החלפתי בעבר מצבר ( אצל אלו שבאים עד אליך ) אחרי חודשיים המצבר התחיל לגמגם.
נכנסתי לתחנת שרות עשו בדיקות והחליטו שיש לי זליגה ושלחו אותי לדרכי.
בגלל שהמצבר היה של בוש אז פניתי ללדיקו והם ( יבואן מעולה יש לציין ) לקחו את אותו מצבר לבדיקה ונתנו לי חדש .
מאז שנתיים פלוס הכל תקין ועובד טפו טפו טפו.
הייתי לוקח בערבון מוגבל את מה שאמר לך הבחור באוטו דיפו