עדיין קיים?

עריכה אחרונה על ידי 999256
פורסם

יש שנה שלישית אחריות של "רצון טוב" כמו שקוראים לזה בצ'מפיון.

במקרה של תקלה בד"כ מציעים לשלם את עלות העבודה (המנופחת) והם ישאו בעלויות החלקים.

פורסם

הבנתי - תודה.

בנוסף, לדעתכם קיימת אפשרות (שמעתם על דבר כזה? ריאלי בכלל?) לנסות להוציא מהם את הרכב במחיר המבצע של 79 וגם ביצוע טרייד-אין?

פורסם

הבנתי, אני פשוט מתלבט אם זה ריאלי בכלל.

ראיתי שביימי מכירות אחרונים הרכב נמכר בכ-82.900 אבל עם מערכת מולטימדיה, מצלמת רוורס וכו' בשווי של כ-2000 שקל.

אגב, מישהו יודע האם היה השנה מבצע של "חבר" בלובינסקי ואם כן מה המבצע היה לגבי הפיג'ו ואיך הם מתייחסים, אם בכלל למבצע של "חבר" יחד עם טרייד-אין?

פורסם

הכל תלוי בכושר המיקוח שלך. אין סיבה שתידרש "לשלם" 10,000 שקל עבור טרייד אין, מצד שני ברור שגם לא תוכל לקבל הנחה מלאה + מחירון על הרכב שלך (החוכמה זה להפסיד כמה שפחות על המשומש ולהרוויח כמה שיותר על החדש).

פורסם

בד"כ במבצעים למועדוני צרכנות מציעים טרייד אין במחיר "מעליב" כי ההנחה מראש מכובדת.

חשבת על לנסות למכור את היונדאי שלך לבד, לקחת הלוואת גישור כדי לסגור את החוב על היונדאי, לכסות ע"י מכירת הרכב ואז לקחת הלוואה חדשה על הרכב החדש שתבחר?

התמרון בין טרייד אין ועיסקאות מימון אצל יבואנים שונים הוא קצת מתיש.

פורסם

אני לא מבקש מחירון מלא.

אבל אני כן רוצה את הפיג'ו ב-79,900 ועם הטרייד אין שהציעו לי בלי כל קשר למחיר הרכב - מחירון פחות חמישה אחוז.


×
×
  • תוכן חדש...