Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3592 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

 

90שקל +14 שקל משלוח,

הגיע תוך 8 ימים [!!!],

מישהו שמה בדואר השתגע כנראה.

 

לא כאן בשביל לבאס חלילה, אבל לדעתי המחיר לא זול בכלל. להפך, היית משיג פילטר מאן במחיר זול יותר בארץ.

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם

המחיר בארץ של הפילטר הע בין 140 ל160 במספר חנויות שבדקתי.

המחיר הוא לא זול, בסוף זה חברה איכותית ולא משהו זבל לא ציפיתי לשלם חצי מחיר בגלל שזה מאיביי,

וה14 שקל משלוח נותן משלוח מהיר מאוד!

בארץ המשלוח עד הבית נע בין 25 ל-35 שקל.

 

לדוגמא פילטר מזגן של MANN, מיוצר אך ורק בגרמניה,

באיביי רוצים כ200 שקל משלוח בגלל שהרשות הגרמנית מחייבת לעשות ביטוח לכל פריט שיוצא משם,

אז זה אני כבר ארכוש בארץ.

Seat Ibiza FR

פורסם
מי מייצר פילטרים של מאן בארץ ומאיפה שאבת את המידע ?

א.ל פילטרים באשדוד,

מייצרים פילטרים לכמה וכמה "יצרנים נחשבים" בעולם.

 

ישנו חבר פורום שעובד שם.

יום טוב גם לך

פורסם

פילטרי מזגן/אוויר תוצרת א.ל הנמכרים בארץ הם באיכות יירודה. בזמנו חשבתי שהפילטרים תוצרת א.ל איכותיים (ממידע של בעלי מוסכים) והתקנתי פילטר אוויר תוצרתם ולאחר כשנה החלטתי לבדוק מה מצבו של הפילטר והופתעתי לגלות שהפילטר מתפורר.

איזה כייף לי :)

פורסם

מעניין מה שאתה אומר כי זה מחזיר אותי לויכוח פילטרי השמן ההוא, OEM מול המקורי.

האם הפילטר שהתפורר לך היה ממותג תחת א.ל או תחת BOSCH?

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם (נערך)

קניתי פילטר אוויר של מאן והיה כתוב עליו Made in Israel.

זה היה לפני שנתיים, הנה הקישורים:

1. קישור

2.קישור

 

חפשו שולחים אנגליים באיביי. המשלוח זול בהרבה מהמשלוחים מגרמניה.

 

מה שקניתי ממותג תחת Mann ולא מתפורר כלל. מצטרף לאיתמר - האם הפילטרים המתפוררים ממותגים?

עריכה אחרונה על ידי פריג'י
פורסם

מסכים, אך כנראה זה תלוי בדגם הפילטר,

כי לא מצאתי C15008 בייצור ישראלי,

המשלוח היחיד הוא Hong Kong או Germany,

החלק מגרמניה יותר זול בכמה עשרות שקלים אך המשלוח מגיע ל200.

Seat Ibiza FR

פורסם

אין אף חברה בעולם הרכב שמייצרת את כל המוצרים שלה.

הרי על זה מושתת כל תעשיית הרכב.

לחברות הגדולות יש סטנדרטים מחמירים לאישור ספקי קצה באופן כללי וגם לכל מוצר.

הזול עולה ביוקר

פורסם
מעניין מה שאתה אומר כי זה מחזיר אותי לויכוח פילטרי השמן ההוא, OEM מול המקורי.

האם הפילטר שהתפורר לך היה ממותג תחת א.ל או תחת BOSCH?

ממותג תחת א.ל ולא MAN או בוש. ייתרה מזאת ראיתי במו עיני נזק שנגרם לחיישן MAF כתוצאה מחלקיקים שעפו מהמסנן והרסו את החיישן.

איזה כייף לי :)

פורסם

נו, אז למה לא רשמת את זה בשרשור ההוא??

אני טענתי שלא ניתן לדעת האם פילטר הממותג תחת יצרן ה OEM זהה או שווה בתכונותיו לפילטר מקורי הממותג תחת יצרן הרכב. הדוגמה שלך היא מקרה שפליטר שמיוצר ע"י יצרן ה OEM נחות בתכונותיו בהשוואה לפילטר דומה אותו הוא מייצר לחברת X.

אם המצב היה שא.ל מייצרים מסננים באיכות נמוכה אני משער שבוש או מאן לא היו ממשיכות לעבוד מולו.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

  • חודשיים מאוחר יותר...
פורסם

ועוד בעניין הפילטרים של מאן שמיוצרים בישראל:

החלטתי שבטיפול הבא שאני עושה לסופר לנסר, אשים פילטר אוויר מקורי, אבל בארץ יש רק פילטרים סיניים (אפילו לא של א.ל.).

אז כשעשיתי הזמנה גדולה מבריטניה על הדרך הוספתי פילטר אוויר של מאן.

הגיע הפילטר, ונחשו מה? מיוצר בישראל.

עד כמה זה אבסורד שמה שמיוצר כאן בארץ זמין לרכישה רק בחו"ל?

20160822_124014.jpg

פורסם

לא יודע על איזה רכב מדובר, אבל שבדקתי עבורי, פילטר של מאן היה יותר זול בארץ (טופארט, אם אני זוכר נכון את השם) בכמה שקלים וגם הגיע אם שליח לאחר יומיים.

זה היה נכון גם לפילטר שמן ובפילטר אוויר הה עוד פער גדול יותר.

כדאי לבדוק תמיד לפני שרצים לאייבי

פורסם (נערך)

כמו שאמרתי, בארץ יש רק סיני.

התקשרתי לכמה חנויות בארץ, חלק מהן באיזור שלי וחלק מהן הן המוכרות בפורום, וכולם אמרו לי שפילטר אוויר לרכב הזה הוא רק סיני.

 

עריכה:

מצאתי את האתר שדיברת עליו, האמת שבחיים לא שמעתי עליו.

יש להם שם מקורי אבל הוא די יקר, עבור המאן צריך לפתוח פניה נפרדת.

עריכה אחרונה על ידי Ooga
×
×
  • תוכן חדש...