Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סיטרואן C3 החדשה - קקטוס ג'וניור


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3644 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
קשה לי להאמין שזה יקרה ( התאמה אישית ). היבואנים מזמינים רכבים ב"כמויות" ולא לפי יחידה. מה שמגיע - מגיע. לא נראה לי שמחלקת הרכש של לובינסקי יתחילו להתעסק עם גחמה של כל לקוח. בשווקים רווי רכבים זה הרבה יותר פשוט - כי מזמינים כמה רכבים כמעט מכל קומבינציה והכל נמכר כי יש הרבה לקוחות.

 

אבל תמיד טוב לקוות. בכל מקרה נראית מעולה. מקווה שאיכות החומרים טובה למרות שכבר ניתן לראות שאין כל כך ריפוד בדלתות...

למיטב הבנתי, לובינסקי לא מתכוונים לאפשר הזמנות אישיות ו "תפירה" אישית, וסביר להניח שאם המכונית לא תהפוך ללהיט, היא תגיע במפרט אחיד.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

  • תגובות 47
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

הסיבה להעדר הגמישות נובעת מהמחיר הנמוך שמקבלים כאן יבואנים, כדי להוזיל את המכוניות לצרכן, לנוכח נטל המס.

 

גמישות פירושה עלות.

 

כאן היבואן מקבל מפרט אחיד, במחיר מוסכם, בהתאם למה שנקבע עם היצרן.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

הבעיה עם החישוקים, שעדיף להזמין חתך נמוך [טעות - גבוה] יותר, מלסבול את אי הנוחות והעלות שלהם.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

לא ברור. חתך נמוך יותר = פחות נוח.

זו הכונה?

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

פורסם

אני דווקא אהבתי את העיצוב החיצוני (מין הסתם, שהרי קניתי קקטוס). ה-airbumbs נראים יותר כאלמנט עיצובי ופחות עוטפים את הרכב סביב כמו בקקטוס וחבל - כי מדובר ברכב שהוא אפילו יותר עירוני.

 

בעיצוב הפנימי אין ספק שריסנו את המעצבים ובחרו בקו שמרני הרבה יותר מאשר בקקטוס. אמנם ידיות הדלתות דומות ובמידה מסוימת עיצוב המושבים, אלב תא הכפפות שמרני (וכך גם פתח האוורור ונראה לי שמיקום כרית האוויר של הנוסע), לוח השעונים סטנדרטי והחלונות האחוריים סטנדרטיים ומחושמלים.

אני לא יכול לומר לגבי אופן ניצול המרחב הפנימי (ביחס לגודל החיצוני), אבל לא אתפלא אם הוא פחות מבריק מאשר בקקטוס (שהפתיע אותנו מאוד בעניין זה בהתחשב בגודל החיצוני שלה ובקטגורית המחיר - הן מבחינת היכולת לדחוס מושבי בטיחות לספסל האחורי והן במבחן "מקלארן" - כאשר הכוונה כמובן להכנסת עגלה לתא המטען).

 

כך שבעוד שהעיצוב החיצוני מזכיר את הקקטוס, הקונספט בכללותו הרבה יותר שמרני ועל כן לא מדובר ממש בקקטוס ג'וניור וגם לא ביורשת רעיונית ל-2CV כמו הקקטוס.

פורסם

עוד פרטים לגבי ה-C3 החדשה בידיעה כאן

 

אגב, נשאלה כאן קודם שאלה לגבי הקישוריות, שיקוף הטלפון הנייד הוא מלא כולל הפעלה קולית. בשלב זה תאימות מלאה למכשירי אפל ובתחילת 2017 גם לאנדרואיד.

לגבי מצלמת הדרך המובנית, הצילום הוא ב-HD מלא, 2 מיליון פיקסלים, זווית של 120 מעלות וזיכרון פנימי של 16 ג'יגה.

כמה פיצ'רים נחמדים שיש בה הם קודם כל האפשרות ללכוד תמונת סטילס בלחיצת כפתור או קטע ווידאו קצר ולשתף אותו ברשתות חברתיות. חוץ מזה במקרה של תאונה המצלמה יודעת לשמור סרטון של 90 שניות (30 שניות טרום התאונה ו-60 אחריה). כמו כן, ניתן לצלם דרכה את מה שרואים מהמצלמה ולשלוח לנייד כדי להקל על מציאת הרכב בחניה כשחוזרים אליו. כדי להבין איך בדיוק זה קורה נצטרך להמתין להצגה הפיזית בהשקה שלה.

הצטרפו לקהילת הרכב של ישראל בפייסבוק ובאינסטגרם

אוהבים את מה שאנחנו עושים? רוצים לתמוך בנו ולקבל הטבות בו זמנית? עשו מנוי לאתר.

פורסם

 

כאן היבואן מקבל מפרט אחיד, במחיר מוסכם, בהתאם למה שנקבע עם היצרן.

 

כפי שאין לאותו יבואן בעיה להציע 208 בשתי רמות גימור ועדיין לשמור על תמחור אטרקטיבי, כך לא צריכה להיות לו בעיה להציע מגוון ב-C3, שהרי רוב אפשרויות המשחק הן בסה"כ קוסמטיות במסגרת רמת הגימור הנתונה, כלומר גג בצבע שונה או אחיד, צבעים שונים של ריפוד, 2 אפשרויות חישווקים(שחור/כסוף) וכן הלאה.

 

זה לא מצריך מהיבואן שום דבר חוץ מרצון טוב וחריצות.

 

ולדבריו של חן, שאם המכונית לא תהפוך ללהיט היא תיובא במפרט אחיד, הרי שלא רק שיש כאן עניין של ביצה ותרנגולת; הביצה טרם הוטלה.

 

רק אם יעשה היבואן צעד אמיץ בכיוון, יש לו סיכוי להפוך את המכונית ללהיט. אם לא, היא תהיה also run בשוק.

 

אגב, קבלו סרטון נוסף וארוך יותר מאירוע ההשקה;

עם רגל בחוץ... :beerchug:

פורסם

שתי רמות זו לא תפירה אישית.

והיבואן לא מחליט מה ואיך הוא מביא, ליצרן המילה האחרונה, כי, כאמור, המחיר מיוחד.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם
שתי רמות זו לא תפירה אישית.

והיבואן לא מחליט מה ואיך הוא מביא, ליצרן המילה האחרונה, כי, כאמור, המחיר מיוחד.

 

שתי רמות * 9 צבעים * 3 צבעי גג * 2 גווני חישוקים * ...וטרם נגענו בצבעי הפנים. כשיש לי לבחור קומבינציה אחת מתוך כמה עשרות, זו תפירה אישית לדידי.

 

וליבואן יש say. הרבה יותר ממה שאתה משער.

עם רגל בחוץ... :beerchug:

פורסם

מגניבה לגמרי ומושלמת לשונא ג'יפונים כמוני (במקום קקטוס). לא בשבילי כמובן, אלא עבור אישתי בעוד כ-3 שנים כיד שניה. מקוה שהרכב יהפוך ללהיט ומחיר הגרסה האוטומטית יהיה לא יותר יקר מאיביזה (יש מצב למחיר יותר זול??).

פורסם
שתי רמות * 9 צבעים * 3 צבעי גג * 2 גווני חישוקים * ...וטרם נגענו בצבעי הפנים. כשיש לי לבחור קומבינציה אחת מתוך כמה עשרות, זו תפירה אישית לדידי.

 

וליבואן יש say. הרבה יותר ממה שאתה משער.

 

לא הבנתי.

מי מציע כאלו אפשרויות?

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

למה אתם חושבים שאפשרויות תפירה אישית הם כאלו קריטיות בקטגוריות מחיר כאלו?

הקקטוס לדוגמא מוצע בחו"ל בארבע רמות גימור ואוסף אדיר של שילובי צבע.

בישראל יש רמת גימור אחת (סבירה) ומספר מוגבל של שילובים. אבל התימחור (בשיקלול מס ובהשוואה לשווקים אחרים בעולם) מאוד אגרסיבי.

ומה שהביא אותי לאולם של לובינסקי היה תג המחיר ולא שילובי הצבע.

פורסם
לא הבנתי.

מי מציע כאלו אפשרויות?

 

היצרן, כמובן. אתה יכול לקרוא את זה בהודעה לעיתונות בנטקארשואו.

עם רגל בחוץ... :beerchug:


×
×
  • תוכן חדש...