Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אז, KICKASS TORRENTS נסגר, יש תחליף מומלץ?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3323 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אין בעיה, סתם חבל לי שהכסף לא מגיע ליעד שהוא אמור להגיע אליו. זה כנראה מה שאעשה.

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Scout Bobber 1100 | Monster 1200

  • תגובות 77
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
כל התכנים זמינים בלי שום בעיה. נכון KICKASS היה נוח - אבל לא חסרים אתרים אחרים

די חביבים/נוחים להורדות. (כמה דפים אחורה ציינתי כמה)

 

שיטה לחיפוש אתרים,תכניס שם של סרט/סדרה כולל גרסת הכתוביות שלו

תקבל שלל אתרים להורדות - חלקם ידידותיים,חלקם פחות.

 

מה הבעיה עם KICKASS? עדיין חי ובועט.

בתאריך 17.8.2022 בשעה 11:01, ישה כתב:

היום מדיין 4 פעמים בערב בפנסיה פעם ב שבוע ונזקק לזוקף נופלים הופ עוד 400 ש"ח להוצאה

לפני 5 שעות, falou כתב:

צריך לזכור שאנשים עם קטן גם משתמשים בו פחות זמן ולא אובססיביים על להחזיק אותו ביד... 

TL;DR- Turing, Lagrange, Dijkstra, Riemann

פורסם
כנראה ששום דבר לא "עוצר" את האתר הפופולרי Kickass. ללא ספק אתר מאוד נוח להורדות.

http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4832770,00.html

 

אבל גם בלעדיו? לא יהיו חסרים מקורות אחרים. זה משהו שלא ניתן לעצור לחלוטין.

 

 

מה הבעיה עם KICKASS? עדיין חי ובועט.

 

אני יודע. האתר לא "ידידותי" כמו בעבר לדעתי

מעבר לזה התרגלתי כבר לאתרים אחרים.

פורסם

הוא לא באמת עובד. הוא פשוט שמר על מה שהיה בו פעם, אבל לא התעדכנו שם דברים חודשים.

בכל מקרה, למרות שאני לא הקפצתי, אבל היות ואני זה שפתח את השרשור אעדכן שמאז שגיליתי את EXTRATORRENT ואת RARBG טרם נתקלתי בטורנט שלא הצלחתי למצוא ושירד סבבה לגמרי.

אז תודה לממליצים.

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם

קיקאס נמצא כרגע במוד של עותק גיבוי שהיה, רשום גם.

 

יש טראק איכותי טוב מאוד רוסי, נקרא RUTRACKER, אחלה של דבר.

ומבחינת תוכנות ומשחקים, יש שם גם אנגלית וגם רוסית, בזמן ההתקנה בוחרים.

סדרות וכל השאר, סביר להניח שפחות.

פורסם

מי שכתב שהוא קיבל באן מTL? איך הצלחתם לעשות את זה בדיוק?

אתה פשוט מוריד טורנט חם (וקטן יחסית, כלומר לא חבילת פורנו של 60 גיגה. תתאפקו) , אתה משאיר אותו בשיתוף לנצח נצחים, אח"כ הרטיו שלך עולה פלאים, ואז אתה פחות או יותר in the clear.

 

בנוגע לאתרים ללא הרשמה אני משתמש רק ב pirate bay.. כל השאר נטשתי מזמן. לא רואה את הטעם בהם.

 

מי שרוצה הזמנה לפיוזר מוזמן לשלוח לי ה.פ, יש הזמנות כיד המלך. מי שרוצה IPT או TL מוזמן בעקרון גם, אבל יש לי רק 3 הזמנות באחד ו 2 בשני.

V5

פורסם
לזייף רשיו זה כזה נמוך מצדכם.

 

.

אל תדאג, אף בעל חיים או בן אדם לא נפגע בתהליך.

 

לא תמיד אפשר עם ה 2 מגהביט לחיות בבית שבו אתה רוצה גם וואטסאפ, לשלוח תמונות, 5-6 מכשירים ומחשבים בו זמנית ועוד להעלות כאילו אין מחר, פשוט לא.

אז נכון, רוכשים מנוי VIP בתשלום (יותר טוב מזה?) או רוכשים SEEDBOX וכו', אבל בשלב כלשהו, מגיע הרגע שבו השקעת קצת באתר והכל אבל התשתית שלך במדינה לא זזה, עוברים לפעולות אחרות.

 

אתה לא תפגע מזה, אני לא אפגע מזה והחבר שיושב לידי פה, לא ייפגע מזה גם כן, חלאס עם הקטנוניות.

 

אגב, היחידי שייפגע מזה יהיה אני, שצריך להשאיר מחשב מכובד דולק עם צריכה בשעת מנוחה של ~100 וואט לכל הפחות למשך ימים רבים, נו באמת.

 

אם היה לי 100 מגהביט סימטרי או 50 מגהביט הייתי מעלה ברבע מהזמן, את התוכן חזרה וכולם שמחים.

 

ביום שיהיו כאן חבילות של 10מגהביט אפלוד ו 20מגהביט ואפילו סימטרי נורמטיבי, לא תהיה לי בעיה בסופ"ש אחד להעלות כמה מאות ג'יגהבייטים לעולם חזרה.

כרגע גם ככה שונאים אותנו, מה הלחץ? :lol: אל דאגה, הכל יהיה בסדר, תקח בקלות.

פורסם

seedbox אחת ההשקעות הכי משתלמות.

 

במחיר מנת פלאפל לחודש (ויש זולים יותר),אפשר לבנות אחלה buffer גם בטראקרים חזקים וגם בפחות.

GTI

I'm not insane,My mother had me tested

סאאמק כולכם.

:lol:

פורסם
.

אל תדאג, אף בעל חיים או בן אדם לא נפגע בתהליך.

 

לא תמיד אפשר עם ה 2 מגהביט לחיות בבית שבו אתה רוצה גם וואטסאפ, לשלוח תמונות, 5-6 מכשירים ומחשבים בו זמנית ועוד להעלות כאילו אין מחר, פשוט לא.

אז נכון, רוכשים מנוי VIP בתשלום (יותר טוב מזה?) או רוכשים SEEDBOX וכו', אבל בשלב כלשהו, מגיע הרגע שבו השקעת קצת באתר והכל אבל התשתית שלך במדינה לא זזה, עוברים לפעולות אחרות.

 

אתה לא תפגע מזה, אני לא אפגע מזה והחבר שיושב לידי פה, לא ייפגע מזה גם כן, חלאס עם הקטנוניות.

 

אגב, היחידי שייפגע מזה יהיה אני, שצריך להשאיר מחשב מכובד דולק עם צריכה בשעת מנוחה של ~100 וואט לכל הפחות למשך ימים רבים, נו באמת.

 

אם היה לי 100 מגהביט סימטרי או 50 מגהביט הייתי מעלה ברבע מהזמן, את התוכן חזרה וכולם שמחים.

 

ביום שיהיו כאן חבילות של 10מגהביט אפלוד ו 20מגהביט ואפילו סימטרי נורמטיבי, לא תהיה לי בעיה בסופ"ש אחד להעלות כמה מאות ג'יגהבייטים לעולם חזרה.

כרגע גם ככה שונאים אותנו, מה הלחץ? :lol: אל דאגה, הכל יהיה בסדר, תקח בקלות.

 

כנ"ל תוכל להגיב גם השרשור "חונים על הפסים". אבל לא נפגענו (הקהילה נפגעה כאחת, אז כן, אבל מה זה משנה) אבל הוספתם קצת התנהגות Assholeית לעולם.

  

לפני 16 שעות, HybridBoy כתב:

1. לא אישרתי לך לצטט אותי לחתימה.

 

פורסם
הוא לא באמת עובד. הוא פשוט שמר על מה שהיה בו פעם, אבל לא התעדכנו שם דברים חודשים.

בכל מקרה, למרות שאני לא הקפצתי, אבל היות ואני זה שפתח את השרשור אעדכן שמאז שגיליתי את EXTRATORRENT ואת RARBG טרם נתקלתי בטורנט שלא הצלחתי למצוא ושירד סבבה לגמרי.

אז תודה לממליצים.

 

עובד לחלוטין

יש גם לינקים לסרטים חדשים כבר הספקתי להוריד rogue one ועוד כמה

 

אבל אני גם מוריד דרך 1337.

Opel Adam S 2017

פורסם (נערך)
כנ"ל תוכל להגיב גם השרשור "חונים על הפסים". אבל לא נפגענו (הקהילה נפגעה כאחת, אז כן, אבל מה זה משנה) אבל הוספתם קצת התנהגות Assholeית לעולם.

 

תפסיק עם הדמגוגיה. מי בדיוק נפגע ואיך אתה נפגע? המלצות להגיב על שרשורים תוכל לספר לחברים שלך.

חניה על פסים והפרעה למהלך התקין של החיים של אחרים או זיוף RATIO (ממש השוואה מצאת,גאון) לאדם שאין לו היכולת להעלות נתונים בגלל מצב האינטנרט או כאשר ורשמתי בבירור, אותו אדם השקיע ב SEEDBOX או במנוי כזה או אחר, רוצה לזייף קצת, מי בדיוק נפגע?

במקום לזרוק סיסמאות ריקות לאוויר על קהילות וירטואליות כלשהן שנפגעות, בוא תדבר בעובדות.

 

לרוב, לכל אתר מכובד או נורמלי, יש להם שרת DEDICATED או שרת SEEDBOX משלהם להרבה מהתוכנן הפופולארי ולכן מקבלים מהירויות גבוהות גם בזמן ההשקה.

בנוסף, אנשים שבאמת יש להם רוחב פס של 100מגהביט בחו"ל, לשם שינוי מזיזים משהו.

 

כאן, עם רוחב פס של 1מגהביט או 2מגהביט, זה פשוט בדיחה לצערי.

 

אגב, אל תעלב אבל בחייך, אל תזרוק סיסמאות ריקות מתוכן שמישהו כביכול נפגע מזה, כי למעשה אף אחד לא נפגע.

 

נפגעת? גש לחנות או ל ORIGIN או ל STEAM ורכוש מקורי, אתה עוד מטיף מוסר בתור אחד שמשתף וגונב זכויות יוצרים ותוכן פיראטי ופוגע בפרנסה של אחרים בעולם? בחיי.

 

האחרון שצריך להטיף למשתמש עם וותק של קרוב לעשור באתרים אלו ועם מנוי VIP קבוע ונסיון גם ב SEEDBOX וכו', זה לי. וכן גם אני זייפתי RTAIO כי קצת כבד לשלם, מה לעשות? בדיוק כמוך, שגונב תוכן מאחרים (נשיקה בלחי).

עריכה אחרונה על ידי Automatic1
פורסם

אתה פוגע ב:

מי שהזמין אותך לאתר, יחסם כי הזמין זייפן.

כל הקהילה הישראלית כי בסוף יחסמו IP ישראליים וזה כבר קרה, כי אנחנו עם של זייפנים.

כשמישהו כאן מבקש הזמנה לTL אני תמיד מציע כי אני יודע שמדובר בקהילה איכותית שמבינה עניין ולא ילדים בני 13 מFXP שיורידו רשיומאסטר ויחגגו. יש לי חשבון בTL בערך מ2005 ולא הייתי רוצה לאבד חשבון כי הזמנתי זייפן.

  

לפני 16 שעות, HybridBoy כתב:

1. לא אישרתי לך לצטט אותי לחתימה.

 

פורסם

בזה אתה צודק.

 

אוף טופיק:

מישהו כאן מריץ שרת הורדות/ אחסון ביתי לצורך העניין?

עבדתי כך בעבר ואני שוקל לעשות זאת שוב.

דעתכם בנושא?

 

 

 

Sent from my SM-G920F using Tapatalk

M-TECH E46


×
×
  • תוכן חדש...