Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

בעלי קקטוסולר/208 סולר התפקדו (או האם עוד מישהו קיבל ריקול רצועת תזמון)


GAD57
מעבר לפיתרון נפתר ע"י Buki,
שימו לב! השרשור הזה בן 1071 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

נכון

וגם שם יש ריקול

 

ומשום מה בשרשורפלצת ההוא @קבוצת לובינסקי היקרים טרם הגיבו לאחר פרסום הריקול

ציטוט

יבגניפ כתב:

 

אוף. למה אני מגיב פה? 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 60
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המחיר שביקשו ממני להוסיף עבור משאבת המים היה 700 שקלים. 

זהו סכום מוגזם ומופרך. (זה בעצם חצי ממחיר הקיט בארץ, ומחיר הקיט כפי שניתן להשיגו בחו"ל - תודה למלטבשי על המידע :)) ולכן סירבתי.

אני מאמין ומקווה שהיא תחזיק עד להחלפת הטיימינג הבאה, כלומר עוד 160 אלף, בנוסף ל-90 שכבר עברה.

 

אבל, אם הייתה מתומחרת סביר, נגיד 300 שקלים, הייתי מחליף בלי לחשוב פעמיים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תראה.. בכל מקרה היית צריך להחליף משאבה. אם אתה מטפל על פי הוראות יצרן, אתה צריך להחליף משאבה ב-165,000 ק"מ (נכון להיום). אתה מניח (מהמר) שהכל יהיה בסדר. אם לא? תשלם מכיסך את אותה עלות העבודה רק כדי להגיע למשאבה.

 

הם (היצרן) מחליפים ללקוחות חלקים בודדים כדי להגן על עצמם מתביעה בגלל נזקים. אבל האינטרס של הלקוח הוא לאפס את הטיפול במלואו.

 

ישחקו אותה לובינסקי אם יתירו (החוץ אמור להתיר לנו הלקוחות) וינחו את מוסכי היבואן והרשת לקבל (לקיים את לשון החוק) חלקים מקוריים מבחוץ.

משאבה מקורית עולה 69$ עד לבית.

צביעות היא נגע רע! היזהרו מאלו שיחייכו אליכם היום ומחר יתקעו לכם סכין בגב

 

מחפש 308 1.2, סביבות 100,000 ק"מ, רק עם מנוע גמור, לא סטיישן ולא בצבע אדום

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היבואן לא יכול לאסור ולא להנחות מוסכים לפעול בניגוד לחוק או התקנה.

המקרה שמתואר זה להערכתי זה  נקודתית למוסך הספציפי בו ביקר, יתכן כי במוסכים אחרים יתייחסו לזה אחרת. 

למי שקיבל זימון לביצוע העבודה, כדאי שיברר עם המוסך שלו או שמתכוון להכנס אליו, האם יקבלו ויתקינו משאבת מים מקורית ברכישה חיצונית. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

באף מוסך לא קיבלנו תשובה חיובית.

אולי מערכת הפורום, על המנהלים ומובילי הדעה יובילו מבחן דרך למוסכים? בעלי רכבים יגיעו למגוון מוסכי רשת (של כל היצרנים) עם חלקים שנרכשו עצמאית ונראה מי מסכים, מי מערים קשיים ומי יזרוק אותנו מכל המדרגות

עריכה אחרונה על ידי מלטבשי

צביעות היא נגע רע! היזהרו מאלו שיחייכו אליכם היום ומחר יתקעו לכם סכין בגב

 

מחפש 308 1.2, סביבות 100,000 ק"מ, רק עם מנוע גמור, לא סטיישן ולא בצבע אדום

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ארבעה שונים

צביעות היא נגע רע! היזהרו מאלו שיחייכו אליכם היום ומחר יתקעו לכם סכין בגב

 

מחפש 308 1.2, סביבות 100,000 ק"מ, רק עם מנוע גמור, לא סטיישן ולא בצבע אדום

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שזה כמה, עשירית מכל הרשת?

בכל מקרה, אם תתעקש מול מנהל המקצועי של המוסך ולא תעצור ביועץ שירות או בפקידה שענתה לך לטלפון,  תקבל אולי מענה חיובי. 

  • רעיון גרוע 1
  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

4 המוסכים הם אלו שנגישים למסלול היומיומי שלי ונוחים לי.

 

אולי באמת בקריית שמונה או אילת יסכימו..

וברצינות,

 

לקוח צריך להתעקש ולהלחם על דבר שמגיע לו? 

אחר כך, אחרי שקיפלת את המנהל המקצועי (לדעתי אתם חולמים) לחשוב איך יתנהגו עם הרכב שלו, כי לא מרוויחים על המשאבה אגורה אחת?

רק בגלל המחשבה הזו לכל הרכבים שלי אני קונה את כל החלקים (אפילו את האטם קרטר) ממקורות שאינם היבואן, רובם אפילו מחו"ל, ומטפל ברכב בצורה עצמאית כאשר מתאפשר, נכנס למוסך שמקבל (כל אחד) בחיוך עם חלקים כאשר אין ברירה.

 

מוסך שיקבל אותי עם חלקים שנוח לי, אכנס אליו כאשר אני זקוק למשהו בדחיפות.

 

למה היבואן (כל יבואן) לא ינחה את כל שרשרת העובדים שללקוח מותר להביא חלקים? אני מכיר מוסכים מקרוב, מכיר את הטיעונים לכאן ולכאן. אבל להגיד שחוק ממולא במלואו, אי אפשר.

 

דווקא למוסכים מורשים מתמחים, אין בעיה שלקוח יביא את החלקים. זה אבסורד..

 

 

  • אהבתי 2
  • רעיון טוב! 2

צביעות היא נגע רע! היזהרו מאלו שיחייכו אליכם היום ומחר יתקעו לכם סכין בגב

 

מחפש 308 1.2, סביבות 100,000 ק"מ, רק עם מנוע גמור, לא סטיישן ולא בצבע אדום

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 15 שעות, מלטבשי כתב:

תראה.. בכל מקרה היית צריך להחליף משאבה. אם אתה מטפל על פי הוראות יצרן, אתה צריך להחליף משאבה ב-165,000 ק"מ (נכון להיום). אתה מניח (מהמר) שהכל יהיה בסדר. אם לא? תשלם מכיסך את אותה עלות העבודה רק כדי להגיע למשאבה.

 

אני צריך להחליף משאבה בעוד, לפי הנסועה שלי, כשנתיים וחצי שלוש.

למה אני צריך, בגלל פאשלה של היצרן, להיכנס להוצאה של 700 שקלים בין שני טיפולים, כמעט 3 שנים לפני?

ואם כבר, כאשר משאבה אמורה לעלות עשרות דולרים, למה לגבות ממני כל כך הרבה?

אז לא.

יש לי 2 אפשרויות.

1. לצאת מנקודת הנחה שמי שתכנן את המשאבה תכנן אותה להחזיק, ואז היא תוחלף כאשר יגיע זמנו של הטיימינג.

2. להניח שבעוד שנתיים היא תיכשל, ואז בגלל שלפי מר לוי יצחק, האוטו יהיה שווה עשירייה, אז כבר אבצע זאת בעצמי או במוסך עם מחירים יותר נורמליים.

 

בכל מקרה, כמהנדס, הימרתי על הראשונה. מקסימום טעיתי ואז אגיע לאופציה השניה.

 

לי לפחות ברור שאף אחד ביקום לא ייתן לי כמעט אלפיה יותר בגלל שהחלטתי להחליף משאבת מים לפני הזמן, אם אני אמכור את הרכב מחר בבוקר.

עריכה אחרונה על ידי פריג'י
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 6 שעות, מלטבשי כתב:

4 המוסכים הם אלו שנגישים למסלול היומיומי שלי ונוחים לי.

 

אולי באמת בקריית שמונה או אילת יסכימו..

וברצינות,

 

לקוח צריך להתעקש ולהלחם על דבר שמגיע לו? 

אחר כך, אחרי שקיפלת את המנהל המקצועי (לדעתי אתם חולמים) לחשוב איך יתנהגו עם הרכב שלו, כי לא מרוויחים על המשאבה אגורה אחת?

רק בגלל המחשבה הזו לכל הרכבים שלי אני קונה את כל החלקים (אפילו את האטם קרטר) ממקורות שאינם היבואן, רובם אפילו מחו"ל, ומטפל ברכב בצורה עצמאית כאשר מתאפשר, נכנס למוסך שמקבל (כל אחד) בחיוך עם חלקים כאשר אין ברירה.

 

מוסך שיקבל אותי עם חלקים שנוח לי, אכנס אליו כאשר אני זקוק למשהו בדחיפות.

 

למה היבואן (כל יבואן) לא ינחה את כל שרשרת העובדים שללקוח מותר להביא חלקים? אני מכיר מוסכים מקרוב, מכיר את הטיעונים לכאן ולכאן. אבל להגיד שחוק ממולא במלואו, אי אפשר.

 

דווקא למוסכים מורשים מתמחים, אין בעיה שלקוח יביא את החלקים. זה אבסורד..

 

 

 

 

ברור שהלקוח לא צריך להעקש אבל "בתוך עמי אני חי" וברור שהחוק, כמו הרבה חוקים, לא תמיד מכובד .

אני חושב שהיית צריך לנסות, במקום לעלות ספקולציות שתקבל התנגדות מוחלטת או התעקשות ברמה כזו או אחרת.

 

אני יודע מהכרות של כמה יבואני רכב, שהורידו הנחיות מאוד ברורות לזכיינים שלהם, לגבי התקנה של שימוש בחלקי חילוף חליפיים או מקורים ממקור חיצוני.

ההנחיות בגדול היה חידוד החוק ובקשה לכבד אותו כלשונו וגם הטמעה של מערכות ניהול המוסך, לעבוד עם חלקים חליפיים.

אפשר לראות בהרבה מאוד הצעות מחיר של מוסכים מורשים, חלק מקורי, מק"ט ועלות ושורה מתחת חלק חליפי. 

כמובן שכל מוסך יכול להחליט על דעת עצמו, בסופו של יום, איך הוא מתנהל. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא ארכוש משאבה מחו"ל אלא אם כן אדע שמקבלים אותי עם המשאבה. בינתיים, לא מצאתי מוסך שמתאים לי מבחינת מיקום ומוכן לקבל אותי עם המשאבה.

 

אתה חושב שאצליח להכנס למוסך עם חלקים ושמן מהבית? אעשה ניסוי.. הרכב שלי לפני טיפול.

 

 

 

עריכה אחרונה על ידי מלטבשי

צביעות היא נגע רע! היזהרו מאלו שיחייכו אליכם היום ומחר יתקעו לכם סכין בגב

 

מחפש 308 1.2, סביבות 100,000 ק"מ, רק עם מנוע גמור, לא סטיישן ולא בצבע אדום

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

השירשור הלך לכיוון קצת שונה מנושא המקורי לשמו נפתח.

 

מה קורה למשל לרכב שנמצא 4 שנים על הכביש אבל כבר הגיע למועד החלפת טיימינג ב 165 אלף ק"מ וביצע החלפה  בנוהל הרגיל זאת אומרת בלי הגגש"ים? 

צריך להחליף שוב? 

 

 

 

 

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מפריע לך שיחליפו שוב?

 

הכל תלוי בגלל מה מחליפים.

אם חושדים בגלגלות, אז עדיף להחליף.

צביעות היא נגע רע! היזהרו מאלו שיחייכו אליכם היום ומחר יתקעו לכם סכין בגב

 

מחפש 308 1.2, סביבות 100,000 ק"מ, רק עם מנוע גמור, לא סטיישן ולא בצבע אדום

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 15 דקות, מלטבשי כתב:

מפריע לך שיחליפו שוב?

זה לא עניין של מפריע או לא מפריע, אני מנסה להבין אם רכב שכבר עשה טיימינג בנוהל הרגיל זכאי לריקול הזה. 

 

כי אחרי הטיימינג לא צבר 60.000 ק"מ שמוגדרים בריקול. 

 

אז אולי יהיה זכאי ב 165+60? או בכלל לא? 

 

 

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1071 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...