Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

קרסו ראש קשה ולא מוכנים לשחרר סניק בלי מובילאיי - הוצאת קיטור


Fazer
שימו לב! השרשור הזה בן 2869 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 155
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

לא נראה לי שיהיו עוד הרבה משלוחים של הדגם הקיים, ואני כמעט משוכנע שלא יהיו שום שינויים.

 

הדגם החדש כבר הוצג לפני מס' חודשים בתערכות ג'נבה, וידיע לארץ (כנראה) בתחילת 2017.

 

הנה טעימה:

 

https://www.youtube.com/watch?v=nFyuKnN3g-g

סקודה יטי 2.0 TDI 4x4 (נמכרה)

וולוו XC40 T3 Momentum

טויוטה יאריס קרוס הברידית

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • שבועיים מאוחר יותר ...

עדכון:

התקשרה אלי עכשיו מישהי מקרסו - מסתבר שהתלונה שלי לרנו העולמית התגלגלה בחזרה לקרסו והם התקשרו לברר אותה - אמרה שתבדוק ותחזור אלי, אם כי אני בספק אם יסכימו לחרוג מהקו הקשה שלהם עד עתה, מקווה שעוד יפתיעו.

 

לסיכום:

יפה שהם מפגינים שירותיות ומקדישים זמן לדבר עם "נודניק" כמוני, חבל רק שהם לא מוכנים ללכת צעד קדימה גם בפועל ולחרוג מה"ראש הקשה" שלהם. בתור עסק כנראה שיש להם מספיק לקוחות גם אם הנודניקים לא יקנו רנו, אבל מצד שני רנו לא ממש מבריקים במבחן מספר המסירות השנתיות, ויש מספיק מקרים שדווקא שיתוף פעולה עם "אנשים מוזרים" תרם לחברות לקוחות שהפכו להיות שגרירים טובים של המותג.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עדכון:

התקשרה אלי עכשיו מישהי מקרסו - מסתבר שהתלונה שלי לרנו העולמית התגלגלה בחזרה לקרסו והם התקשרו לברר אותה - אמרה שתבדוק ותחזור אלי, אם כי אני בספק אם יסכימו לחרוג מהקו הקשה שלהם עד עתה, מקווה שעוד יפתיעו.

 

לסיכום:

יפה שהם מפגינים שירותיות ומקדישים זמן לדבר עם "נודניק" כמוני, חבל רק שהם לא מוכנים ללכת צעד קדימה גם בפועל ולחרוג מה"ראש הקשה" שלהם. בתור עסק כנראה שיש להם מספיק לקוחות גם אם הנודניקים לא יקנו רנו, אבל מצד שני רנו לא ממש מבריקים במבחן מספר המסירות השנתיות, ויש מספיק מקרים שדווקא שיתוף פעולה עם "אנשים מוזרים" תרם לחברות לקוחות שהפכו להיות שגרירים טובים של המותג.

 

בתור מעריץ משוגע של רכבי רנו, אני יכול להגיד לך, מנסיוני האישי, חב' קרסו הרסה את המותג בארץ.

מרכב אמין, נוח, בטיחותי, היא הרסה והביאה אותו לקרשים אך ורק בגלל רמת השירות הירודה שלהם, שלרוב גם לא קיימת כלל.

(כנ"ל רכבי ניסאן)

פרנקופיל מושבע!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ביום שישי צלצל אלי חבר ובישר לי שקיבל את רכבו החדש - ניסאן מיקרה אוטומטית מנוע 1.2 שמספק 80 כ"ס בצבע לבן, וכמו חבר טוב נכנסתי לרכבי ונסעתי לביתו ע"מ לראות את הרכב ולאחל לו מזל טוב.

 

אמ-מה? כשנכנסתי לרכב הזדעזעתי לגלות את מערכת ה"מובילאיי" - קודם כל הצג שלה מותקן משמאל ליד הקורה וכבר מכער את כל הרכב, מתחת לצג מותקן ה"מוח" כפי שבעל הרכב אמר לי שזו עוד קופסה שחורה ומכוערת, ולמעלה ליד המראה מותקנת קופסה שלישית מכוערת (כנראה המצלמה) ומכל קופסה כזו משתלשל חוט שחור. נראה שהחוטים נכנסים לתוך הקורה השמאלית ולגג הרכב בדרך לאלוהים יודע, מה שאומר שיכול להיות שפירקו את חיפוי הקורות והגג ולכו תדעו מה עוד.

 

פייר? פשוט הזדעזעתי ממה שראיתי, מבלי להיכנס לשאלה איך היא עובדת והאם היא עוזרת - קיבלתי סחרחורת כשראיתי את תערוכת הקופסאות השחורות על השמשה הקדמית.

 

בעל הרכב טען שנסע 50 ק"מ מהסוכנות הביתה ועוד קצת בעיר והמערכת צפצפה לו כמה פעמים, ואני מנגד סתמתי את הפה ולא אמרתי כלום כדי לא לבאס אותו - פשוט איחלתי לו מזל טוב ותתחדש וזהו.

 

אוי ואבוי, פשוט אוי ואבוי - ולמען הסר ספק לא האשמתי אותם שההתקנה לא מקצועית או לא ראויה כי פשוט ככה מתקינים את זה ואין מה לעשות, אבל אין שום מצב שהמפלצת הזו תותקן במכוניות שלי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עדכון:

התקשרה אלי עכשיו מישהי מקרסו - מסתבר שהתלונה שלי לרנו העולמית התגלגלה בחזרה לקרסו והם התקשרו לברר אותה - אמרה שתבדוק ותחזור אלי, אם כי אני בספק אם יסכימו לחרוג מהקו הקשה שלהם עד עתה, מקווה שעוד יפתיעו.

 

לסיכום:

יפה שהם מפגינים שירותיות ומקדישים זמן לדבר עם "נודניק" כמוני, חבל רק שהם לא מוכנים ללכת צעד קדימה גם בפועל ולחרוג מה"ראש הקשה" שלהם. בתור עסק כנראה שיש להם מספיק לקוחות גם אם הנודניקים לא יקנו רנו, אבל מצד שני רנו לא ממש מבריקים במבחן מספר המסירות השנתיות, ויש מספיק מקרים שדווקא שיתוף פעולה עם "אנשים מוזרים" תרם לחברות לקוחות שהפכו להיות שגרירים טובים של המותג.

הם בעשיריה הראשונה , מה אם זה לא הברקה במסירות ? במיוחד שהם מוכרים רכבים צרפתיים שלא ממש אהובים בארץ.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

והתשובה של נוגה מקרסו: "אנחנו מעניקים ללקוחותינו את רמת הבטיחות המקסימאלית, ולכן אנחנו לא מוסרים רכבים בלי מובילאיי שמציע רמת בטיחות גבוהה".

 

במילים אחרות: בולשיט.

 

אז למרות שאני אמור לקבל את הרכב בשבוע הבא, וכיון שהבנתי שמקרסו לא תגיע הישועה, אני אמשיך לחפש את האנשים ברנו העולמית שיקשיבו לי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עד כמה שאני זוכר מקבלים הטבה (נכנס כבר במחיר הרכב) מהמדינה במידה ומגיעים לציון גבוה בבטיחות.

בגלל זה מכניסים את המובילאיי.

האמת על באמת מאת דן אריאלי.

ספר שרשום בו את כל האמת בפרצוף שלנו :twisted:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שאתה מבקש מרנו שאתה לא רוצה את המובילאיי זה נשמע להם כמו כאלה שלא רוצים ABS באוטו.

הם בחיים לא יסכימו להוריד לך אביזר בטיחות.

קרסו מכניסים את זה לאוטו בגלל החוקים המפגרים של מדינת ישראל שדורשת אביזרי בטיחות שלא קיימים.

זה כמו שהחליטו לחייב ESP ברכבים לפני אירופה כאילו מייצרים לנו במיוחד מכוניות אז הפסיקו למכור בארץ את חצי מהמכוניות כי אי אפשר היה להשיג אותם עם ESP.

עוד מעט הולכים לחייב אביזר שמזכיר לנו שיש תינוק במושב האחורי שזה יהיה עוד הרבה חוטים שמסתובבים בתוך האוטו.

 

אולי תזכיר לרנו את הטסלה שהנהג האמין למובילאיי ונהרג.

תראה מה הוא אומר על המערכת של טסלה:

אייל

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הם בעשיריה הראשונה , מה אם זה לא הברקה במסירות ? במיוחד שהם מוכרים רכבים צרפתיים שלא ממש אהובים בארץ.

 

זו ממש לא הברקה.

 

יש להם דגם לכל סגמנט (שחלק גדול מהם כלל לא מגיעים לארץ) החל מהמיני ועד למסחריות ומשאיות מכל הגדלים. עם כזה היצע להגיע רק לתחתית האמצע זה רחוק מלהיות טוב.

 

אישית לא היו לי בעיות עם השירות שלהם אבל לא נזקקתי להרבה יותר מטיפולים שוטפים.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שאתה מבקש מרנו שאתה לא רוצה את המובילאיי זה נשמע להם כמו כאלה שלא רוצים ABS באוטו.

הם בחיים לא יסכימו להוריד לך אביזר בטיחות.

קרסו מכניסים את זה לאוטו בגלל החוקים המפגרים של מדינת ישראל שדורשת אביזרי בטיחות שלא קיימים.

זה כמו שהחליטו לחייב ESP ברכבים לפני אירופה כאילו מייצרים לנו במיוחד מכוניות אז הפסיקו למכור בארץ את חצי מהמכוניות כי אי אפשר היה להשיג אותם עם ESP.

עוד מעט הולכים לחייב אביזר שמזכיר לנו שיש תינוק במושב האחורי שזה יהיה עוד הרבה חוטים שמסתובבים בתוך האוטו.

 

אולי תזכיר לרנו את הטסלה שהנהג האמין למובילאיי ונהרג.

תראה מה הוא אומר על המערכת של טסלה:

כשהחוק נכנס לתוקף כמעט לכל המכוניות הייתה אופציה לesp בתוספת תשלום (באירופה) שהחוק פשוט הפך את זה לסטנדרט בארץ.

מעט מאוד מכוניות הפסיקו להגיע, בעיקר רכבי שטח וטנדרים (דימאקס, דיפנדר וכו).

 

אני חושב שזה היה רעיון מצוין.

 

 

Sent from my SM-N910C using Tapatalk

Aprilia Shiver 750

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

והתשובה של נוגה מקרסו: "אנחנו מעניקים ללקוחותינו את רמת הבטיחות המקסימאלית, ולכן אנחנו לא מוסרים רכבים בלי מובילאיי שמציע רמת בטיחות גבוהה".

 

במילים אחרות: בולשיט.

 

אז למרות שאני אמור לקבל את הרכב בשבוע הבא, וכיון שהבנתי שמקרסו לא תגיע הישועה, אני אמשיך לחפש את האנשים ברנו העולמית שיקשיבו לי.

 

בגלל תקנות של משרד הרישוי , אם קרסו רוצים למכור לך רכב בלי מובילאיי , הם צריכים לעשות לו תקינה מחדש.

אתה תהיה מוכן לשלם את הסכום המדובר ?

ובנוסף להוסיף את המכס הנוסף בגלל העדר מערכת בטיחות כמובן.

גם אני מבקר במפגש השפלה... :beerchug:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כשהחוק נכנס לתוקף כמעט לכל המכוניות הייתה אופציה לesp בתוספת תשלום (באירופה) שהחוק פשוט הפך את זה לסטנדרט בארץ.

מעט מאוד מכוניות הפסיקו להגיע, בעיקר רכבי שטח וטנדרים (דימאקס, דיפנדר וכו).

 

אני חושב שזה היה רעיון מצוין.

 

 

Sent from my SM-N910C using Tapatalk

הייתה רשימה ארוכה, היבואנים קנו מלאי לפני שייכנס החוק ועשו עוד כמה קומבינות.

חלק מהג'יפים של סוזוקי לא היו מוכנים, דאצ'יה שנמכרה כרנו לא הייתה מוכנה ועוד ועוד...

בכל אירופה ביחד מוציאים חוקים ונתנים זמן לייצרנים לעמוד בדרישות שלהם.

בישראל חושבים שישנו קו ייצור בשביל מדינה קטנה אחת.

אייל

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בגלל תקנות של משרד הרישוי , אם קרסו רוצים למכור לך רכב בלי מובילאיי , הם צריכים לעשות לו תקינה מחדש.

אתה תהיה מוכן לשלם את הסכום המדובר ?

ובנוסף להוסיף את המכס הנוסף בגלל העדר מערכת בטיחות כמובן.

יש לי גרנד סניק בלי מוביאיי !!! מה קשור לתקינה ?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ממתי הגרנד סניק שלך? התקינה המעודכנת כנראה כוללת את המוביל איי.

לא יסכימו להוריד את המוביל איי כי מי יוותר על הנחה של 2000 ש"ח שמגדילה להם את הרווח.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2869 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...