Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

התייעצות, מה לעשות עם רכב תקול


tan tan

פוסטים מומלצים

תשאל את המוסך כמה עולה אבחון, כמה שיעלה תשלם לו.
עדיף לשלם כמה מאות שקלים ולקבל אבחון ודאי מאשר להחליף סתם מנוע/למכור רכב חצי תקין.

אני חוזר על ההמלצה מקודם, היה ובאמת הלך מנוע ואתה לא מתכנן להמשיך להחזיק ברכב שנתיים-שלוש והציעו לך 7K תן למישהו אחר את התענוג.

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כל אחד והחשבונות שלו והכל לגיטימי. אני מסתכל על המספרים שמסרת. (כאב ראש אני לא יודע לתמחר.)

יש לך ביד רכב ששווה כרגע 7.

החלפת מנוע +8 = 15.

בכסף הזה תקבל רכב שלקנות אותו יעלה לך 23-25. שווה, לא?

אם תמכור ב-7, תצטרך להוציא עוד 16-18 על רכב זהה. בהבדל שיש לך עכשיו מנוע רענן.

אפילו אם המספרים קצת ישתנו, את ההחלפה את עושה במוסך אמין. מניח שתהיה אחריות 6 חודשים שזה מספיק כדי לעלות על בעיות. 

לא יהיו עוד תקלות? יהיו. ברכב לא-מוכר שתקנה ב-23-25 לא יהיו תקלות?

מסכים שאם לתקן כדי למכור, אז לא כדאי. קונים יטריפו אותך. 

 

עם גולף ידנית 1995 (1.4) לומדים לא לבזבז אף טיפה של כח.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לי טיימינג לא טוב הרס את המנוע 

א.א טויל במישור אדומים חרט לי ראש מנוע ושם את הטיימינג כמו שצריך ב3500 שח

המלצה שלי דבר איתו בטלפון עם אחמד על כול התרחישים-כמה יעלה מנוע-כמה יעלה אם זה רק ראש …

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

איזה מנוע זה?

אם כל השנים טופל באותו מוסך והוא לא החליף את הטיימינג לפי הוראות היצרן אז 

א - אולי תפסר מי אותו כוכב

ב - האם רמזת לו שיש פה רשלנות מצידו אם הוא לא החליף?

נכנסתי לקנות טולדו חדשה - אשתי אמרה שזה אוטו של זקנים ->

ובאותה נשימה שאלה מזה הרכב היפה הזה ->

בסוף יצאתי עם לאון 1.2TSI MK3 !

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מנוע 1.2 tsi 105 כ''ס

לפי מה שנכתב פה על ידי אחד המשתמשים אין הוראה מהיצרן להחליף טיימינג 

בכל מקרה אני הולך להכניס את הרכב לאבחון מקצועי יותר 

דיברתי עם רון הוא אמר שאם ההבחנה תהיה מהירה זה יהיה ללא תשלום, אם זה ייקח זמן אז זה יכול להביע ל600 ש''ח 

 

עריכה אחרונה על ידי tan tan
  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מניסיוני עם רנו קליאו עם גיר דפוק אני יכול לתת לך כמה נקודות שלא קיבלו כאן התייחסות.

 

מי הציע לך 7000 ואיך? 

מישהו שראה את הרכב ובאמת הסכים לשלם?

אני שואל כי כשמכרתי את הקליאו עם הגיר התקול (אחרי שהחלפנו פעם אחת...) פניתי, בלית ברירה, למי שהתמחותם היא לקנות רכבים במצב כזה. ממה שאני מזהה הפרקטיקה היא להציע בהתחלה (בטלפוון או במקום) משמעותית יותר ממה שבאמת מוכנים לשלם.

הרי המוכרים במצב בעייתי. והקונים יודעים זאת. זה העיסוק שלהם.

 

אז ייתכן שההתייחסות לפיה הרכב ניתן למכירה ב 7000 אינה ריאלית.

 

שווה לבחון העניין ולקבל יותר הצעות.

 

בגדול נראה לי שלמכור זה המסלול העדיף. לתקן כאלו רכבים ולהתעסק איתם רלוונטי למי שבתחום או שזמנו פנוי.

 

7000 ש"ח לרכב הזה במצבו נראית לי הצעה לקחת. אבל תבדוק כמה הצעות. זה לא מסובך מידי. תחפש בגוגל מכירת/קניית רכבים לפירוק. יש הרבה אופציות. כולם על הצד המחוספס...

 

בכל מכירת רכב השוק פרוע. בנישה הזו של רכבים במצב כזה השוק פרוע יותר.

 

לקליאו (שהמחירון שלה היה 30-32) קיבלתי טלפונית (אחרי העברת תיעוד מלא ותמונות) הצעות מ 2,000 עד 15,000. בסוף סגרתי עם מישהו טלפונית על 11,000 ושמחתי שלקח את הרקב שלי ב 8,500. ההצעה הראשונה שלו כשהגיע היתה 5,000. הוא עם מגרש. הגיע לאסוף את הרכב עם גרר.

 

אני מניח שהתארגן על תיקון זול (לי עלה להחליף גיר 6500. אז הוא בטח עושה זאת בחצי מחיר או עושה משהו פרטאצ'), דיגם את הרכב ומכר אותו ב 18-20. סתם משער. אם מישהו יודע להעריך יותר טוב אשמח לשמוע. סתם בשביל הסקרנות

 

לגבי תביעה של בעל המוסך על רשלנות. לא פשוט לתבוע ועוד יותר קשה להצליח. אינטאיטיבית לא נראה לי מסלול שכדאי לצלול אליו. גם בגלל הסכומים.

  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עדכון קטן

כרגע המצב הוא שאפשר להניע ולנסוע אבל המנוע עושה רעשים מאוד חזקים 

דיברתי עם מוסכניק אחד הוא אמר לי שאם הרכב מניע ונוסע המנוע לא נהרס אלא צריך להחליף רק את הטיימינג

יש סיכוי שבכל זאת נוצר נזק למנוע והוא נהרס לגמרי?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני לא מבין, מדוע אתה ממשיך להניע את הרכב ולנסוע, ולא גורר את הרכב למוסך מומחה לדגם?

מנסה לבצע וידוא הריגה למנוע?

  • אהבתי 3
  • מצחיק 1

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

@vladclar הרכב עומד כבר חודש בלי תזוזה מהרגע שהתחילו הרעשים החריגים כמובן שלא מניעים אותו אפילו לרגע

אבא שלי מאוד מסתפק מה לעשות ואם בכלל להיכנס לזה והוא גם מאוד עסוק אז אני מנסה לעזור עד כמה שאני יכול

בסוף הרכב לא אצלי ואני לא יכול לגרור אותו למוסך כי אני גר בעיר אחרת

אני מנסה לסגור את הפינות עד כמה שאני יכול ולהגיע למסקנה 

 

השאלה שלי האם אפשר לומר בוודאות שאם הרכב מניע ונוסע המנוע לא נהרס ורק צריך להחליף טיימינג?

 

תודה רבה על העצות והעזרה 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעתיים, tan tan כתב:

יש סיכוי שבכל זאת נוצר נזק למנוע והוא נהרס לגמרי?

כן בהחלט ,אבל כדי לוודא זאת צריך להרים ראש מנוע ולבדוק ביסודיות מה מקור הכשל והרעשים.המלצה שלי מניסיון, שחרר, תמכור את הרכב איך שהוא במצבו הנוכחי ותתקדם לרכב הבא.

עריכה אחרונה על ידי Camaro 92
  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 6 שעות, tan tan כתב:

השאלה שלי האם אפשר לומר בוודאות שאם הרכב מניע ונוסע המנוע לא נהרס ורק צריך להחליף טיימינג?

 

לא. לא ניתן לומר את זה.

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חברי המעגל הראשון

תראה, אתה נמצא במצב שאתה לא יודע מה הבעיה ברכב. אתה לא יודע אם צריך להחליף מנוע, טיימינג, אין לך מושג. סתם איזה מישהו זרק לך שהלך המנוע ובנית על זה הרים וגבעות.  גרור את האוטו למוסך נורמלי (המליצו לך על אחד כבר) ותדע באמת מה הבעיה.

אחרי זה תעשה את החישובים שלך אם עדיף לתקן או למכור מקולקל.

עריכה אחרונה על ידי SlowRide
  • רעיון טוב! 5

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • שבועיים מאוחר יותר ...

עדכון ופרידה

הגיע מוסכניק מקצועי הניע את הרכב עם בוסטר מיוחד היה רעש מטורף והמנוע כבה לאחר עוד בדיקה הוא טען שזה מנוע במאה אחוז

הרכב נמכר ב7000 לסוחר רכב

שירת אותנו 10.5 שנים ו190,000 ק''מ כשהתקלה הכי גדולה הייתה אלטרנטור שנהרס לפני שנתיים 

למרות המוניטין הבעייתי של הגיר dsg במשך כל התקופה הייתה רק תקלה אחת בגיר לטענת המוסך זה היה מכטרוניק בעייתי שתוקן באחריות

תודה רבה לכולם על העצות עזרתם לי מאוד

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...