Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7828 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

באמת אדי, מהיכן ניתן לרכוש FNQ ב1600 שח ?

מדובר בדגם חדיש, 6.5" ?

 

איך הגעתי להיבירד תהרגו אותי :)

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם

אדי אני מחפש, לא מצאתי ..

אתה מוכן לעזור לי בחיפושים ? או שאתה שומר את המקורות שלך אנונימיים ?

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם

אני מעדיף להישאר אנונימי!

 

מתן,אני בחיים לא זורק דברים לאוויר!! שאני אומר שקליפורניה בום זה זבל זה באמת זבל תכניס את זה טוב טוב לראש שלך:wink:

פורסם

אני יודע שזה זבל...אבל אין מה לעשות לפחות הזבל הזה מספק אותי ולא מסרס לי חלקים אחרים במערכת..והכי חשוב חוסך לי כסף בלהשקיע בוצרים נוספים...אין מה לעשות אדי לא כולם עשירים כמוך...

 

אתה מעדיף אנונימי ?

מה אתה מבלבל תשכל תגיד שזרקת מחיר באוויר ואין לך עכשיו גיבוי...לא קרה כלום קורה שכולם טועים לפעמים רק חבל שאתה כול הזמן טועה ומטעה אנשים בכול מה שקשור לרוקפורד

פורסם

אדי, בגלל שלא מספיק אנשים אמרו לך להתחדש על הקומפוננט, היית חייב להזכיר אותו ?

הבחור מבקש מוצר בעלות של עד אלפיה, אתה מציע לו מוצר שעולה -כפול-

בחיית אדי, תתחבר למציאות.. (אפילו אם הכוונה היא רק לעזור, זה כבר לא ריאלי ..)

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם

חחח, חרם אליך מתן באמת חרם פעם הייתה יותר נורמלי:|

המגבר לא מסרס לי כלום אתה פשוט אומר את זה כי שי אמר הרי לו יש ניסיון עם רוקפורד הוא ישב ברכב שלי ןהחליט שהבעיה במגבר....אתה מוזמן לבוא מיפגש הבא לשבת ברכב שלי וליתרשם.

 

ואני ממש לא מליין אני פשוט טפו טפו טפו יודע להיות במקום הנכון !

 

אני לא זורק כלום כי לא נעים לי לפרסם פה מקורות ואחרי אנשים יתחילו לשקע אותו בפרטי ואז אני יצא פארש...

אם בן אדם רציני כותב לי הודעה פרטית שהוא מעוניין לירכוש ושואל איפה וכו' אני יפנה אותו לאן שצריך.

פורסם

1.יכול להיות מאודד שהוא מתכוון לקומפוננט הדגם הישן (של שנת 2002 צבע שחור כזה עם קרוס שקוף) ואז זה מחיר מציאה.

2. אין מצב שהוא מתכוון לקומפוננט של שנת 2003-2004 FNQ כי המחיר עלות של חנויות זה לא 1600 שקל..

למכירה סאב רוקפורד פאוור T1

למכירה מגבר רוקפורד פאוור 501BD מונובלוק

×
×
  • תוכן חדש...