Jump to content

sagyr

  • הודעות

    29
  • כאן מאז:

1 עוקב

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

הנקודות של sagyr

נהג חדש

נהג חדש (2/14)

1

מוניטין

  1. סוזוקי scross. העלתי כאן פוסט בעבר על אותו נושא. אבל עכשיו בץהבעיה יותר ממוקדת. זה רק בנסיעה ראשונה של הבוקר. הנורה שנדלקת היא נורת מצבר אדומה במרכז לוח השעונים. הוחלף למצבר 55 אמפר לעומת 50 שהיה במקורי. לפני כן לא דלקה כלל הנורה. המצבר שהוחלף היה המקורי ומעולם לא נדלקה נורה. האוטו שנת 2014. קטבים ושאר הבירגיה באזור המצבר נבדקה/חוזקה על ידי ועל ידי העובד של אוטודיפו ונבדק שוב פעם על ידי כמה ימים אחרי. מעניין אותי בייחוד מה אומרת הבדיקה של המברג/נורה הזאת שחוברה לקוטב מינוס של המצבר. מה זה אומר אם היא נדלקת. תודה שוב
  2. אז בהמשך לפוסט קודם שלי. הרכב תקין. מצבר מקורי בן 6 החליט לשבוק. הוחלף מצבר באוטודיפו. מאז בהנעה ראשונה של הבוקר אחרי כמה דק נסיעה נדלקת נורת מצבר. כיבוי והנעה מחדש מאפס אותה. מדדתי עם רב מודד טעינה בין 13.9 ל 14. כשהנורה נדלקת יש טעינה אבל כשמדוממים המצבר נמוך כ11.7. חזרתי שוב לאוטו דיפו. טוענים שיש זליגה. מה זה אומר? הוא ניתק תמינוס וחיבר מברג נורה שנדלקה כשחיבר אותה למינוס. מה לעזאזל הוא בדק ומה זה אומר? תודה
  3. היי לכולם. יש לי סוזוקי s cross 2014 המצבר הקודם מת. ניגשתי להחליף באוטודיפו. במקום 50Ah שמתי 55Ah...אם זה משנה. מדובר על הדגם הישן ללא הסטופ סטארט. היה להם מבצע נחמד והזמינות הייתה נוחה לי. פתאום לאחר ההחלפה מופיע לי הנורת מצבר מידי פעם בלוח שעונים. כשאני מדומם ומניע מחדש היא נעלמת. לפני שהמצבר מת היא לא הופיעה בכלל. אני חושש שאולי לא התקינו טוב. אבל מה כבר יכולים לפקשש. בדקתי והכל מחוזק. יכול להיות שמצבר תקול? בדיקה עם רב מודד תתן משהו? שוב. לפני שהמצבר מת לא הופיע שום נורת אזהרה. זה התחיל רק אחרי ההחלפה.
  4. שלום לכולם. כחלק מסמטוחה (-זאת ההגדרה המקצועית ) הוחלף לי כבל קלאצ , קלאצ, וגיר ברכב. מדובר על i10. יצא לי לסוע איתו קצת בתוך העיר... ההרגשה מאוד מוזרה. הדוושה ממש ממש חלקה וללא פידבק. ההילוכים עוברים אבל אני כאילו בועט בדופן של הרכב (קיר אש). במוסך המרכזי של היבואן אומרים שזה ייסתדר תוך שבוע נסיעה. מכירים דבר כזה? אני יודע שיש רצאט אבל הוא אמור לעבוד תוך לחיצה או שתיים.... אשמח לתגובות.
  5. האוטו עדיין במוסך - על הליפט - בפוסט אחר תיארתי את הבלאגן שיש לי בגיר..... תודה לעונים
  6. אולי לא הבנתם.... רפידות סבבה - להחליף כשצריך בנוייות להישחק. אני מתכוון איך יכול לקרות מצב שהרפידות והצלחת - יעוני הדיסק שניהם הוחלפו ביחד לפני שנה ועכשיו המוסך טוען שצריך להחליף את שניהם שוב.... צלחת/דיסק ורפידות....
  7. אנשים שעצרו על הדרך.... לא לא ביקשו כסף... היה "מאבק" בינם לבין צמד השוטרים מי מחלץ אותנו....
  8. היה שחוק אבל עבד ... היה שחוק כבר מלפני 3 שנים כשנקנה הרכב...
  9. שלום, סיפור ארוך. נתקעתי בצד הדרך. נקרעה הגולה (לא באמת גולה - מעיין ריבוע מתכת כזה אבל לעיניינו גולה הכי מתאים) מהכבל קלאצ', הכבל שלם - רק הקצה התנתק. אחרי שדחפתי את הרכב לצד הדרך השוטרים שהגיעו וזוג "מכונאים" שעברו בדרך ניסו לעזור לי. אני לא בטוח במאה אחוז אם "העזרה" שלהם גרמה לזה או שזה כבר היה. בגלל שכבל הקלאצ' נקרע לא היה אפשר להכניס להילוך כשהרכב היה מונע. הם ניסו בכוח כדי שלא נצטרך לדחוף את האוטו כ 200 מטר. הייתי צריך להיות יותר תקיף ולא לתת להם. מה שהיה היה... כרגע מה אתם מציעים לעשות. הרכב מושבת כבר שבוע. המוסך התחיל בהחלפת כבל קלאצ'. לאחר מכן כשלא נכנסו ההילוכים 3 ומעלה הם טענו שזה כנראה קלאצ'. הוחלף קלאצ'. עכשיו גילנו שזה בכלל גיר. כמה אמור לעלות גיר לI10 משופץ? יש אפשרות לתקן את החלק השבור בלבד? בגלל חול המועד המוסך עוד לא יודע עלויות וצפי לתיקון. תודה לעונים ולהשתתפות בצער....
  10. שלום, אני מטפל ברכב במוסך המרכזי. לפני שנה החליפו לי סט צלחות ורפידות ברקס. עברה שנה. עכשיו הם טוענים ששוב צריך להחליף את שניהן. אני בשוק. הרי כל הקטע של רפידות שהן בנוייות מסגסוגת חלשה יותר והן נשחקות - הצלחות אמורות להחזיק יותר מסט אחד של רפידות לא משנה מה.... לא מדובר על רכב ספורטיבי או משופר, בסה"כ I10. אודה לתגובות כי אני בהלם.... תודה
  11. היי, ידידה שלי אוכלת מרורים מהמוסך שלה. יש לה מאזדה 6 דיי ישנה. כבר תקופה מסוימת היא מדלגת בין מוסכים במרכז ולא מצליחה למצוא מוסך טוב ואמין. לדוגמה היא החליפה גיר לאחרונה - האוטו היה צריך לחזור למוסך 5 פעמים שכל פעם זה השבתה של 3-4 ימים . הוחלפו 3 גירים עד שמצאו אחד שעבד כמו שצריך. מגיע לה מוסך קטן אמין וטוב שייתן לה יחס אישי.... אני על אופנוע כבר כמה זמן ולא מכיר מוסכי רכב. אשמח להמלצותכם.
  12. שלום לכולם. רכשתי רכב יונדאי I10 לשימוש משני (גיבוי לאופנוע בימים גשומים ). מדובר על שנת 2012. הכלי "עבר" בדיקה בשיחה עם הבוחן הכלי יצא ללא רבב רק בלאי בקלאצ' (קלאצ' גבוה. בלאי סביר לטענת הבוחן). בדיקה שיטחית שלי: חופש בקופסת אויר/בית פילטר אוויר- גומייה משוחררת או לא מותקנת נכון. הכל רועד ומרעיש. שמן מנוע חסר! נוזל קירור חסר! ככל הנראה המצבר לא תואם או במקרה הטוב חסר חלק שיחזיק אותו במקום - סתם מונח. התפס לא מחזיק אותו. בבדיקת שמן יצא שמן מפוייח לאללה (ככל הנראה או וודאית קשור לסעיף הבא). בבירור מול מוסך היבואן התיעוד האחרון של טיפול תקופתי היה ב15K. כרגע הרכב על 72K! 1. עצוב שדברים בסיסיים כמו שמן ומים לא עולים בבדיקה! ושלא לדבר על המצבר שסתם ממתין להינזק. 2. אז זה מצבי. יישור קו בהקדם! נכון לכרגע אני לא זז עם הרכב צריך להשלים קצת שמן ונוזל קירור. A. איזה שמן כדאי לשים שיעמוד בתקן ACEA A5? B. האם כדאי לעשות flush מנוע (לא בטוח אם זה המינוח המדוייק של התהליך ששמים נוזל ניקויי במקום שמן מנוע... מניעים קצת ואז מרוקנים ושמים שמן תקין)שינקו את כל השאריות של הפיח/בוצה ומה לא שיש שם? C. איזה נוזל קירור לשים? אני יודע שלפולקסווגן לדוגמה יש סוג ספציפי. האם יש סוג מיוחד ליונדאי או שכל נוזל מתאים?כחול/אדום, משנה מה יש כרגע? תודה לעונים!
  13. שלום, חרשתי על כל האינטרנט ולא הצלחתי למצוא טבלת טיפולים נורמלית ליונדאי I10 1.1 שנת 2012 ידנית. בדרך כלל זה מופיע ב SERVICE MANUAL וגם אותו לא מצאתי. אשמח לקבל קישור לטבלה מתומצתת או ל SERVICE MANUAL תודה מראש, שגיא
  14. היי לכולם, רכשתי I10 שנת 2012. אני מעוניין לבצע יישור קו (אין הרבה אבל אני רוצה שמישבו פדנט כמוני יעבוד על הרכב). האם מוסך יבואן זה הכתובת? אני לא מעוניין לשפוך כסף סתם - מחפש מישהו שייתן תמורה טובה לעלות. שגם יהיה מקצועי ואמין וגם מחיר הוגן. אז אשמח להמלצות על מוסך טוב באיזור נתניה/רעננה ומה שבינהן.... תודה.
×
×
  • תוכן חדש...