Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סיטרואן C3 החדשה - קקטוס ג'וניור


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3643 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יפיפייה! אהבתי!

זה כמו שחסידה תבלע צפרדע, תכניס אחרי זה את המקור שלה לת$ת ולצפרדע תיהיה סירקולצייה, כך החסידה לא תיהיה רעבה לעולם.
  • תגובות 47
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

קשה לי להבין את העניין של לעצב את הרכב בהשראת הקקטוס. כל הרעיון הרי הוא שהקקטוס תהיה ייחודית בעיצובה, לא?

 

אל תבינו אותי לא נכון, נראית מדליק במיוחד הc3 החדשה, אבל זה בעצם אומר שעכשיו כל הרכבים של סיטרואן יעברו לקו העיצובי הזה.

!AWDSOME

פורסם

נראית מעולה לדעתי. קצת תמוה הדמיון לקקטוס. יכלו ליצור c3 רגילה ו c3 קקטוס למרות שכל הסגמנטים שם גם ככה מעורבבים - ה c4 קקטוס בכלל יושבת על c3 וכו. בכל אופן, מעניינת ונראה שסיטרואן הולכים על עיצובים מיוחדים בזמן האחרון.

פורסם

כמי שקקטוס מהווה עבורו אופציה עתידית לרכישה אבל לא באמת נזקק לרכב גדול הרי ה-C3 החדשה נראית כאופציה נאה ומעולה.אם המזגן יעיל, אם דגם 110 כ"ס (ידני) באבזור ביניים יימכר במחיר שפוי שמתחיל בספרה 7 הרי מבחינתי יש כאן אופציה ממשית.

בעלים גאה :inlove: של פיאט 124 ספיידר 1800.

פורסם

בנק' זו שווה להזכיר לכל מי שהקקטוס מתומחרת בצורה מאוד מאוד הוגנת, לכן אפשר לקחת הנחה מושכלת שהC3 תתומחר בצורה טובה.

 

אני מקווה שהרכבים יהיו אמינים ויעזרו לסיטרואן להתרומם, אין לי חיבה מיוחדת למותג הזה (תכלס אין לי שום חיבה) אבל לדעתי לגמרי מגיע להם על התעוזה וה pioneering.

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Scout Bobber 1100 | Monster 1200

פורסם

מזעזע , פשוט רכב מכוער.

בחיים לא היית קונה רכב שנראה ככה או קקטוס לצורך העניין.

קו העיצוב הזה באופן כללי לא מוצלח לטעמי.

2017 Type R

פורסם
בנק' זו שווה להזכיר לכל מי שהקקטוס מתומחרת בצורה מאוד מאוד הוגנת, לכן אפשר לקחת הנחה מושכלת שהC3 תתומחר בצורה טובה.

 

אני מקווה שהרכבים יהיו אמינים ויעזרו לסיטרואן להתרומם, אין לי חיבה מיוחדת למותג הזה (תכלס אין לי שום חיבה) אבל לדעתי לגמרי מגיע להם על התעוזה וה pioneering.

 

תעוזה/מקוריות תמיד הייתה להם, לרוב הבעיה הייתה בחוסר ליטוש או מוזרויות בתחומים מסוימים ואת זה, הם עדיין לא שינו או מתעקשים לא לשנות או לא משקיעים את הכסף בכדי לשנות. לפעמים נדמה לי שהם כל כך רוצים להיות שונים מהגרמנים, שרק בגלל זה הם נופלים על שטויות.

פורסם

והנה כל התמונות הרשמיות מנטקארשואו;

 

https://www.netcarshow.com/citroen/2017-c3/

 

כפי שניתן לראות, ניתן גם לקבל אותה ללא משטחי האיירבאמפ בצדדים - ואז היא כבר הרבה פחות קקטוסית.

 

שימו לב למגוון אפשרויות הקסטומיזציה של גג-מראות-משטחי איירבאמפ-חישוקים, שלא לדבר על 9 צבעים חיים ועיצובי פנים מעניינים.

 

אם לובינסקי יאפשרו לכל לקוח להרכיב את הקומבינציה שלו, להבדיל ממה שקורה היום עם הקקטוס (ובינינו, למה לא. לכל היותר יחכה הלקוח חודשיים שלושה לרכב), הרי שיש כאן מהלך הלקוח ישירות מתחום רכבי היוקרה שהולך לשדרג בכמה רמות את תהליך הקנייה של רכב עממי בפחות ממאה אלף ש"ח.

 

בקישור הבא ניתן לראות פרסומת ראשונה לרכב:

 

אגב, המכונית כבר הוצגה היום לעתונות ולציבור הרחב באירוע חשיפה בליון, צרפת. להלן תמונות של המכונית בלייב;

 

http://worldscoop.forumpro.fr/t6234p525-2016-citroen-c3-iii-b618

עם רגל בחוץ... :beerchug:

פורסם

קשה לי להאמין שזה יקרה ( התאמה אישית ). היבואנים מזמינים רכבים ב"כמויות" ולא לפי יחידה. מה שמגיע - מגיע. לא נראה לי שמחלקת הרכש של לובינסקי יתחילו להתעסק עם גחמה של כל לקוח. בשווקים רווי רכבים זה הרבה יותר פשוט - כי מזמינים כמה רכבים כמעט מכל קומבינציה והכל נמכר כי יש הרבה לקוחות.

 

אבל תמיד טוב לקוות. בכל מקרה נראית מעולה. מקווה שאיכות החומרים טובה למרות שכבר ניתן לראות שאין כל כך ריפוד בדלתות...

פורסם
קשה לי להאמין שזה יקרה ( התאמה אישית ). היבואנים מזמינים רכבים ב"כמויות" ולא לפי יחידה. מה שמגיע - מגיע. לא נראה לי שמחלקת הרכש של לובינסקי יתחילו להתעסק עם גחמה של כל לקוח. בשווקים רווי רכבים זה הרבה יותר פשוט - כי מזמינים כמה רכבים כמעט מכל קומבינציה והכל נמכר כי יש הרבה לקוחות.

 

אבל תמיד טוב לקוות. בכל מקרה נראית מעולה. מקווה שאיכות החומרים טובה למרות שכבר ניתן לראות שאין כל כך ריפוד בדלתות...

 

השנה היא 2016, לא 1976. ההבדלים הם קוסמטיים ולא מהותיים - וגם הדרישות ממחלקת ההזמנות של לובינסקי, בעידן של תוכנות רכש חוצות ימים, לא בשמיים.

 

לא רק זאת, אלא שמכסי מראות וחישוקים ניתן להרכיב בארץ מסטוק קיים.

 

הכל שאלה של רצון טוב וחריצות, כמו שאתה מקבל ברכישת רכב יוקרה בתפירה אישית.

 

אגב, סרטון קצר מההשקה שנערכה היום בצרפת;

עם רגל בחוץ... :beerchug:

פורסם

מאוד אהבתי את העיצוב הצעיר והרענן. פחות אהבתי את האינטריור שדומה לקקטוס יותר מדי אבל לא הולם את הקטנה כל כך לדעתי.


×
×
  • תוכן חדש...