Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מה יהיה עם כביש 4?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3781 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יצא לי לנסוע כמה פעמים לכיוון פתח תקווה ורעננה וכו'. אני חייב להגיד שרמת איכות הכביש בכביש 4 באיזורים מסויימים יותר גרועה ממדינת עולם שלישי שלא יודעים את השם שלה אפילו.

 

כל כך הרבה בורות, כבישים שבורים, תכנון גרוע מה שגורם לרכבים למשוך יותר לאחד הצדדים וכן הלאה.

 

אני לא מבין איך אפשר לנסוע שם כל יום ולא לקבל בומבה שתהרוס לך את הג'אנט והגלגל וכל דבר אחר לטווח הארוך?

 

עוד מישהו חושב כמוני ?

פורסם

אני כבר שנה וחצי נוסע כל יום מחדרה לרעננה, אומנם יש כמה חלקים קצת לא נעימים אבל לא ברמה שאתה מתאר, על אילו חלקים אתה מדבר?

 

אחרי רעננה יש עבודות על הכבישים אז אולי שם פחות נעים אבל עד רעננה אין משהו חריג.

פורסם

יש באיזור בית ליד ובעיקר בנתיבים הימנים.

 

יש המון בורות , לא מתייחס לעובדה איך הרכב מקבל את הבורות או לא, עובדתית יש מלא ואני מרגיש כל פעם שאני נוסע באיזור הזה צורך לתמרן ולהתכונן לכל בור במקום להתרכז בנסיעה עצמה.

פורסם

נסעתי בקטעים האלה עשרות אם לא מאות פעמים, עם רכבים ואופנועים. הכביש בסדר גמור יחסית לרמה הארצית.

יום טוב גם לך

פורסם

נוסע שם כמעט כל יום.

 

אין שום ביעה מיוחדת למעט מספר קטן של מקומות עם אספלט קצת מפורר.

 

אין שום בורות ואין שום חריג. קטעים שלמים נסללו מחדש לאחרונה.

 

לא מבין על מה את מדבר.

 

כביש מוזנח של מדינת עולם שלישי נראה קצת אחרת.

 

דווקא יחסית מצב של רוב הכבישים הראשיים בארץ בסדר גמור גם בסטמדרטיים מערבים. אלא שנבנו בשנים האחרונות בכלל מצויינים.

 

 

פורסם

יחסית לכביש החוף הכביש לדעתי לא בסדר.

 

הרבה כבישים מפוררים בעיקר בנתיבים הימניים.

 

גם בהלוך וגם בחזור. מדבר בעיקר מאיזור בית ליד והלאה לאיזורים שאמרתי וגם בכביש שחוזר לכיוון הזה.

 

לא יודע, אולי בעיניכם זה כבישים בסדר, אבל בעיניי כבישים מפוררים עם מלא בורות זה לא כביש שנעים לנסוע בו ובטח לא לגלגלים וכו'.

פורסם

הבנתי אותך .

אם תחליף למכונית קצת יותר מהירה תתחיל לנסוע בנתיב השמאלי ושם באמת המצב טוב יותר .

תבוא פעם לפתח תקווה ותרגיש מהם כבישים . במקום ללכת לרופא שיניים נוסעים ברחוב בר כוכבא והשיניים נופלות לבד .

זה לא מעניין אף אחד ולא אכפת לאף אחד .

פורסם

עקפתי הרבה אבל אין הרבה פקקים. מה שעצבן זה כמות הבורות והכבישים הלא יציבים האלו משהו שגורם לך לתהות כמה זמן המכלולים יחזיקו שם בנסיעה קבועה ובמהירות.

פורסם

אולי זה המכלולים האיכותיים של הטויוטה האלמותית גורמים לך לכאלה תחושות על הגומה וחצי שיש בכביש הזה..

יום טוב גם לך

פורסם

אני נוסע כל יום בקטע מורשה - עין הקורא (שזה מעט דרומית לרשל"צ).

 

לעיתים קרובות לצומת רעננה ולמחלף דרור.

פעם ב...יותר צפונה - צומת הדסים - פרדסיה - בית ליד וצפונה עד חדרה.

 

 

לא אומר שזה כביש תקין לחלוטין ברמת סלילה גבוהה לכל אורכו. יש קטעים יותר חדשים שנסללו לאחרומה ויש יותר ישנים עם יותר שיבושים (קטנים ולא משמעותיים).

 

אבל בגדול - בסדר גמור. שום מכלולים לא "הולכים". מתלים נועדו לספוג שיבושי דרך. הם לא עשויים מניילון.

 

בקיצור, לא יודע מאיפה אתה מביא את זה.

 

 

פורסם
יגאל יש לך רשיון לאקדח? בטוח אני על הכוונת.

אין קשר,

פשוט ניזכרתי שכשהייתה לי סוויפט גם לי הרבה כבישים ניראו הרבה יותר גרועים ממה שהם באמת.

ככה זה יפניות ישנו, מביאות את הכביש אליך עם כל הרעשים והשיבושים

יום טוב גם לך

פורסם

אין כביש תקין לחלוטין בארץ. אולי רק מהחדשים, שגם שם המצב לא מושלם (431 לדוגמה).

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

×
×
  • תוכן חדש...